888 Poker Udbetalingsproblem

#1| 0

Hej

Ville høre om der er nogen herinde der kan give mig nogle tips til hvordan man får sin udbetaling hos 888 Poker?

Jeg har nu kæmpet med dem i et par måneder, og det kører bare i ring.

Den sidste melding jeg fik af deres online agent var at alt det de efterspørger skal være i EN PDF fil. Men selv da fik jeg den samme standard mail tilbage fra dem hvor de efterspørger det som jeg har sendt dem mange gange efterhånden :-(

For nogle uger siden skrev jeg tilbage til dem som svar på en af disse mails og spurgte høfligt ind til hvad jeg mangler at oplyse. Fik en mail om at de ville svare indenfor 72 timer. Cirka to uger senere fik jeg svar hvor de undskyldte det sene svar, og at de håbede at jeg havde fået hjælp i mellemtiden, og ikke andet.

Jeg vil mene at de godt ved at jeg ikke havde fået noget hjælp i mellemtiden :-(

Derfor spørger jeg her for at se om nogen herinde kan give mig nogle tips til hvordan jeg kommer videre?

Har som sagt også snakket med en real agent online (en del gange), men han kommer også bare med den samme smøre og lister op hvad det dokument skal indeholde. Så der kommer jeg heller ikke videre :-(

Ud over det så har min bankrådgiver aldrig været udsat for at en Poker klient efterspørger alt dette, og har endda advaret mig om at sende det til dem.

De har licens i Danmark, så de skal vel udbetale til os?

Håber på hjælp, for jeg nægter at give dem mine penge.

Redigeret af MichFran d. 05-09-2026 09:22
05-09-2026 10:54 #2| 0

Det lyder til i får talt forbi hindanden, men det er jo svært at konkludere uden at have set kommunikationen. Tror det ville være nemmere at hjælpe hvis du kan dele e-mails eller chatlogs fra dem så vi kan se hvad de ordret fortæller dig. 

Som jeg forstår problemet (“skal være i EN PDF fil”) kan det være at du faktisk har fundet den rigtige dokumentation, men at billederne/scanningerne ikke opfylder kravene omkring det. Kan man se alle fire hjørner af dokumenterne? 

Noget andet jeg selv tidligere har hørt lignende brok over hos andre sider er i forbindelse med bank statements. Her ville de have alt muligt på samme billede, som banken ikke tilbød. Fx bankens navn/logo, mit fulde navn, konto nr osv.. Men det kunne jeg løse ved at tage et billede af kontooplysninger og så et fra overblikket. Hvor jeg så forklarede at de kunne se forbindelsen ud fra kontonr samt at banken ikke viser det de efterspørger samlet noget sted. 

Pøj pøj

05-09-2026 11:05 #3| 0
mchlD skrev:

Det lyder til i får talt forbi hindanden, men det er jo svært at konkludere uden at have set kommunikationen. Tror det ville være nemmere at hjælpe hvis du kan dele e-mails eller chatlogs fra dem så vi kan se hvad de ordret fortæller dig. 

Som jeg forstår problemet (“skal være i EN PDF fil”) kan det være at du faktisk har fundet den rigtige dokumentation, men at billederne/scanningerne ikke opfylder kravene omkring det. Kan man se alle fire hjørner af dokumenterne? 

Noget andet jeg selv tidligere har hørt lignende brok over hos andre sider er i forbindelse med bank statements. Her ville de have alt muligt på samme billede, som banken ikke tilbød. Fx bankens navn/logo, mit fulde navn, konto nr osv.. Men det kunne jeg løse ved at tage et billede af kontooplysninger og så et fra overblikket. Hvor jeg så forklarede at de kunne se forbindelsen ud fra kontonr samt at banken ikke viser det de efterspørger samlet noget sted. 

Pøj pøj

Takker, jeg kan ikke poste nogen kommunikation da der ingen er ud over at de ikke svarer. Chatten aner jeg ikke hvordan man logger.

Dokumentationen er Digital som jeg har fået tilsendt af min bankrådgiver.

Jeg har samlet det hele i en PDF fil og henviser til på hvilke sider man kan finde oplysningerne de ønsker. De fleste er på side 1 af kontrakten fra banken om kontoen hvortil pengene skal overføres. Derefter en del sider med kontoudtog for de sidste 3 måneder fra den konto, og sidst et billede fra netbank som viser SWIFT kode for den konto. 

De nævner intet om at alt skal være i et billede, men at de vil ha en PDF fil som indeholder alle de ønskede oplysninger, og det har de fået :-(

Forstår overhovedet ikke de vil ha dokumenteret IBAN og SWIFT da det kan googles uden problemer.

05-09-2026 11:34 #4| 0

https://www.reddit.com/r/888pokerofficial/s/7RBJHUGEAr

Det ligner at de i deres subreddit har en lidt mere senior person der måske kan hjælpe, 888pokerSupport_GM. Brugerens seneste kommentar er kun 1 time gammel, så aktiv bruger. 

Og i det linkede opslag går nogle af de her krav jeg nævnte igen. Brugeren nævner at screenshots ikke holder, måske er det problemet. Vil de så have et “donk screenshot”? Altså billede taget med kamera af skærmen??!!

Prøv at kontakt den bruger for at få en præcisering af hvad der mangler, det ligner han har hjulpet andre i private beskeder på Reddit. 
05-09-2026 12:07 #5| 0
mchlD skrev:

https://www.reddit.com/r/888pokerofficial/s/7RBJHUGEAr

Det ligner at de i deres subreddit har en lidt mere senior person der måske kan hjælpe, 888pokerSupport_GM. Brugerens seneste kommentar er kun 1 time gammel, så aktiv bruger. 

Og i det linkede opslag går nogle af de her krav jeg nævnte igen. Brugeren nævner at screenshots ikke holder, måske er det problemet. Vil de så have et “donk screenshot”? Altså billede taget med kamera af skærmen??!!

Prøv at kontakt den bruger for at få en præcisering af hvad der mangler, det ligner han har hjulpet andre i private beskeder på Reddit. 

Takker, det prøver jeg 😀

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar