der skulle være kommet rakeback på 888 for et par uger siden. Nogen der ved hvor man kan se om man har fået det?
888 rakeback - hvor ser man det?
freel4ncer skrev:der skulle være kommet rakeback på 888 for et par uger siden. Nogen der ved hvor man kan se om man har fået det?
Tak for information, det havde jeg misset. Det ligner en standard 20% med automatisk udbetaling mandag? Men der er en lidt forvirrende formulering under "Kampagne" sætning 4.:
Du har 7 dage til at opkræve din rakeback, efter den er blevet tilgængelig. Rakeback vil blive udbetalt inden for 72 timer efter ugens afslutning om mondag.
Så jeg ved ikke om du skal ind et sted i din konto og trykke på noget for at opkræve den?
20% Rakeback
På mrgreen, som vist er samme klient, er den under belønninger. Står som en bonus, det er lidt ulogisk og forvirrende første gang.
På 888 popper der et vindue op første gang, man logger ind i den nye uge, hvor man bare skal trykke "ok", så tikker rb'en ind på din saldo med det samme.
Jeg har aldrig fået det. De sidste mange uger, og intet er poppet op.
freel4ncer skrev:Jeg har aldrig fået det. De sidste mange uger, og intet er poppet op.
Jeg spillede en smule sidste weekend for at teste om jeg fik RB og loggede ind igår. Jeg fik som tidligere nævnt i tråden en popup da jeg loggede ind hvor jeg skulle trykke "OK" eller noget i den dur og der stod hvad jeg havde optjent af RB som så blev akkrediteret til min konto. Jeg ville tage kontakt til supporten hvis det ikke er tilfældet for dig.
Deres support virker slet ikke. Tager ikke telefonen, men siger bare alt optaget, svare ikke på de mails jeg har sendt. Deres live chat virker ikke... håbløst
Jeg fik fat i deres live chat, hvor jeg fik at vide at de godt kunne se, at jeg ikke kunne finde min RB. De ville sende det videre til poker afdelingen og siden har jeg ikke hørt noget, dog er der kun gået en dag.
Fik også fat i deres live chat (efter at have prøvet diverse ting i en uge). De sagde de sendte det videre, men så har jeg intet hørt og ingen rakeback - virkelig useriøst
Deres support er sygt langsom. Den lange ventetid betyder ikke nødvendigvis, at de ignorerer jer. - forvent 2-3 uger.
fryden skrev:På mrgreen, som vist er samme klient, er den under belønninger. Står som en bonus, det er lidt ulogisk og forvirrende første gang.
Jeg kan intet se på min under belønninger og bonustilbud. Hvordan kan man sikre den kommer?
Altså har skrevet til dem i 7 uger, intet svar fået udover de en gang har skrevet de har lavet en ticket på det. Men 0 rakeback er kommet
rune0714 skrev:
Jeg kan intet se på min under belønninger og bonustilbud. Hvordan kan man sikre den kommer?
Jeg er faktisk i tvivl. Jeg har intet set de seneste uger.