Andelsbolig i KBH søges - Dusør 20.000 kr.

#1| 0

Hey pokernettere!

Dusør på 20.000 kr. til den der sætter mig i kontakt med sælger af andelsbolig, hvor resultatet er, at jeg køber boligen.


Jeg søger en andel i en god og sund andelsforening.

Jeg kan handle hurtigt, da jeg har et lånebevis fra Nordea. Desuden er jeg fleksibel mht. overtagelsesdato.


Jeg kan betale op til 809.000 kr., hvor den månedlige ydelse er max 4.000 kr. med anvendelsesudgift inkluderet. Den månedlige ydelse må dog godt være lidt højere hvis andelen er billigere.

Hvis prisen er lidt højere end 809.000 kr, så kontakt mig alligevel, så jeg kan kigge på det og se om det måske er muligt alligevel.


Jeg søger en bolig der er minimum 55 m2, med minimum 2 værelser.

Boligen jeg søger ligger allerhelst på Islands Brygge, men den må også gerne ligge i nærområdet, dvs. Christianhavn, Vesterbro og Indre Amager.


Dusøren på kr 20.000 overføres, til rette vedkommende når handlen er gennemført.


Håber nogen af jer kan hjælpe og samtidig tjene nogle penge.

Redigeret af Santiago d. 14-06-2016 22:40
14-06-2016 22:57 #2| 0

Dba og selvsalg er dine største chance. Andelsmarkedet er fucked pt. Langt de fleste gode foreninger har årelange ventelister.

15-06-2016 14:40 #3| 0

Jeg har en ven der har en rigtig fin andelslejlighed på 55 m2 på frederiksberg, den ligger dog lidt over andlen er på godt 900.000 og månedlig ydelse på 5000, men så er det inkl alt også internet og forbrug osv.


send mig en pm hvis du vil sættes i kontakt med ham

15-06-2016 15:32 #4| 0

@ tassadar: Er klar over det er lidt af en udfordring.

@ killuminati: Fedt at få et reelt lead så hurtigt, ty! Det rammer dog lidt for meget ved siden af, men tak endnu en gang, sætter stor pris på det. :)

05-07-2016 15:35 #5| 0

Stadig på udkig?


Sælger min andel i Valby, da jeg flytter til Sverige, har ikke fået den vurderet endnu - men ligger nok omkring 700k - er lige bygget altan men det kan betales via husleje på månedligt afdrag.


Overtagelse 1/9


Er på 49 m2, med 2 værelser. Du må lige sige om du er lidt interesseret så kan vi dele oplysninger og jeg kan sende er par billeder.


Ham vurderingsmanden bestyrelsen normalt bruger har ferie hele juli selvfølgelig, men er i kontakt med bestyrelsen angående en mulig løsning på det.


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar