888 vil have kontoudtog

#1| 0

Hej PN

 

Jeg har efterhånden spillet en del på 888-poker men desværre aldrig vundet nok til at cashe ud. Det synes jeg så, at jeg har nu. Jeg vil i hvert fald meget gerne have de 650 kr, der står på min konto.

 

Jeg har aldrig haft problemer med at sætte penge ind, men problemerne melder sig så nu.


Jeg har fået en mail med beskeden:

 

 

 

Jeg er altså ikke interesseret i, at 888 skal se, hvor mange penge der står på min bankkonto, eller hvad jeg bruger dem på.


Er der andre, der har oplevet dette? Hvad har I i så fald gjort?


 

 

07-02-2024 21:55 #2| 4

Har nok lidt svært ved at se at der er et problem, sorry to say.

07-02-2024 22:00 #3| 12

Jeg synes det er problem.
Jeg har eksempelvis haft konto på Stars i 15 år for nylig skulle jeg indsende konto udskrift og lønsedler. Det nægtede jeg og kan nu ikke spille mere.
Hvorfor skal de vide hvad min månedsløn er og hvad jeg har stående på hvilke kontoer?

Jeg synes det et vanvittigt krav og især fordi jeg har spillet der i 15 år og aldrig haft problemer og det ligegyldigt om det var 1000 eller 250.000 kroner jeg skulle have ud.

07-02-2024 22:11 #4| 1

Se PM.

 

Enhver herinde der har problemer hos 888 eller Mr Green kan smide en PM., så skal de bedst mulige forudsætninger for en løsning i hvert fald blive givet.

 

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at 888 er i gang med en større modernisering og effektivisering af de interne arbejdsgange. Så skyd løs, helst i PM 👍

07-02-2024 22:21 #5| 1
Higgins3 skrev:

Hej PN

 

Jeg har efterhånden spillet en del på 888-poker men desværre aldrig vundet nok til at cashe ud. Det synes jeg så, at jeg har nu. Jeg vil i hvert fald meget gerne have de 650 kr, der står på min konto.

 

Jeg har aldrig haft problemer med at sætte penge ind, men problemerne melder sig så nu.

 

Jeg har fået en mail med beskeden:

 

 

 

Jeg er altså ikke interesseret i, at 888 skal se, hvor mange penge der står på min bankkonto, eller hvad jeg bruger dem på.

 

Er der andre, der har oplevet dette? Hvad har I i så fald gjort?

 

 

 

 

 Du overstreger bare alt med dine transaktioner. så det eneste de kan se er alt det andet.

07-02-2024 22:23 #6| 8

Det står ret fint beskrevet her, hvorfor de skal spørge om oplysninger:


https://www.spillemyndigheden.dk/faq-verificering-og-dokumentationskrav


Så på sin vis er det fair, for at leve op til gældende lovgivning.

Der hvor kæden dog hopper af for mig, er at langt de fleste (ud for egne personlige erfaringer), først bliver interesseret i dokumentationen, når man ønsker og cashe ud, hvorimod indbetalinger ofte går mere smertefrit. 


08-02-2024 02:31 #7| 0

Har samme problem med Stars

Har spillet på Stars i 16 år uden problemer, og pludselig ville de have ALT! Jeg sendte dem gladeligt løn seddel osv, men lige bank udtog, det rager altså ikke den hvad jeg bruger mine penge på! Så jeg er limit til 200$ deposit Per måned i snart 2 år! Røv slattent når det er det eneste interessante site for mig! 

Håber GGpoker på et tidspunkt kommer til Danmark, da de alligevel har overhalet Stars markant 

08-02-2024 07:16 #8| 2
Frusti skrev:

Jeg synes det er problem.
Jeg har eksempelvis haft konto på Stars i 15 år for nylig skulle jeg indsende konto udskrift og lønsedler. Det nægtede jeg og kan nu ikke spille mere.
Hvorfor skal de vide hvad min månedsløn er og hvad jeg har stående på hvilke kontoer?

Jeg synes det et vanvittigt krav og især fordi jeg har spillet der i 15 år og aldrig haft problemer og det ligegyldigt om det var 1000 eller 250.000 kroner jeg skulle have ud.

 

Vel ikke helt ligegyldigt når de er underlagt spillemyndighedens gældende regler. Tror tværtimod folk undervurderer, at der i lang tid er blevet sløset med dokumentationen hos kunder på diverse betting/pokersites. Men alle burde naturligvis skulle stille dokumentationen uanset om de casher 1000 kr. eller meget mere.

 

Så hvis man vil spille må man frem med dokumentationen. Desuden kan jeg godt forstå du ikke synes, at det rager dem. Men nu er det jo sådan at reglementer løbende ændrer sig og de får nok besøg af spillemyndigheden for at rette op på deres mangler. Lidt ligesom banker også har større krav til dokumentation i dag end for 15 år siden. Og omvendt hvis du ikke har noget at skjule...

Redigeret af Kongs d. 08-02-2024 07:19
08-02-2024 11:08 #9| 0
mortenotte skrev:

Håber GGpoker på et tidspunkt kommer til Danmark, da de alligevel har overhalet Stars markant 

 

Er nysgerrig: Er det en holdning der deles af alle? og hvordan overhalet? Bedre software, bedre forhold og/eller flere spillere?

08-02-2024 11:11 #10| 0
Lilbabs skrev:

 

Er nysgerrig: Er det en holdning der deles af alle? og hvordan overhalet? Bedre software, bedre forhold og/eller flere spillere?

 

 Blot flere spillere :) GG sejler på så absurd mange andre områder. nærmest ny skandale med dem hver eneste uge for tiden.

08-02-2024 11:20 #11| 2

Altså du kan jo fint overstrege alt det der "ikke rager dem", og så er der vel ikke noget problem?

08-02-2024 12:45 #12| 0
Administrator
ElMalo skrev:

Se PM.

 

Enhver herinde der har problemer hos 888 eller Mr Green kan smide en PM., så skal de bedst mulige forudsætninger for en løsning i hvert fald blive givet.

 

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at 888 er i gang med en større modernisering og effektivisering af de interne arbejdsgange. Så skyd løs, helst i PM

 

 Hvorfor på PM ?

08-02-2024 12:57 #13| 1
Bridgeking skrev:

 

 Hvorfor på PM ?

 

 Det vil trods alt kræve noget personlig data at få fundet en konkret spilkonto og deraf få givet eventuelle instrukser. Mere gængse sager har måske heller ikke hele PNs interesse. Men et tag her er bestemt også velkomment. 

08-02-2024 13:03 #14| 1
Administrator
ElMalo skrev:

 

 Det vil trods alt kræve noget personlig data at få fundet en konkret spilkonto og deraf få givet eventuelle instrukser. Mere gængse sager har måske heller ikke hele PNs interesse. Men et tag her er bestemt også velkomment. 

 

 Fair - vidste ikke du kunne hjælpe på den måde


sig til hvis i vil have en support bruger herinde 

08-02-2024 13:23 #15| 0
ElMalo skrev:

 

 Det vil trods alt kræve noget personlig data at få fundet en konkret spilkonto og deraf få givet eventuelle instrukser. Mere gængse sager har måske heller ikke hele PNs interesse. Men et tag her er bestemt også velkomment. 

 

 Kan du kort fortælle, hvad der må streges over på de kontoudtog de beder om rundt omkring ?

“ Stod selv af”, da LeoVegas pludselig bad om dette og noget mere ved en udbetaling på ca 1200.


Haft konto der fra de kom frem, med masser af ind-/udbetalinger.


Tog fat i livesupport og spurgte til hvad der måtte streges over, hvortil svaret var, at intet måtte streges ud.

I en tid hvor vi får tudet ørerne fulde om, at ikke sende personfølsomme oplysninger hist og pist, er det mig en gåde de kan forlange det.


Mht LeoVegas fik de deres vilje, dog ikke med kontoudtog, men at jeg skrev “ hæng lige på “, hvorefter gik ind og brændte dem af med 100 spins, og vendte tilbage “ konto skal lukkes ASAP “

08-02-2024 13:59 #16| 0
Hawkeye skrev:

 


 Kan du kort fortælle, hvad der må streges over på de kontoudtog de beder om rundt omkring ?

“ Stod selv af”, da LeoVegas pludselig bad om dette og noget mere ved en udbetaling på ca 1200.

 

Haft konto der fra de kom frem, med masser af ind-/udbetalinger.

 

Tog fat i livesupport og spurgte til hvad der måtte streges over, hvortil svaret var, at intet måtte streges ud.

I en tid hvor vi får tudet ørerne fulde om, at ikke sende personfølsomme oplysninger hist og pist, er det mig en gåde de kan forlange det.

 

Mht LeoVegas fik de deres vilje, dog ikke med kontoudtog, men at jeg skrev “ hæng lige på “, hvorefter gik ind og brændte dem af med 100 spins, og vendte tilbage “ konto skal lukkes ASAP “




Altså nu har jeg ikke selv prøvet at sende kontoudtog til nogen af de nævnte udbydere, men de gange jeg selv har gjort det har jeh bare streget alle transaktioner over, sålænge kontonummer og mine informationer er tilgængelige skal de vel ikke bruge det andet!?

Ovenstående er dog med det forbehold at det har været med henblik på at fastslå min identitet, og ikke noget med hvorvidt jeg spillet for meget:)
08-02-2024 17:01 #17| 14

Satme nogle folk der lider af main character syndrome og tror hele verden går op i at I har brugt 200 kr I Bilka.

08-02-2024 17:20 #18| 0
ktothep skrev:

Det står ret fint beskrevet her, hvorfor de skal spørge om oplysninger:


https://www.spillemyndigheden.dk/faq-verificering-og-dokumentationskrav

 

Så på sin vis er det fair, for at leve op til gældende lovgivning.

Der hvor kæden dog hopper af for mig, er at langt de fleste (ud for egne personlige erfaringer), først bliver interesseret i dokumentationen, når man ønsker og cashe ud, hvorimod indbetalinger ofte går mere smertefrit. 

 

 

 Præcis. Bed om denne information, når folk forsøger at sætte penge ind 😅 Nå nej, det er ikke en rentabel forretning...

 

08-02-2024 18:05 #19| 0
klaskringhuntelaar skrev:

 

 Præcis. Bed om denne information, når folk forsøger at sætte penge ind

 Ja, man tænker nogle gange, at det er branchen selv - og ikke myndighederne - der har udarbejdet de her regler. Det handler i hvert meget sjældent om at beskytte forbrugeren…

 

08-02-2024 18:05 #20| 0

Kan man tilgå ggpoker i dk via vpn? 

08-02-2024 21:06 #21| 0
Hawkeye skrev:

 

 Kan du kort fortælle, hvad der må streges over på de kontoudtog de beder om rundt omkring ?

“ Stod selv af”, da LeoVegas pludselig bad om dette og noget mere ved en udbetaling på ca 1200.

 

Haft konto der fra de kom frem, med masser af ind-/udbetalinger.

 

Tog fat i livesupport og spurgte til hvad der måtte streges over, hvortil svaret var, at intet måtte streges ud.

I en tid hvor vi får tudet ørerne fulde om, at ikke sende personfølsomme oplysninger hist og pist, er det mig en gåde de kan forlange det.

 

Mht LeoVegas fik de deres vilje, dog ikke med kontoudtog, men at jeg skrev “ hæng lige på “, hvorefter gik ind og brændte dem af med 100 spins, og vendte tilbage “ konto skal lukkes ASAP “

 

 Oplevede noget tilsvarende.

Havde benytter MobilePay i dovenskab og blev derefter bedt om dit og dat..

orker ikke alt det fims, så brændte min rulle op og bad dem lukke kontoen. 🫤

09-02-2024 11:23 #22| 0

Jeg kan oplyse, at jeg har fået mine penge. 
Uden at send papirer ind. Tak PN. 😄

09-02-2024 12:50 #23| 1

Spiludbyderen må være forpligtet til kun at bede om oplysninger, som der konkret er brug for i situationen.

 

Det giver ikke mening at bede om oplysninger om folks privatøkonomi for at kunne foretage en udbetaling af en gevinst. Sådanne oplysninger må være relateret til at kunne modtage indbetalinger og acceptere spil, idet spiludbyderen f.eks. kan være forpligtet til at overvåge, at folk ikke spiller ud over deres økonomiske formåen.

 

Dvs. hvis spiludbyderen beder om kontoudtog i forbindelse med en udbetaling, må ideen være at få dokumentation for, at spilleren faktisk har den pågældende konto. Men så må spiludbyderen også skulle acceptere, at der indsendes et dokument, hvor alle transaktioner og saldo er fjernet, da der er tale om unødvendige, private oplysninger. Spiludbyderen bør som jeg ser det vejlede udtrykkeligt af egen drift om, at kunden kan fjerne disse oplysninger, før kontoudtoget indsendes. 


Som jeg ser det, er spiludbyderens punkt 1 i OP kritisabel uden sådan vejledning.

09-02-2024 21:03 #24| 1

Det er da for jeres egen sikkerhed de spørger om disse dokumenter, for at bekræfte det netop er jeres konto, identitet m.m.

Kan ikke se problemet. 


Også træls at blive hacket i disse AI tider, og vedkommende udgiver sig for dig, og udbetaler til en 3. Part. 

09-02-2024 21:05 #25| 0

Desuden spørger de jer kun 1 gang, sådan kontoen er verificeret. 

10-02-2024 00:26 #26| 0

Det er jo ikke pointen…

Du kan verificeres med MitID, pas og billede af dit kreditkort. Det giver jo ingen yderligere verificerings-oplysninger at få 6 måneders kontoudskrifter.

10-02-2024 00:44 #27| 0
SoccerFan skrev:

Desuden spørger de jer kun 1 gang, sådan kontoen er verificeret. 

 

 Okay så min PokerStars konto som jeg har haft i 17 år og verificeret utalige gange, beder pludselig om at jeg skal verificere min konto og sende alt ind igen inklusiv bank statement. 

Der vil jeg påstå er lidt mere end 1 gang og så er den verificeret


og nej jeg har ikke indbetalt for mere end jeg har gjort gennem de sidste 17 år, jeg har altid indbetalt når jeg har haft lyst til at spille i perioder

10-02-2024 01:16 #28| 0
Flex_luthor skrev:

Det er jo ikke pointen…

Du kan verificeres med MitID, pas og billede af dit kreditkort. Det giver jo ingen yderligere verificerings-oplysninger at få 6 måneders kontoudskrifter.

Ok, det har jeg heller aldrig oplevet. Kun et bank dokument med min adresse på. 

Ville da personligt bare spille et andet sted, hvis jeg skal til at indsende 6 måneders dokumenter for at udbetale sølle 650 kroner. :)  

 

10-02-2024 02:29 #29| 0
SoccerFan skrev:

Ok, det har jeg heller aldrig oplevet. Kun et bank dokument med min adresse på. 

Ville da personligt bare spille et andet sted, hvis jeg skal til at indsende 6 måneders dokumenter for at udbetale sølle 650 kroner. :)  

 

 

 

Det virker til det jo ikke kun er OP med 650 kroner men også en masse andre. Stars bad mig om det samme selvom jeg har konto siden 2003 og sendt alt info ind til dem gennem tiden. Jeg skrev det er personligt hvad jeg køber og bruger mine penge til og ikke vedkommer dem, så blev jeg instant sat ned til 200 dollar deposit. Efterhånden er der ikke noget der hedder privat livets fred mere i Danmark da det er stars der er underlagt af Danmark.
10-02-2024 02:43 #30| 0
Nimacos skrev:

 

 

Det virker til det jo ikke kun er OP med 650 kroner men også en masse andre. Stars bad mig om det samme selvom jeg har konto siden 2003 og sendt alt info ind til dem gennem tiden. Jeg skrev det er personligt hvad jeg køber og bruger mine penge til og ikke vedkommer dem, så blev jeg instant sat ned til 200 dollar deposit. Efterhånden er der ikke noget der hedder privat livets fred mere i Danmark da det er stars der er underlagt af Danmark.

Sick... Jeg har ikke spillet hos 888 i mange år, netop fordi det tog en krig at udbetale derfra. 
Beklager jeg ikke fik læst alt igennem inden jeg skriver. :) 

 

10-02-2024 20:01 #31| 1
SoccerFan skrev:

Ok, det har jeg heller aldrig oplevet. Kun et bank dokument med min adresse på. 

Ville da personligt bare spille et andet sted, hvis jeg skal til at indsende 6 måneders dokumenter for at udbetale sølle 650 kroner. :)  

 

 

 Jeg håber, at du værdsætter, at 650kr er et “sølle” beløb for dig. 

10-02-2024 20:44 #32| 0
Higgins3 skrev:

 

 Jeg håber, at du værdsætter, at 650kr er et “sølle” beløb for dig. 

 

 ja det er mad til 14 dage for mig. 

10-02-2024 21:00 #33| 0
Higgins3 skrev:

 

 Jeg håber, at du værdsætter, at 650kr er et “sølle” beløb for dig. 

Det var ikke det jeg skrev. Synes bare det er mærkeligt de forlanger 6 måneders dokumenter når beløbet ikke er større, det var det hele. Men tillykke med udbetalingen❤️

 

10-02-2024 23:10 #34| 0
Nimacos skrev:

 

 

Det virker til det jo ikke kun er OP med 650 kroner men også en masse andre. Stars bad mig om det samme selvom jeg har konto siden 2003 og sendt alt info ind til dem gennem tiden. Jeg skrev det er personligt hvad jeg køber og bruger mine penge til og ikke vedkommer dem, så blev jeg instant sat ned til 200 dollar deposit. Efterhånden er der ikke noget der hedder privat livets fred mere i Danmark da det er stars der er underlagt af Danmark.

 Præcis det samme her 

 

10-02-2024 23:35 #35| 4
SoccerFan skrev:

Det var ikke det jeg skrev. Synes bare det er mærkeligt de forlanger 6 måneders dokumenter når beløbet ikke er større, det var det hele. Men tillykke med udbetalingen❤️

 

 

 Det gør de heller ikke.
I læser altså bilblen som fanden lige i denne tråd.

De beder om et Kontoudtog som er udstedt inden for de sidste 6 måneder.
Det er HELT normal procedure i KYC/AML henseende.

Ligeledes er det helt normalt at afsender af disse dokumenter kan strege de bevægelser ud de vil.
Men har man deposited på det site der beder om det så det en fordel kke at strege den postering.

11-02-2024 18:53 #36| 0
Mads Møller skrev:

Altså du kan jo fint overstrege alt det der "ikke rager dem", og så er der vel ikke noget problem?

 

Det kan man ikke generelt. De sider jeg oplevet det er det no go.

Og det er selvfølgelig legitimt synes det er træls. Gx hvis man er vindende better eller hver nu - så kan de lige sortere en fra der ved se ens indbetalinger/udbetalinger.

11-02-2024 19:43 #37| 0

Nu spørger jeg nok dumt.
Lad os antage han sender det ønsket materiale til 888 - og de derefter ikke kan godkende udbetalingen. Hvilke forudsætninger er der for de ikke kan udbetale til hans konto? 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar