Anpartsstake 2010

#1| 0

DER SKAL/KAN IKKE SØGES STAKE I DENNE TRÅD.

Ved det har været prøvet før uden den store succes, men nyt år, og 2010 er skrubår.

Jeg har lavet dette program, og det er stort set ikke til diskussion.

10xstep1 = 75$ (mål step 4, mener niveauet i steps er super blødt, og derfor tror jeg på min en step 4 billet skal tages hjem, den skal der så spilles SM for)
10x11$ mtt = 110$
2xDEG = 110$ ( blødt felt)
2x16.5$ turbo kl 23:40 = 33$ ( blødt felt)
8x16.5 18mands turbo sng = 132$ ( syntes ligenøjagtig disse er blandt de ringeste niveau mæssigt på stars)
2x5.5$ mtt = 11$
2x12$ 180 mands sng = 24$

Ialt 495$

Dette deles op i 5 anparter hver anpart koster 99$, jeg tager obv 1 selv

dermed er der 4 mere til salg til hver 99$.

Hesten der vælges bliver i fællesskab valgt af de 5 anpartshavere via hver anpartshaver har en stemme på de heste der søger til staken.

Dealen for den valgte hest vil være 50/50 efter buyin (495$), os ved evt ft.

Hesten vil ikke kunne trække sig ud af projektet jo mindre rullen overstiger 1000$, dvs hvis han efter at have spillet programmet har like 750$ vil han enten kunne vælge at få lagt et nyt program, eller sende det fulde beløb tilbage til anpartsklubben, dette skyldtes at der ikke vil være noget ved for anparthaverne at vinde like 20-30$.

Mener hvis der findes en fornuftig hest, at der vil kunne laves et fint % vækst i de investere $, og selvom man reelt køber 20 % og kun vil få 10 % overskud, når hesten har fået sin del, så vil der stadig kunne laves et fornuftigt afkast.

Mit håb er vi kan få et fint afkast hvis den 1 hest gør en super figur, og samtidig sætte et par heste mere i gang, hvis den 1 hest generer nogle $, og med det store program, mener jeg klart der basis for det.

Nu er tanken luftet, og er der 4 der bakker op, bliver det sat i værk, ellers bliver det ikke aktuelt.

Mvh Lillie


02-01-2010 18:50 #2| 0

Lyder ellers fornuftigt og ville gerne være med, men $99 er sgu lige lidt for meget til mig..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar