888 dokumentation verificering

#1| 0

Har nu brugt 2.5 måned på at få verificeret min 888 poker konto. De har spurgt om alverdens dokumenter, til tider overhoved ikke svart mig i 2 måneder, hvor efter jeg skriver en anmeldelse på trust pilot, hvor jeg finder ud ag at jeg skal uploade dokumenterne på 

www.safe-cashier.com

Som de intet nævner om i deres mail. 

Er der nogen der kan gennemskue, hvad det er for en oplysning de spørger om her. ? Har sendt dem alle 3 overførsler jeg har fortaget med mobilpay.

Ved at blive total idiot af der kompetente support. 

Skal nævnes de har blokeret min konto, så kan ikke komme i kontakt med live support.

Tak for dit samarbejde med verificeringen af ​​din konto. Vi kan dog ikke bruge de dokumenter, du har sendt, til at validere dine oplysninger, da:
- De nødvendige oplysninger ikke er inkluderet i det sendte dokument.

Hjælp os med at fuldføre disse kontroller ved blot at sende et foto eller en scannet kopi af de gyldige dokumenter, der er anført nedenfor:

o Et skærmbillede af din MobilePay-konto, som du brugte til at foretage indbetalingen. Vi anbefaler, at du tager et skærmbillede, hvor vi tydeligt kan se indehaverens personlige oplysninger og nummeret på din MobilePay-konto (**51194). Sørg for, at dit navn og dine transaktionsoplysninger er synlige.

Når vi har modtaget og godkendt kortet, vil din konto blive fuldt godkendt, og eventuelle begrænsninger vil blive fjernet.

Vi værdsætter din tålmodighed og samarbejde i denne proces! Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er vores kundeservice altid klar til at assistere dig

Andre der har problemer med dette site 

19-09-2025 23:29 #2| 0

jeg har vadet rundt i det samme med dem, og ofte virkede den der safe cashier ikke, jeg fik min penge og har ikke været derinde siden, alt for håbløs.. har desværre ikke en løsning, men held og lykke

Redigeret af UKgrinder d. 19-09-2025 23:33
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar