888Sport - bonus

#1| 0

Jeg har en indbetalingsbonus på 888sport som skal spilles igennem 10x og er godt på vej "tror" men kan ikke finde noget sted hvor jeg kan se hvor langt jeg egentlig er i omsætningskravet. Ville lige hører her først, eftersom 888sport, som regel er ekstrem langsomme til, at besvare mails.



06-10-2017 17:06 #2| 0

fra mobilen:

Log in

Oppe i højre hjørne trykker du så kommer en liste med bla "min konto", tryk der, lidt nede på den side er der en boks med bonusser, der burde du kunne se det, så vidt jeg lige husker i hvert fald :)

06-10-2017 19:19 #3| 0
ROI: 89.31% (754)
Sneakyfox99 skrev:Jeg har en indbetalingsbonus på 888sport som skal spilles igennem 10x og er godt på vej "tror" men kan ikke finde noget sted hvor jeg kan se hvor langt jeg egentlig er i omsætningskravet. Ville lige hører her først, eftersom 888sport, som regel er ekstrem langsomme til, at besvare mails.


Nu har jeg været udelukket fra bonuser et år. Men da jeg spillede måtte man ringe ind for at finde ud af det.

06-10-2017 23:39 #4| 0

kan ikke finde det under det Tiesto siger og har tjekket over det hele. Godt nok dårlig service hvis man skal ringe ind eller selv holde regnskab for ens bonus.....

07-10-2017 00:09 #5| 0
ROI: 118.38% (275)

Du skal ringe ind og høre.

07-10-2017 00:14 #6| 0
Sneakyfox99 skrev:kan ikke finde det under det Tiesto siger og har tjekket over det hele. Godt nok dårlig service hvis man skal ringe ind eller selv holde regnskab for ens bonus.....

Nu har jeg ikke en bonus kørende pt, men har tidligere kunne følge med via “min konto” og så bonusser.

Men når du nu trykker der oppe i højre hjørne og den liste med muligheder koner frem, bla kasse, min konto, sportstilbyd osv, når du så trykker på “min konto”, kommer der så ikke nogen muligheder frem der??

Personlige oplysninger

Indbetal

Udbetaling

Og så en boks med bonusser, freeplay, Tour billetter og sportstilbud.


Det er jo muligt det er ændret men boksen fremgår da stadig hvor jeg tidligere har kunne følge bonusser

07-10-2017 00:35 #7| 0
-_-Tiesto-_- skrev:
Nu har jeg ikke en bonus kørende pt, men har tidligere kunne følge med via “min konto” og så bonusser.
Men når du nu trykker der oppe i højre hjørne og den liste med muligheder koner frem, bla kasse, min konto, sportstilbyd osv, når du så trykker på “min konto”, kommer der så ikke nogen muligheder frem der??
Personlige oplysninger
Indbetal
Udbetaling
Og så en boks med bonusser, freeplay, Tour billetter og sportstilbud.

Det er jo muligt det er ændret men boksen fremgår da stadig hvor jeg tidligere har kunne følge bonusser

Jo men der står bare du har en bonus af en vis værdi ikke omsætningskravet. Tror desværre man skal ringe ind som der bliver sagt her i tråden

07-10-2017 07:59 #8| 0
ROI: 85.71% (1483)

Er det ikke bare at gå ind i væddemålshistorik, og lægge tallene sammen på de´spil, der har opfyldt minimums-oddset ?

07-10-2017 16:14 #9| 0
Hawkeye skrev:Er det ikke bare at gå ind i væddemålshistorik, og lægge tallene sammen på de´spil, der har opfyldt minimums-oddset ?

Jo er også det jeg har endt ud med, men jeg spiller ikke alt på et bræt så det alligevel knap 100 spil der skal ligges sammen lidt irreterende men sådan er.

07-10-2017 23:22 #10| 0
ROI: 118.38% (275)
Sneakyfox99 skrev:
Jo er også det jeg har endt ud med, men jeg spiller ikke alt på et bræt så det alligevel knap 100 spil der skal ligges sammen lidt irreterende men sådan er.

så du er endt ud med et mere eller mindre håbløst stykke arbejde, til trods for at alt der var nødvendigt var at ringe til et dansk tlf nummer, med dansk talende support og spørge hvor langt du var ?

Vi kan hurtigt blive enige om at det er et elendigt system de har sat op, men den løsning du vælger der er jo hovedrystende :/

08-10-2017 00:49 #11| 0
supersafe skrev:
så du er endt ud med et mere eller mindre håbløst stykke arbejde, til trods for at alt der var nødvendigt var at ringe til et dansk tlf nummer, med dansk talende support og spørge hvor langt du var ?
Vi kan hurtigt blive enige om at det er et elendigt system de har sat op, men den løsning du vælger der er jo hovedrystende :/

Synes det er hovedrystende at du vil ringe ind hver gang du skal have tjekket op på det, istedet for bare at smække det ind i excel og kunne opdatere løbende. Dog har alle vel deres egen præference så det vel helt fair.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar