AGF, er det nu??

#1| 2

Jeg synes her skal være en AGF tråd! 

Er ikke selv stor fodboldfan, og skulle jeg vælge er det FCK..

Jeg kan bare godt lide sport, og gode historier, tænker når sådan en opretter tråden jinxer det ikke noget 🙃

 

Held og Lykke de Hvide, jeg håber vi skal se Århus gå amok i aften 😀

 

Giv gas hvis i er enige i der er behov for tråden, men lad os glemme de interne klub drillerier så vidt muligt.

10-05-2026 13:43 #2| 0

Jeg håber sgu også det bliver AGF 🤞⚽


Tidligere havde vi Aab som en klub der samlede et mesterskab op i deres gode sæsoner, og det kunne være fedt hvis AGF kunne blive det samme 😃 Det bliver for trivielt hvis det er FCM og FCK der deler rovet konstant.

10-05-2026 13:47 #3| 0

Jeg tør ikke engang tænke tanken og det ville være indbegrebet af GF, hvis det ikke lykkes, men hvis det gør, så flyver min kammerat og jeg fluks ned i byen i aften og oplever det 92-inferno, som jeg var for lille til at huske dengang #ksdh

10-05-2026 13:49 #4| 0

Er selv Nordjyde, og har nydt når AAB lige kunne drille FCK og Brøndby ved at tage mesterskabet.

 

Tænker det på lang sigt vil gavne ligaen at millionerne fra de europæiske ligaer ryger ud til andre klubber end FCM og FCK.

 

Kom så de hviiiii

10-05-2026 14:08 #5| 0

Blev først rigtig fan af en klub da jeg flyttede til Østerbro og en af mine bedste kammerater for 10 år siden købte et sæsonkort og en FCK trøje til mig i en brandert. Jeg tænkte hold da op, hele familien er kæmpe Bif'er men jeg boede et stenkast fra Parken. Forward til i dag står stadig på tribunen og det gør min kammerat ikke. 

 

Men rent historisk har jeg ikke det samme had til BIF som mange FCK'ere har, nok grundet historikken. Jeg hader dog FCM, så jeg håber inderligt at AGF vinder mesterskabet. Kom så de hviiie

Redigeret af Kongs d. 10-05-2026 14:10
10-05-2026 14:34 #6| 1

Skal på stadion i aften og håber at agf må tage hjem med et nederlag. Samtidig skal fcm vinde for at vi har en chance for at nå 3.-pladsen. Så må agf selv skabe resultatet hjemme i næste weekend, når vi forhåbenligt vinder i Herning :)

10-05-2026 15:04 #7| 5

Har holdt med AGF siden jeg som helt lille første gang blev slæbt med på stadion.

 

Var på Brøndby stadion i 1986, da AGF vandt 2-1 i en kamp, der var helt centralt for at mesterskabet røg til Århus.

 

Jeg følger ikke så meget med længere, men mit hjerte banker stadig for klubben.

 

KSDH!!!

10-05-2026 16:03 #8| 1
OP

FCN - FCM 0-0 mon den så fik et gear op rundt om til alle for festerne 🙂

10-05-2026 16:22 #9| 1

Hvis man blot skal ind og opleve stemningen, hvor tager man så hen - hvis det ikke er Friheden? 


10-05-2026 16:43 #10| 1
ktothep skrev:

Hvis man blot skal ind og opleve stemningen, hvor tager man så hen - hvis det ikke er Friheden? 

 

 

 Formentligt ingen steder - min kammerat var på bar da de åbnede og der var kø for at komme ind. Kl 12 🤯 jeg har hørt rygter om at der er ved at blive sat et eller andet op nede ved navitas, men tror ikke det bliver er storskærm :( 

10-05-2026 16:43 #11| 1
grovfil skrev:

FCN - FCM 0-0 mon den så fik et gear op rundt om til alle for festerne

 

 Ja nu skal vi jo lige pludselig have promille til en rigtig guldfest 🤞🤞🤞

10-05-2026 17:06 #12| 0
mortenkk skrev:

 

 Formentligt ingen steder - min kammerat var på bar da de åbnede og der var kø for at komme ind. Kl 12

 

 Modtaget 👌🏻 



10-05-2026 18:38 #13| 0
OP

Ja...

10-05-2026 20:24 #14| 1

Tillykke til AGF og deres fans.

 

Uanset hvilket hold man selv holder med, så kan man ikke undgå at blive rørt over at den eufori og glæde, som AGF-tilhængerne viser.

10-05-2026 20:25 #15| 1

Tillykke!

Spændt på hvor mange af mine kolleger fra Aarhus som er i stand til at møde op i morgen :-D

10-05-2026 20:40 #16| 2

Jeg var tilfældigvis inde i Friheden i dag - for at fejre mors dag med min familie.

 

Vild stemning!

10-05-2026 20:55 #17| 1

Tillykke til AGF. 


Fortjent mesterskab. 

10-05-2026 21:36 #18| 1

Holder absolut ikke med agf, men et fortjent mesterskab er det. Og så er det jo fint, at en masse mennesker har fået noget at fejre 🙂

11-05-2026 00:23 #19| 2

Som AaB fan kan jeg kun sige at de fire mesterskaber vi har vundet, har resulteret i nogle fantastiske fester, som stadig mindes med vennerne. Håber man ikke har booket tidlige møder i morgen, eller bare har taget en fridag, for det er bare med at nyde sådan en aften, og så gøre det hele igen i næste weekend efter sidste kamp.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar