Ansatte i support/helpdesk

#1| 0

Hos pokerfirmaer.

Er de generelt mere dumme end normale mennesker?

Har haft adskillige uheldige oplevelser med supporten hos PartyPoker, hvor man spørger om en ting og de så svarer helt hen i vejret..

Nu er der så også problemer hos Mansion, prøver forgæves og komme til og spille på deres sportsbook, og har overført penge til lortet. men siger jeg skal overføre penge til kontoen.. checkede så med livechatten i går og de bekræftede at der var penge på min konto.

Skulle så prøve forskellige ting og hvis der stadig var problemer, maile dem et skærmdump af fejlbeskeden. Hvilket jeg jo så gjorde.. Svaret fra tumpen der så fik mailen var at jeg skulle sætte penge ind på min konto, selvom der allerede er penge der og at jeg også skrev det i mailen :)

Var nu held i uheld, da de bets jeg ville ha' lavet ikke holdt og jeg dermed sparede en del skejser :) :) :)

14-01-2008 10:15 #2| 0

Det er jo bots der svarer dig.

14-01-2008 10:25 #3| 0

De morer sig med et papskilt hvor der står "see other side" mens de venter på opkald........

14-01-2008 11:21 #4| 0

Lige netop Party og Mansion har jeg også haft stor fornøjelse af. Når man spørger i øst, får man udsagn i vest. Så ja, bots sat til random, er ikke en dårlig forklaring.

14-01-2008 11:44 #5| 0

kan godt være det er bots nogen gange, det skal jeg ikke kunne afgøre.. men er det ihvertfald ikke når man ringer til dem, der fatter de heller ikke en meter :) og nej er ikke mig der ikke kan snakke engelsk :D

14-01-2008 11:49 #6| 0

Udover den er langsom har jeg altid fået tilfredstillende svar fra party

14-01-2008 11:51 #7| 0

@casiraghi666

Du skrev:

"Er de generelt mere dumme end normale mennesker?"

Jeg tror ders begavelse er meget gennemsnitlig for support-medarbejdere.

Ejnar Pik, Sydhavnen.

14-01-2008 12:05 #8| 0

Der er masser af rigtig godt begavede mennesker, der arbejder i frontline-support. De gør det bare sjældent ret længe.

Der er også typisk stort gennemtræk i den slags funktioner, hvilket heller ikke er befordrende for at løse kundernes problemer (der jo ofte kræver en vis gefühl og erfaring).

...Og de der bliver længe, er ofte ikke de hurtigste knallerter på havnen...

Alt det lagt sammen betyder, at den support man får ofte er ret skidt.

14-01-2008 12:12 #9| 0

jeg tror godt jeg ved hvor problemt "måske" kan ligge. Hos mansion har du en konto, fra den overfører du så penge til poker, sportsbetting osv. så det er nok rigtigt, at du har penge på din mansion konto, men skal overføre penge til din sportsbetting konto for at kunne bruge dem.

14-01-2008 12:24 #10| 0

jeg mistede alt for betway support her for et par uger siden jeg skrev følgende til dem:

> hi i have registred my bank info with you and now i
> need to do the same with neteller account however i
> have lost the information and i cant access it on the
> website because i dont have any funds there at the
> moment. can you help me with that, i need the IBAN
> code and the Swift code?
>
> thank you
>
> David
>
-----------------------------------------------------

så fik jeg følgende svar


Hi David and thanks for your mail.

I have now removed your previous details regarding your payment
methods.

Hopefully this will help you though you just are able to use one at a
time.



Best Regards

Monica
Betway.com Support

--------------------------------------------
der stoppede jeg så med at spille på betway!

14-01-2008 12:28 #11| 0

@steffend

Har/havde overført penge til sportsbook delen, så nej ikke det der er problemet..

14-01-2008 12:36 #12| 0

TiltThis :

Hvis du skal bruge din iban og swift kode er det nok lidt smartere at spørge din bank, fremfor din bookmaker.

14-01-2008 12:40 #13| 0

@mrmvp

no shit sherlock, jeg havde en dag før fået fat i det og banket det ind på betway og foretaget et udbetaling og skulle gøre det samme på neteller men så kunne jeg ikke finde det igen. så tænkte jeg jo på om de kunne oplyse det så jeg ikke skulle vente til mandag med at ringe til banken.

14-01-2008 12:44 #14| 0

Tja, man kan jo blot betale dem en ordenlig løn, så får man fat i nogle kompetente og dygtige medarbejdere.

Support er alfa omega for mange virksomheders kunder, udfordringen er at det fatter virksomhederne ikke, da support enheden ikke generere nogen profit.

Det er nok en af de årsager til at PokerStars har klaret sig rigtig godt igennem de sidste par år. Deres support er unik, fantastiske og enestående (i sammenlig. med resten af markedet)

Mvh
Theis

14-01-2008 12:45 #15| 0

...Det er også verdens mest utaknemlige job at være supporter. Folk er ofte sure - og en del af de brugere du har kontakt med, er direkte retarderede.

Jeg arbejdede på et tidspunkt i en dansk virksomhed med en stor slutbruger-support afdeling, der skulle hjælpe folk med at indrykke annoncer. De historier supporterne kunne fortælle... Folk der ringede rasende ind og skældte ud over, at de ikke kunne indrykke en annonce... Og så viser det sig de ikek har tændt computeren.

Eller de bruger en time på at guide kunden gennem en helt simpel opgave, men må til sidst simpelt hen opgive, fordi kunden er helt igennem idiot...

14-01-2008 12:57 #16| 0

@TiltThis
På Prima kan man kun indbetale penge på en måde af gangen... Synes nu ikke det er mere dumt, at opfatte din mail, som at du gerne vil have din deposit/withdrawal method ændret til Neteller, end at spørge sin bookmaker fremfor sin bank, om ens fortrolige bankoplysninger... Ikke at jeg har nogen grund til at forsvare Betway's support, men man må sgu lige tænke sig om, før man begynder at tude over, hvor pisse talentløse de er.

14-01-2008 13:29 #17| 0

@jklaen

prøv nu lige at hør her, jeg er ikke whineren over at de ikke kunne udleverer informationen jeg tænkte bare at jeg kunne ligeså godt prøve, det jeg whiner over at de ikke læser mailen.

''På Prima kan man kun indbetale penge på en måde af gangen..''

øh nej det passer faktisk slet ikke!

14-01-2008 14:11 #18| 0

@TiltThis

For at være ærlig er din email ikke særligt forståelig, og en træt supportmedarbejder kan sagtens misforstå den. Brug dog de ekstra 5 minutter på at skrive en klar tekst istedet for de her "hurtige" emails...

14-01-2008 14:34 #19| 0

Well if they at least can speak English!!

some of them has so poorley accent one cant even understand it, and i got "a gebroken english" myself as someone in here once put it and loads of experience with support morons so i should be able to understand it but dont.

Netellers supprot are the far out worst one, poorley english with a strong accent from India or Pakistan or something like that makes it impossible to understand and it drives me furious.

14-01-2008 14:36 #20| 0

to be honest:

WEBdollar have one of the best supports in the buisness along with the one on Crypto.

I say this as a player - nothing else.

Crypto isnt good cos they necceserely understand what you say but cos they give you service qucik quick quick and then atleast you get your chans to MAKE them understand.

14-01-2008 14:46 #21| 0

@casira

Jeg har helt droppet Mansions betting del, af samme grund som de problemer du har, her kunne medarbejderen i chatten eller pr mail dog ikke engang se der stod penge på min betting konto.

Manden kunne ikke se der stod noget på min betting konto,men så siger jeg til ham så se nu,

så overførte jeg dem til hoved kontoen,

så sagde han det kan jeg godt se

fint siger jeg så se nu

nu overføre jeg dem til sportsbooking igen

han siger jeg kan ikke se de er gået ind.

men samtidig stod der på min skærm de var der. OMFG he`s got retardascion......


Efter to dage med mails frem og tilbage og meget tid i chatten gad jeg det ikke mere og bruger nu så kun scandic , scandic har der ALDRIG været et eneste problem med, super sted. og der er supporten i særklasse syntes jeg.

14-01-2008 14:49 #22| 0

Min fejl... Tænkte på Ladbrokes, hvor man kun kan indbetale penge på en måde af gangen. Det ændrer dog ikke på at din mail er mærkelig og mere el. mindre umulig at finde hoved og hale i. Supporten burde selvfølgelig ikke have slettet, hvad de nu har slettet, men i stedet på diplomatisk vis, have forklaret dig, at de ikke ved præcist, hvad du vil have dem til.

14-01-2008 14:50 #23| 0

"Netellers supprot are the far out worst one, poorley english "

Ja, jeg grinte lidt må jeg indrømme :)

14-01-2008 15:03 #24| 0

@Donkraft

Folk der sidder i support skal bare være glade for at brugerne laver de simple fejl. Det er dem support lever af.

Lige så snart det bliver en smule mere kompliveret end at tænde og slukke for computeren, hejser support alligevel det hvide flag, oftest med en kommentar som: "Det kan ikke lade sig gøre."

Ejnar Pik, Sydhavnen.

14-01-2008 15:04 #25| 0

mansion support er bare bunden.

Jeg havde engang et spørgsmål som de ikke kunne svare på. De blev bare ved med at henvise til en T&C § som intet havde med spørgsmålet at gøre.

De afsluttede hver mail med, at hvis jeg var i tvivl eller havde yderligere spørgsmål, skulle jeg endelig skrive igen.

Det gjorde jeg så. Jeg skar det mere og mere ud i pap for dem, men lige lidt hjalp det.

Til sidst afsluttede de deres mail med at de betragtede spørgsmålet som besvaret! hehe tosser :P

14-01-2008 15:20 #26| 0

@zapphoooooddd darling...

I know you love me

14-01-2008 16:01 #27| 0

@C4queen
Ja, det var ikke for at være ond. Jeg kunne bare bedre li' da du skrev på Svensk, men jeg ved godt der var nogen som brokkede sig :)

Dit english er lidt ... øhm... poorley

14-01-2008 16:03 #28| 0

:-)

i know, am very pooooorleeeey all togheter but i got a big heart ;-)

I can try writting in danish, trust me that will make your day :-)

hep hep

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar