Hej
Ville høre om der er nogen herinde der kan give mig nogle tips til hvordan man får sin udbetaling hos 888 Poker?
Jeg har nu kæmpet med dem i et par måneder, og det kører bare i ring.
Den sidste melding jeg fik af deres online agent var at alt det de efterspørger skal være i EN PDF fil. Men selv da fik jeg den samme standard mail tilbage fra dem hvor de efterspørger det som jeg har sendt dem mange gange efterhånden :-(
For nogle uger siden skrev jeg tilbage til dem som svar på en af disse mails og spurgte høfligt ind til hvad jeg mangler at oplyse. Fik en mail om at de ville svare indenfor 72 timer. Cirka to uger senere fik jeg svar hvor de undskyldte det sene svar, og at de håbede at jeg havde fået hjælp i mellemtiden, og ikke andet.
Jeg vil mene at de godt ved at jeg ikke havde fået noget hjælp i mellemtiden :-(
Derfor spørger jeg her for at se om nogen herinde kan give mig nogle tips til hvordan jeg kommer videre?
Har som sagt også snakket med en real agent online (en del gange), men han kommer også bare med den samme smøre og lister op hvad det dokument skal indeholde. Så der kommer jeg heller ikke videre :-(
Ud over det så har min bankrådgiver aldrig været udsat for at en Poker klient efterspørger alt dette, og har endda advaret mig om at sende det til dem.
De har licens i Danmark, så de skal vel udbetale til os?
Håber på hjælp, for jeg nægter at give dem mine penge.