99 2nd barrel turn nl100

#1| 0

Whats up

Begge villians er regs og spiller 26/20 ish og virker rimelig sane. Har ikke nogen speciel dynamik eller noter.

100BB effektive.
De ser hero som 22/18 ish, der kan godt være lidt tricky.
Hero: 99

hero raised to €3.50
villian2 called - €3.50
X folded
X folded
villian1 in BB called - €3.50

** Dealing the flop: 5, 7, 8 (pot:11)
villian1 checked
hero bet - €7.50
villian2 called - €7.50
villian1 called - €7.50

** Dealing the turn: Q pot:33,5
villian1 checked
hero bet - €20.00??

Cbet flop burde nok ha været 9-10 stykker. Mine tanker omkring hånden er at eftersom villians er regs og sane, raiser de sets, 2 par og str8 flop. Så deres range er stort set kun et par hænder og draws. Turn er rimelig blank, dog kunne den ramme et QJs, QKs etc flushdraw.

Hvis vi chekker turn og villian better opgiver vi initiativet og bliver nød til at folde river, hvis han skyder igen og vi aner ikke hvad han har.

Synes selv at bette igen er at foretrække, da vi sandsynligvis har den bedste hånd og villian 2 kommer i et svært spot med villian 1 bagved og vi vil ofte kunne få position på villian1 river og komme til showdown.

Kommenter gerne på alt.

Martin

14-06-2010 22:58 #2| 0

BF ser godt ud. Tror du trækker value fra en række draws og svage made hands+ draws eller du folder hænder ud med god equity mod dig.

Han raiser like never noget du slår, så du kan roligt folde til heat.

14-06-2010 23:49 #3| 0

Din betsizing er lidt for vag både på flop og turn. Du skal trække value og gøre det dyrt for draws.

Turn er selvfølgelig et klart bet, idet
1) Nærmest alle mulige hænder, som har dig slået ville have raised floppet
2) Du får calls af masser dårligere hænder, som har dårligere et par, flushdraw, straightdraws eller en kombination af de tre

Møder du et raise på turn har du et fold, da det ville undre mig meget, hvis een af dem pludselig skulle komme indover dit turnbet med en holding, som du er foran.

16-06-2010 09:46 #4| 0

tak for svar. Foretrækker os selv BF og flop skal selfølgelig bettes større og det samme skal turn. Burde nok have sagt 10 flop, så var pot 41 turn også kunne jeg betfolde 35ish?

Dog synes jeg heller ikke det er lækker at folde med 53bb bag til så gode odds, men vi må formode at vi er slået næsten HVER gang, hvis villian kommer indover her og derfor det bedste play her.

16-06-2010 11:01 #5| 0

Som du selv siger, vil vi være bagud tæt på hver gang, der hejses, så b/f er rigtig lækkert

16-06-2010 19:47 #6| 0

Bet turn så godt som altid her. Når du checker, og han better river, er din logik med et fold desværre lidt off, da han har masser af draws i sin range, som kan bluffe river. Hvis han er en aggro basse, kan bet-shove på turn være ok, oftest er bet-fold bedst. Og hvis han bare er en stram gut, kan det komme på tale at folde river (v turn checkback) men ellers ikke

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar