Advarsel: partypoker! (problem løst af bwin repræsentant)

#1| 2

Jeg har spillet på partypoker og gik dybt i deres 109 main en søndag i sidste måned. "Heldigvis" tabte jeg med top pair + flush draw mod et gut shot der ramte på turn. Så jeg vandt kun ca. 1K usd og ikke de ca. 25K der var up top.


Jeg har videregivet Partypoker mit cpr nummer, kopi af sygesikringskort, kopi af pas og bevis på min adresse. Men de påstår at de ikke kan verificere mit cpr nummer, selvom jeg bruger NEM-ID til at bruge deres site hver gang jeg spiller og det matcher mit pas etc. (jeg har ingen problemer på PokerStars, 888, Danske Spil).


På trods af alle den videregivet information så nægter de at udbetale min gevinst. De har lukket min konto fordi cpr nummeret ikke blev verificeret, og de vil kun udbetale de $500 jeg har indbetalt til at starte med, men ikke mine gevinster. Efter at have klaget flere gange modtog jeg denne endelige email fra dem:


Hej Michael,Tak for din mail. Vi beklager at vi har brugt lang tid på at svare på din forespørgelse.Vi beklager, men ifølge de vilkår og betingelser, som du accepterede da du oprettede din konto, hvis din konto er blevet lukket da din konto ikke er blevet bekræftet inden for tidsfristen på 30 dage efter din registrering, kan vi kun udbetale det beløb, du har indbetalt på din konto. Desværre er eventuelle gevinster ikke betalt ud i dette tilfælde.


Update:


Christian (bwin.dk profilen) har sat sig ind i sagen, og har løst den. Jeg får mine penge tilbage, hvilket jeg sætter stor pris.


Problemet var skabt ved processen der skal verificere cpr nummer og nemID. bwin har lovet at videregive de problemer jeg er stødt på til partypoker, så det forhåbentlig ikke sker for andre. Stærkt arbejde! Og tak til pokernet, da dette problem nok ikke var løst uden et godt dansk forum at diskutere det på.


Redigeret af ForSjovt d. 16-12-2016 14:08
07-12-2016 17:58 #2| 0

så altså du nåede det inden for de 30 dage?



07-12-2016 18:01 #3| 2

Det er rimeligt tit man hører denne historie, hvad betyder det monstro at de ikke kan "verificere CPR nummer"?
Er det ikke nærmest en freeroll for PP at claime dette, det virker sgu som en sag for.... Øh.

Hvis det var mig ville jeg bede om at få sagen eskaleret og udbede mig forklaring, på skrift, på hvorfor NemID og pas ikke er en gyldig verifikation. En utility bill, cc scan og pas har alle dage været nok alle andre steder.

07-12-2016 18:03 #4| 0
Micebulldogs skrev:så altså du nåede det inden for de 30 dage?


Om han når det inden 30 dage eller ej, er irrelevant :)

Han har 30 dage til at verificere sin konto (med adresse/cpr osv, som vi alle kender det)
- Herefter bliver konti SUSPENDERET, indtil verifikation. IKKE lukket!

Du har en helt fin sag her, hvis de altså efter en fin mail som @HestenTonny skriver, ikke vil verificere det.


Har du et mellemnavn eller sådan, som du ikke har skrevet på kontoen? (Nogle sider er virkelig strenge med at navnet skal stemme 100% overens osv :))



07-12-2016 18:04 #5| 2

Efter min erfaring, hos flere forskellige bookies/poker klienter, så opdager de sjovt nok først de der 30 dage når man laver en udbetaling. Har haft flere kontoer som var oprettet flere måneder tilbage, og aldrig brugt deres service, men har haft et vundet bet eller lignende, og så finder de lige ud af at man ikke er blevet verificeret.

07-12-2016 18:05 #6| 1
Micebulldogs skrev:så altså du nåede det inden for de 30 dage?


De nåede det ikke, er hvad de siger. Men de havde den information jeg har skrevet. De har ikke forklaret hvorfor de ikke kunne verificere mit cpr nummer, og de har ikke bedt om yderligere information. De gav f.eks. givet følgende link: http://da.partypoker.com/get-started/account-verification.html hvilket jeg har fulgt til punkt og prikke. Efter alt hvad jeg kan dømme så har de bare ignoreret mig, og nu nægter de at udbetale gevinsten.

07-12-2016 18:16 #7| 0

@Torn


Du er skævt på den her. De lukker hans konto, da loven siger dette.


Det er Partys danske kundeservice, der nærmest er ikke-eksisterende her. OP har sikkert indsendt dokumenterne i tide, men Party har sovet i timen og ikke godkendt hans konto.


Fra Bekendtgørelse om onlinekasino:


§ 7. Indtil tilladelsesindehaver har kontrolleret de i § 2 nævnte oplysninger, kan der alene åbnes en midlertidig spilkonto til spilleren, jf. dog stk. 5.
Stk. 2. Hvis spilleren har afgivet urigtige oplysninger i forbindelse med registreringen, eller spilleren ikke på tilladelsesindehavers opfordring inden 30 dage har fremsendt fornøden dokumentation for oplysningernes rigtighed, skal tilladelsesindehaver lukke den midlertidige spilkonto.

07-12-2016 18:21 #8| 16

Ros til Partypoker for stærkt juridisk arbejde. Netop som man tror, at grænsen for hvordan man kan blive røvrendt af pokersites er nået, så viser de, at grænsen er under stadig udvikling.

07-12-2016 18:35 #9| 0
fedesen skrev:@Torn

Du er skævt på den her. De lukker hans konto, da loven siger dette.

Det er Partys danske kundeservice, der nærmest er ikke-eksisterende her. OP har sikkert indsendt dokumenterne i tide, men Party har sovet i timen og ikke godkendt hans konto.

Fra Bekendtgørelse om onlinekasino:

§ 7. Indtil tilladelsesindehaver har kontrolleret de i § 2 nævnte oplysninger, kan der alene åbnes en midlertidig spilkonto til spilleren, jf. dog stk. 5.
Stk. 2. Hvis spilleren har afgivet urigtige oplysninger i forbindelse med registreringen, eller spilleren ikke på tilladelsesindehavers opfordring inden 30 dage har fremsendt fornøden dokumentation for oplysningernes rigtighed, skal tilladelsesindehaver lukke den midlertidige spilkonto.

De må være skævt på den, fordi den ikke eksisterende kundeservice har ikke modtaget nogle urigtige informationer og de har ikke opfordret mig til at fremsende yderligere dokumentation. Jeg er kun blevet bedt om via poker klienten til at give dem mit cpr nummer, og det har de fået gentagne gange.

07-12-2016 18:36 #10| 0
fedesen skrev:@Torn

Du er skævt på den her. De lukker hans konto, da loven siger dette.

Det er Partys danske kundeservice, der nærmest er ikke-eksisterende her. OP har sikkert indsendt dokumenterne i tide, men Party har sovet i timen og ikke godkendt hans konto.

Fra Bekendtgørelse om onlinekasino:

§ 7. Indtil tilladelsesindehaver har kontrolleret de i § 2 nævnte oplysninger, kan der alene åbnes en midlertidig spilkonto til spilleren, jf. dog stk. 5.
Stk. 2. Hvis spilleren har afgivet urigtige oplysninger i forbindelse med registreringen, eller spilleren ikke på tilladelsesindehavers opfordring inden 30 dage har fremsendt fornøden dokumentation for oplysningernes rigtighed, skal tilladelsesindehaver lukke den midlertidige spilkonto.

Som du selv skriver, så er det jo Party der har lavet en fejl :) Ergo, skal kontoen genåbnes. Ez pz. :)

*Såfremt at OP har opgivet korrekte detaljer osv og ikke har brugt kærestens kort til indbetaling osv :)

07-12-2016 18:39 #11| 0
Torn skrev:
Som du selv skriver, så er det jo Party der har lavet en fejl :) Ergo, skal kontoen genåbnes. Ez pz. :)

*Såfremt at OP har opgivet korrekte detaljer osv og ikke har brugt kærestens kort til indbetaling osv :)


Der er betalt via Skril og i mit eget navn. Tror nu chancen for at de retter deres fejl er ca. den samme som at jeg vinder næste sunday million!


Jeg skriver til spil myndighederne. Jeg ved nu ikke om det vil ligge højt på deres prioriteringsliste heller. Men hvis der kommer noget ud af det, vil jeg opdatere herinde.

07-12-2016 18:54 #12| 1

De SKAL jvf. loven lukke din konto og tilbagebetale dit indskud hvis din konto ikke er verificeret i løbet af 30 dage. De sætter deres licens på spil hvis de gjorde andet.


Når det er sagt, så er det naturligvis helt væk at du ikke er blevet verificeret i deres system når du har logget ind med NemID. Jeg kan ikke se hvordan du ikke er verificeret hvis du har gjort som beskrevet i OP. Og ja, PartyPoker er lort med lort på.


Prøv evt. og skriv en PM til "Bwin" her på PokerNet og hør om han kan hjælpe dig. Det er ikke samme organisation som bwin, men det er trods alt samme ejere så måske kan han hjælpe dig videre.

Redigeret af Dieb d. 09-12-2016 14:53
07-12-2016 19:10 #13| 3

Hvor ender de 1000us så, hos de andre spiller i touren eller hos Partypokers julefrokost konto


Temmeligt usmageligt

07-12-2016 19:15 #14| 0
Dieb skrev:De SKAL jvf. loven lukke din konto og tilbagebetale dit indskud hvis din konto ikke er verificeret i løbet af 30 dage. De sætter deres licens på spil hvis de gjorde andet.

Når det er sagt, så er det naturligvis helt væk at du ikke er blevet verificeret i deres system når du har logget ind med NemID. Jeg kan ikke se hvordan du ikke er verificeret hvis du har gjort som beskrevet i OP. Og ja, PartyPoker er lort med lort på.

Prøv evt. og skriv en PM til "Bwin" her på PokerNet og hør om han kan hjælpe dig.

Jeg har intet problem med at de lukker min konto. Pudsigt nok, så skriver de at jeg bare kan åbne en ny og spille videre. Det groteske er at de ikke vil udbetale gevinster, så det er lose-lose og tripple lose fordi jeg nu skal gå at være mere irriteret på deres bedrageriske tilgang end det egentlige penge tab retfærdigører.

07-12-2016 19:18 #15| 1
Dieb skrev:De SKAL jvf. loven lukke din konto og tilbagebetale dit indskud hvis din konto ikke er verificeret i løbet af 30 dage. De sætter deres licens på spil hvis de gjorde andet.

Når det er sagt, så er det naturligvis helt væk at du ikke er blevet verificeret i deres system når du har logget ind med NemID. Jeg kan ikke se hvordan du ikke er verificeret hvis du har gjort som beskrevet i OP. Og ja, PartyPoker er lort med lort på.

Prøv evt. og skriv en PM til "Bwin" her på PokerNet og hør om han kan hjælpe dig.

Jeg prøvede for hvad ja 1 år og 6 måneder siden af verify min partypoker konto, samme skidt skete her, blev ved med at sige at der var fejl selvom det fungere alle andre steder, jo helt absurd at det stadig er ikke fixet ? :D så i alt den tid er der simpelthen ingen danskere som har fået verified deres account. Wp Party Wp

07-12-2016 19:32 #16| 0

Ja, det er grotesk. Men det er vores lovgivere der har fastsat de regler. PartyPoker må ikke give dig mere end dit indskud tilbage hvis du ikke er verficeret. Det er ulovligt for dem at gøre.


Men det er naturligvis ikke den centrale i den her sag. Det centrale er at du er verificeret, men at PartyPoker tosser rundt og på en eller anden måde ikke har fået krydset af i "godkendt" boksen. Og ja, det burde naturligvis heller ikke være lovligt at gøre. Så lige nu er du fanget mellem to stole, for de må ikke give dig pengene nu, men det burde omvendt heller ikke være lovligt ikke at godkende dig når du har været logget ind med NemID.


Men prøv og fang "bwin" profilen og se om han kan hjælpe dig videre.

07-12-2016 20:12 #17| 0

Vi er enige om, at man på alle sider med dansk licens automatisk er "verificeret" hvis bare man logger ind med nem id?

Hmm måske egentlig bwin (og partypoker) er de eneste sites, hvor dette ikke er nok?

Redigeret af rune0714 d. 07-12-2016 20:12
07-12-2016 20:20 #18| 0

Ikke at det har noget med partypoker at gøre, mere det med man automatisk er verificeret via nem-id.

Kan huske at 888 her i løbet af sommeren pludselig bad om yderligere dokumentation(der har ikke været problemer med udbetalinger tidligere) inden der kunne udbetales igen, grundet nogle nye krav fra staten var hvad jeg fik af vide. Jeg er dog ikke blevet bedt om yderligere på andre sites, men virker trods alt til at der kan komme yderligere til som gør at nem-id ikke altid er nok. Det kan self ikke helt sammenlignes, så er udelukkende det med at nem-id alene burde være nok ikke altid holder.

07-12-2016 20:25 #19| 1
Dieb skrev:Ja, det er grotesk. Men det er vores lovgivere der har fastsat de regler. PartyPoker må ikke give dig mere end dit indskud tilbage hvis du ikke er verficeret. Det er ulovligt for dem at gøre.

Men det er naturligvis ikke den centrale i den her sag. Det centrale er at du er verificeret, men at PartyPoker tosser rundt og på en eller anden måde ikke har fået krydset af i "godkendt" boksen. Og ja, det burde naturligvis heller ikke være lovligt at gøre. Så lige nu er du fanget mellem to stole, for de må ikke give dig pengene nu, men det burde omvendt heller ikke være lovligt ikke at godkende dig når du har været logget ind med NemID.

Men prøv og fang "bwin" profilen og se om han kan hjælpe dig videre.

Det er simpelthen ikke korrekt at de skal dette, det er derimod ulovligt at lukke konten uden at kræve yderligere oplysninger jf

§ 2. Stk. 6. Hvis der er tvivl om, hvorvidt tidligere indhentede oplysninger om kundens identitet er tilstrækkelige, skal der kræves ny legitimation. Det samme gælder, hvis der er mistanke om, at en transaktion har tilknytning til hvidvask eller finansiering af terrorisme.


Endvidere foreskriver

§ 7. Stk. 2. Hvis spilleren har afgivet urigtige oplysninger i forbindelse med registreringen, eller spilleren ikke på tilladelsesindehavers opfordring inden 30 dage har fremsendt fornøden dokumentation for oplysningernes rigtighed, skal tilladelsesindehaver lukke den midlertidige spilkonto.


Der kan altså overhovedet ikke konluderes at PP skal lukke spilleres konto, såfremt de ikke lige mener legitimation er korrekt - og der er også taget højde for at det kan tage tid at behandle en verifikation, idet de 30 dage er inden fremsendelse og ikke inden verifikation.

Der kan derimod konkluderes at PP ikke har hjemmel til at lukke kontoen uden at have krævet dokumentation, og i tilfælde (som dette jf OP i hvert fald) hvor denne dokumentation ikke er tilstrækkelig, kræve ny dokumentation.


Det bør tolkes således at spilleren har 30 dage til at reagere og indsende fornøden dokumentation, har han gjort dette skal kontoen først lukkes hvis oplysningerne er forkerte eller han ikke reagere på yderligere anmodning om yderligere dokumentation.

Der er på ingen måde hjemmel i denne lov til at tolke det således at hvis udbyder "ikke kan nå at verificere inden for 30 dage", ja så skal kontoen lukkes, da de 30 dage er bundet op på hvorvidt spilleren har fremsendt - og ikke noget vedrørende selve verifikationen af denne.


Det er altså ikke lovgiverne der har fejlet, det er PPs sindsygt ringe tolkning af lovgivningen der er problemet.

Jovist man kunne måske ønske sig at §7. 4 stk. 4 der i dag lyder "De indhentede oplysninger skal bekræftes ved fornøden dokumentation. Omfanget af dokumentationen skal fastlægges ud fra en risikovurdering, således at tilladelsesindehaver er sikker på, at kunden er den person, som kunden udgiver sig for at være." var defineret nærmere. Jeg synes dog at vi som kunder reelt set er beskyttede, overfor det som PP foretager sig her. Jeg mener, i hvert fald efter min tolkning af lovgivningen, at det kun kan konkluderes at PP handler i strid med lovgivningen, ved at lukke kundens konto uden at udbede yderligere dokumentation.

Redigeret af HestenTonny d. 07-12-2016 20:28
07-12-2016 20:33 #20| 0
rune0714 skrev:Vi er enige om, at man på alle sider med dansk licens automatisk er "verificeret" hvis bare man logger ind med nem id?
Hmm måske egentlig bwin (og partypoker) er de eneste sites, hvor dette ikke er nok?

Nope :)
f.eks. Bet365 har "ekstra" for nogle danske kunder :)

07-12-2016 20:38 #21| 0

Jeg måtte skrive til Forbrugerombudsmanden for at få mine penge ud af party, efter at have brugt 3-4 måneder med deres ikke eksisterende support.

Jeg vil absolut fraråde spil på Party....

07-12-2016 21:03 #22| 0

@HestenTonny


Det kan godt være jeg ikke har været tydelig nok.


De skal lukke kontoen og betale indskud tilbage hvis kontoen ikke er verificeret (kunden ikke har reageret).


Men, de kan - som du skriver - ikke bare lukke kontoen hvis OP netop har fulgt reglerne og været i løbende dialog (og i øvrigt logget ind med NemID). Men det har de så gjort, og så vælger de så at følge den regel der siger at når de lukker kontoen så skal de betale indskud tilbage.


At de så reelt ikke kan komme til punkt hvor de skal lukke kontoen er så en anden side af sagen. Og netop her har OP obv. en god sag. Og jeg vil anbefale at søge hjælp hos bwin i det her tilfæde inden han forsøger som hos myndighederne.

07-12-2016 22:54 #23| 0
Dieb skrev:@HestenTonny

Det kan godt være jeg ikke har været tydelig nok.

De skal lukke kontoen og betale indskud tilbage hvis kontoen ikke er verificeret (kunden ikke har reageret).

Men, de kan - som du skriver - ikke bare lukke kontoen hvis OP netop har fulgt reglerne og været i løbende dialog (og i øvrigt logget ind med NemID). Men det har de så gjort, og så vælger de så at følge den regel der siger at når de lukker kontoen så skal de betale indskud tilbage.

At de så reelt ikke kan komme til punkt hvor de skal lukke kontoen er så en anden side af sagen. Og netop her har OP obv. en god sag. Og jeg vil anbefale at søge hjælp hos Bwin i det her tilfæde inden han forsøger som hos myndighederne.

Hvis OP har sendt den dokumentation de har udspurgt, inden 30 dage og de derefter bare har lukket kontoen istedet for at udbede sig den dokumentation de mangler, så overtræder de efter min mening lovgivningen.


Det virker rimeligt ulovligt og jeg ville true med et civilt søgsmål. Dog skal OP i såfald nok gøre sig klart han ikke får lov at spille på PP igen :P


Jeg vil tro at OP kunne vinde en småsagsproces rimeligt nemt, såfremt han altså kan dokumentere at have reageret ved fx at fremvise emails med indsendt dokumentation.

Jeg tolker ihvertfald lovgivningen således, at det kun være lovligt for PP at konfiskere OPs gevinst, hvis OP ikke har reageret på en anmodning om (yderligere) dokumentation, inden for 30 dage fra anmodningen herom.


Jeg gad god høre fra Henry, og andre jurister, om de ikke er enige i min tolkning af Bekendtgørelse om onlinekasino

Redigeret af HestenTonny d. 07-12-2016 22:54
08-12-2016 00:00 #24| 0

Hvis det var mig havde jeg sendt et udkast til en stævning til PP. Så er jeg sikker på de reagerer.

Som hesten er inde på kan det gøres via småsagsprocessen, hvor sagsomkostningerne er små. Uanset hvad er procesrisikoen minimal.

Derudover ville jeg også melde dem til politiet. Det de har gang i er usmageligt.

08-12-2016 00:18 #25| 1
Stamford skrev:Hvis det var mig havde jeg sendt et udkast til en stævning til PP. Så er jeg sikker på de reagerer.


Jeg tror du undervurderer, HVOR blanke supportmedarbejderne hos Party er :-)

Jeg har også været igennem deres mølle. Man tror det er løgn, indtil man prøver det!!!

08-12-2016 10:14 #26| 2
rune0714 skrev:

Vi er enige om, at man på alle sider med dansk licens automatisk er "verificeret" hvis bare man logger ind med nem id?

Hmm måske egentlig bwin (og partypoker) er de eneste sites, hvor dette ikke er nok?




Nej da Bet25 åbner for et par år siden vandt jeg en pæn slat der inde, og da jeg ville hive mine penge ud skulle jeg sende pas kørekort visa kort indtil dem for at få mine penge

Sjovt nok var der ingen problemer med at sætte 10k ind og spille for 590k på en mdr, først da jeg ville hsve mine penge begyndte de at sætter spørgsmålstegn
08-12-2016 10:21 #27| 0

Det satme mærkeligt. Alle de problemer folk nævner har jeg aldrig stødt på hos nogen bookmakere.


Men det er godt nok elendigt arbejde af Party i denne sag.

08-12-2016 10:52 #28| 0
rune0714 skrev:Vi er enige om, at man på alle sider med dansk licens automatisk er "verificeret" hvis bare man logger ind med nem id?
Hmm måske egentlig bwin (og partypoker) er de eneste sites, hvor dette ikke er nok?

Burde man vel være i teorien, men da jeg i sin tid oprettet en konto hos Unibet havde jeg også de 30 dage OP snakker om til at indsende dokumentation (mener kopi af sygsikring og pas gjorde det) til trods for, at jeg logget ind med nemid hver gang... Endte vist med, at jeg ikke fik det gjort, da jeg gik stuck ret hurtigt og ikke gad spille der igen. Har sidenhen åbnet en ny konto uden problemer.

08-12-2016 10:56 #29| 0

Det nogen af jer oplever, er jeg ret sikker på bare er en form for sikkerheds-stikprøve kontrol, som så åbenlyst, ikke tager høje for om det er danskere (Med Nem-ID verificering) eller kinesere som pinges ud af computeren.. Kan huske på det hedengangne MermaidPoker, at jeg 2 gange inden for hm 1 måned oder so, skulle indsende kopi af både pas og sygesikringsbevis. -Er mange år siden, 2008 eller sådan noget.. Har ikke oplevet det siden. :)

Redigeret af GrimGladGris d. 08-12-2016 10:58
08-12-2016 11:02 #30| 0
GrimGladGris skrev:Det nogen af jer oplever, er jeg ret sikker på bare er en form for sikkerheds-stikprøve kontrol, som så åbenlyst, ikke tager høje for om det er danskere (Med Nem-ID verificering) eller kinesere som pinges ud af computeren.. Kan huske på det hedengangne MermaidPoker, at jeg 2 gange inden for hm 1 måned oder so, skulle indsende kopi af både pas og sygesikringsbevis. -Er mange år siden, 2008 eller sådan noget.. Har ikke oplevet det siden. :)

jf. ovenstående eksempel er dette i hvert fald ikke tilfældet hos Unibet, eller dvs. det fremgik i hvert fald i korrespondancen at det var alle nye kunder der skulle indsende dette.

08-12-2016 11:14 #31| 0

Jeg skrev lidt frem og tilbage med PKR omkring NEM-ID og verificering for et par år siden.


Deres forklaring var, at NEM-ID var et krav fra Danmark for at have licens, men at de ikke kunne bruge den verificering overfor det land, som de opererede ud fra. Så for at de kunne opretholde deres licens til at udbyde spil, så skulle de have dokumenterne, ligegyldigt om man loggede ind med NEM-ID eller ej.

08-12-2016 11:16 #32| 0
djoffer skrev:
jf. ovenstående eksempel er dette i hvert fald ikke tilfældet hos Unibet, eller dvs. det fremgik i hvert fald i korrespondancen at det var alle nye kunder der skulle indsende dette.

Lyder vildt, har godt nok aldrig spillet hos Unibet.. Men de steder jeg ellers har spillet og det er vel efterhånden 7-8 steder, der har jeg aldrig skulle sende noget som helst.. Heller ikke omkring det med 30-dages reglerne.. :s Selv på Stars, udbetaler de bare til min nemkonto, til trods for jeg er flyttet 4 gange siden jeg oprettede kontoen tilbage i 2005.. :)

08-12-2016 18:44 #33| 0
Inkog92 skrev:Jeg måtte skrive til Forbrugerombudsmanden for at få mine penge ud af party, efter at have brugt 3-4 måneder med deres ikke eksisterende support.

Jeg vil absolut fraråde spil på Party....

Kan du fortælle mig præcist hvad du gjorde? Altså hvilke email adresse du har skrevet til, hvilke info du sendte osv. Du må meget gerne skrive en PM til mig.

08-12-2016 18:46 #34| 0
Stamford skrev:Hvis det var mig havde jeg sendt et udkast til en stævning til PP. Så er jeg sikker på de reagerer.

Som hesten er inde på kan det gøres via småsagsprocessen, hvor sagsomkostningerne er små. Uanset hvad er procesrisikoen minimal.

Derudover ville jeg også melde dem til politiet. Det de har gang i er usmageligt.

Please fortæl mig hvad jeg skal gøre. Jeg er ikke jurist, men jeg vil gerne gøre hvad jeg kan selvom det ikke er meget stort beløb. Jeg finder det også i den grad usmageligt, og jeg ville elske at politi anmelde efter den opførsel de har udsat mig for.

08-12-2016 19:29 #35| 1

røvhullerne ændrede også pludseligt deres "point" system fra den ene dag til den anden.. kostede mig basicly 15k$ som jeg havde optjent gennem 6år ish..

08-12-2016 20:41 #36| 0

Jeg ville starte med at sende en mail til [email protected] og forklare sagens forløb og dine beviser, så bare CC party på mailen.

08-12-2016 21:30 #37| 0

Fair nok at de lukker kontoen, hvis det er reglerne, men så skal man da ikke kunne spille efter lukningen!!
Svanserøve...!

09-12-2016 00:23 #38| 0
ForSjovt skrev:

Please fortæl mig hvad jeg skal gøre. Jeg er ikke jurist, men jeg vil gerne gøre hvad jeg kan selvom det ikke er meget stort beløb. Jeg finder det også i den grad usmageligt, og jeg ville elske at politi anmelde efter den opførsel de har udsat mig for.




Skriv at du har taget kontakt til en advokat og at der bliver sendt en stævning snart. Spørg dem endvidere om de er repræsenteret ved advokat, og hvortil evt. forkyndelse skal ske.
09-12-2016 15:35 #39| 9
Supportprofil

Hej,

Denne profil er for bwin.dk.

bwin er ejet af samme gruppe som ejer Party Gaming, men jeg har intet med dette brand at gøre. Jeg vil dog forsøge at finde ud af hvad der er op og ned i denne sag.

Jeg er blevet kontaktet i en privat besked af OP og har stillet et par opfølgende spørgsmål til brugeren samt til Party Pokers tekniske afdeling.

Jeg vender retur når jeg har nyt i sagen.

Christian Nyberg
Country Manager
bwin Danmark











16-12-2016 14:07 #40| 12

Update:


Christian (bwin.dk profilen) har sat sig ind i sagen, og har løst den. Jeg får mine penge tilbage, hvilket jeg sætter stor pris.


Problemet var skabt ved processen der skal verificere cpr nummer og nemID. bwin har lovet at videregive de problemer jeg er stødt på til partypoker, så det forhåbentlig ikke sker for andre. Stærkt arbejde! Og tak til pokernet, da dette problem nok ikke var løst uden et godt dansk forum at diskutere det på.

16-12-2016 15:25 #41| 2

Dejligt du fik det løst, dog skræmmende man skal være på PN uden at blive røvrent.
Tænk alle dem som ikke ved PN er der.

16-12-2016 15:46 #42| 0

Super fint at sagen trods alt blev løst. Hvis man skal vælge mellem de to brands, så vil jeg nok anbefale at man vælger bwin. Det er vigtigt for mig igen at understrege at bwin.dk og partypoker.dk intet har med hinanden at gøre og at det lyder til at bwin mener det seriøst.

16-12-2016 18:54 #43| 0

Troede at bwin og party var fusioneret?

16-12-2016 19:14 #44| 0

Det er korrekt, men de har stadigvæk forskellige organisationer mm. Så de folk der arbejder med bwin.dk brandet har intet med partypoker.dk brandet at gøre. Så de kører det som to forskellige brands. Og i Danmark har man valgt at gå all in med bwin brandet nu med flere danske folk, hvorfor de rent faktisk kan rykke på de problemer der evt. skulle komme (som vi også har set i den første tråd om bwin).


Det var dog min vurdering i den her sag, at bwin.dk folkene sandsynligvis ville have held til at fange de rigtige personer i party og forklare dem omfanget af problemet.

16-12-2016 19:20 #45| 0

Lige siden at Party.DK fik licens så har de haft problemer med verificere deres kunders CPR, en bug i deres software som har været der lige siden starten, dvs ca 2 år. Det er temmeligt mærkeligt da man vel går ud fra at de gerne vil have danske kunder på deres site, de har jo vel givet en del penge for at få licens?


I stedet for at fixe (eller bedre, fjerne) denne CPR verifikation så beder de deres kunder om at oprette en ny konto efter 30 dages udløb af verifikationsperioden. Man kan også indsende ID/dokumenter til dem for at gå uden om deres latterlige CPR bug, men det tager op til 1 måned da deres support nærmest er ikke-eksisterende - og hvormange hobbyspillere gider lige at gå igennem alt det?


Mærkeligt!

Redigeret af kabasn d. 16-12-2016 19:34
16-12-2016 19:31 #46| 0
kabasn skrev:Lige siden at Party.DK fik licens så har de haft problemer med verificere deres kunders CPR, en bug i deres software som har været der lige siden starten, dvs ca 2 år.

Partys R&D afdeling blev nedlagt i 2006 eller deromking. De var engang verdens største pokerrum men har ikke villet investere nok i deres softwareplatform.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar