888 dropper deres loyalitets program

#1| 3

Jeg har i dag modtaget mail fra 888 at de dropper deres club / loyalitets program.

Jeg skrev så om de kommer med et alternativ, men det har de ingen planer om, men jeg kan følge dem vedr. Fremtidige kampagner.

Ingen forklaring på hvorfor eller noget og top arrogant svar, om at fremtidige kampagner... freerol mm istedet for konkret rakeback

Jeg bliver ikke fattig over, at miste en måneds bonus på 5-700 kr, men princippet er vigtigt for mig.

Desværre reduceres feltet af sider som tilgodeser os hobby spillere, og lige nu kan jeg kun se Danske Spil

21-11-2021 17:48 #2| 0

Får du billet til monthly elite freeroll? 

21-11-2021 21:44 #3| 0

Jeg har ikke modtaget den mail fra dem - gider du evt smide teksten fra mailen her i tråden?

21-11-2021 22:17 #4| 0
Duck skrev:

Jeg har ikke modtaget den mail fra dem - gider du evt smide teksten fra mailen her i tråden?

 

 hos mig poppede den op da jeg loggede ind, men hvordan man kan skrabe 5-700 ind om måneden i det elendige loyalty program ved jeg sgu ikke

21-11-2021 23:11 #5| 1
Duck skrev:

Jeg har ikke modtaget den mail fra dem - gider du evt smide teksten fra mailen her i tråden?

 

22-11-2021 11:13 #6| 0

Hos mig popper der heller intet op når jeg logger ind. Men noterede mig i går at de også havde fjernet den faste søndags-freeroll for danskere, så de skærer nok det meste væk af promotions.

 

@snack1606

Tak for det - nu ved jeg hvornår jeg skal have brugt mine mønter inden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar