Advanced To-Do program

#1| 0

Godmorgen PN,


Jeg søger et avanceret to-do program, som skal anvendes på arbejdet til følgende:


- Sende notifikationer (gerne over sms og email) når der skal sendes fornyes licenser eller ordnes andre administrative opgaver

- Dele opgaver (muligvis via email) med andre brugere

- Arkivere opgaverne --> Opgaverne med tilhørende data skal kunne arkiveres

- Eventuel mulighed for at koble programmet op til en CRM data (ikke et must)


Findes der et avanceret to-do program, som rent faktisk kan dække størstedelen af ovenstående krav? :)

20-09-2016 11:14 #2| 0

Har du kigget på trello.com?

20-09-2016 12:25 #3| 0

Kan du ikke bare bruge tasks i Outlook?

Er ikke sikker på om man kan koble det sammen med fx. Dynamics CRM, men resten bør det kunne håndtere i et format alle kender.

20-09-2016 13:03 #4| 0

Tak for svar begge :)


Jeg har haft kig på Outlook, som sandsynligvis godt kan dække de fleste behov. Jeg vil bare lige sikre mig, at der ikke findes noget signifikant smartere på markedet ..

20-09-2016 13:59 #5| 0

Der findes mange programmer, der kan det meste af det der (er dog ikke lige bekendt med CRM).


Jeg bruger selv Wunderlist, som i hvert fald dækker dine første tre krav på simple måder, til privatlivet, og Asana til teamarbejde.


To andre meget populære valg er Trello og Todoist.

20-09-2016 14:06 #6| 0

Trello og Wunderlist (bruger begge på arbejde) kan så vidt jeg ved, spille sammen. Trello fungerer som vores baglog, hvor hvert card er en opgave. Denne kan så have underopgaver i form af for eksempel check-lister. Jeg ved ikke, om det er avanceret nok til dit brug, men du kan jo kigge på det. Jeg er stor fan af, at man kan dele alt op i kategorier, boards og lister.


Har også brugt Asana på studiet, men er vendt tilbage til Trello her også.



20-09-2016 14:09 #7| 0

Wunderlist er mam. Har ikke brugt Todoist i et stykke tid, men var ogsaa en god soldat.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar