888 - lukket konto

#1| 1

Jeg ved ikke om PN har en support profil til 888, men jeg er godt nok træt af deres uduelige support/manager og sikkerhedsteam 


Jeg har fået lukket min konto grundet et såkaldt “sikkerhedstjek” hvilket i sig selv er fair nok. Problemet er bare at der er gået over 3 måneder uden en eneste opdatering i sagen, og mine 18xxx er stadig låst derinde. 


Når jeg ringer derind for at forhøre mig hvad der sker, sidder 15 årige Emma og undskylder gang på gang. Som jeg flere gange har nævnt overfor hende vil jeg gerne snakke med enten manageren (som sjovt nok altid er i møde, og vil ringe tilbage - det sker obv heller ikke) eller det Israelske sikkerhedsteam, der har lukket min konto. Men dem kan hverken jeg, eller 888 snakke med over telefonen. 


I frygt for at snakke med uskyldige JoachimDK har manageren sendt mig disse “ligegyldige” emails. 



At 888 kan “stikprøve” sikkerhedstjekke en profil i over 3 måneder er mig en gåde, og kan jeg slet ikke forstå er lovligt. 




14-07-2019 12:56 #2| 0

Hvor er det dog vildt svanset og klamt, at de ikke engang kan mande sig op til at snakke med deres kunder/ofre.
Lyder umiddelbart som "Unibet-strategien" fra de tidligere tråde om uendeligt løbende "sikkerhedstjek".
Måske
@og andre kan byde ind med en modstrategi? :)

14-07-2019 12:58 #3| 0

Prøv EB? Så advokat ...Men nej altså ... det er jo ulige forhandspartnere :-(

 

Bookmakere som har en+ advokat på retainer og som har en eksisterende gameplan versus den enkelte private som skal til starte op med en advokat.

 

Har dog før hørt alene brev fra en advokat fra retshjælpen nogle gnage har løst ting... (ikke mig og udenlandsk tysk bookmaker) men hvis jeg nogenlunde set din profil korrekt så er retshjælpen næppe nødvendig.

14-07-2019 13:02 #4| 0
ROI: 107.98% (664)

Sagsøg dem for millioner, skal aldrig have en konto hos 888.

14-07-2019 13:07 #5| 0
OP
ROI: 137.14% (15)

Nu beløbet ikke er større, kan advokat nok ikke betale sig. Men uanset beløb, er det utroligt at de må lukke konti på den måde. Og så håber jeg, det kan stoppe andre med at spille på den lorte side. 

14-07-2019 14:14 #6| 0
joachimdk skrev:

Nu beløbet ikke er større, kan advokat nok ikke betale sig. Men uanset beløb, er det utroligt at de må lukke konti på den måde. Og så håber jeg, det kan stoppe andre med at spille på den lorte side. 

 

 Det er nok desværre den holdning som gør at du ikke ser dine penge. Jeg ville klart betale for de knap 2 timer det vil tage en advokat om at snakke med dig + skrive et brev (udkast til en stævning).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar