888 bonus

#1| 0

Er det bare mig , eller snyder 888poker med deres bonus ? Da jeg oprettede mig ,og lavede en indbetaling,blev mit beløb godt nok fordoblet.

Problemet er så bare , at de har hævet det dobbelt af hvad jeg satte ind :-(.

888 skriver følgene på deres hjemme side.

Indbetal og modtag vores indbetalingsbonus

Så snart du har foretaget din første indbetaling, har du muligheden for at modtage vores velkomstpakke på 100%

op til 300kr , som du kan få fornøjelsen at , at spille for på alle vores fantastiske pokerspil. Opret dig i dag og indbetal , så du kan nyde et verdensklasse tilbud.

Hmm ja det lyder jo altsammen meget godt , bortset fra man selv betaler de 100%

Mvh powerman78

08-10-2015 03:38 #2| 0

Det er obv en fejl fra deres side af, hvis de har hævet det dobbelte.
Hvorfor ringer du ikke bare til deres kundeservice?

08-10-2015 04:35 #3| 0

Det vil så også blive næste skridt , men blev sgu noget i tvivl om det bare var mig, der var helt gal på den . :-)

08-10-2015 06:21 #4| 0

Er der ikke en bonus samtidig med de ekstra penge du sætter ind. For du siger ja til at den må hæve yderlige det beløb du sætter ind for at få en bonus. Det er ret dårligt skrevet og lavet og jeg hoppede også selv i fælden.

08-10-2015 07:40 #5| 0

Nøjagtig det samme skete for mig.. Det er ikke en fejl. det er fordi man kommer til at sige ja til at de hæver det dobbelte så man får en bonus.. Havde selv fat i dem og de skrev således :

Umiddelbart kan det lyde til at du har trykket på knappen med indsæt XXX kr ekstra og få ligeledes 100 % indbetalings bonus. Det er selvfølgelig meget beklageligt at der er opstået denne misforståelse i forbindelse med indbetalingen. Du er naturligvis velkommen til at hæve de XXX kr. igen, så beløbet passer med det, som du originalt gerne ville indsætte.


Håber det hjalp dig lidt OP. :D

08-10-2015 17:40 #6| 0

Jo det er sikkert det der er sket. Men det er sgu også en mærkelig måde at markedsføre sig på.

Når jeg læser reklamen på deres side, læser jeg det som om ,man får 100% uden at de skal spilles fri :-)

Der er ikke meget verdensklasse bonus i det :-( :-(

Men man kan da heldigvis trække hele lortet ud igen og smutte .


08-10-2015 17:56 #7| 0

Kom jeres bonus ind med det samme?

08-10-2015 18:27 #8| 0
Nick-kbh skrev:

Kom jeres bonus ind med det samme?




Du har sikkert oprettet dig igennem poker og er derfor iflg 888 ikke berettiget til sport bonus.
Ring til dem.
08-10-2015 18:39 #9| 0
chmpen85 skrev:


Du har sikkert oprettet dig igennem poker og er derfor iflg 888 ikke berettiget til sport bonus.

Ring til dem.



Har du nok ret i. Jeg giver dem et kald! Tak for svar :)

Redigeret af Nick-kbh d. 08-10-2015 18:39
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar