888 afgørelse af bet via stats fra 3 part

#1| 0

Hej PN,

 

Er der andre end mig der har oplevet følgende hos Kambi netværket.

 

Jeg spillede forleden et spil på Liverpool O 6,5 skud på mål imod Crystal Palace.

888 afgør disse spil ud fra stats som de henter hos premierleague.com

Da kampen er afgjort er der tvivl imellem flere sider, om der var 6 eller 7 skud, men det er sidenhen rettet alle steder til 7.

 

Premierleague.com havde kort efter slut fløjtet meldt 6 ind, men dagen efter stod der 7.

Jeg ser at mit spil er opdateret som ''Tabt'', men skriver til dem, da der må være tale om en fejl grundet forvirringen fra de fejlagtige stats hos premierleague.com

 

Til min store overraskelse så svare 888, at de ikke ændre mit bet til vundet, da det er det først indsendte resultat af stats der gælder, og skulle dette ændre sig, så vil eventuelle væddemål ikke blive korrigeret. De henviser til B.5.2 i deres T&C.


(Klip fra mail hvor der henvises til hvad deres Trading afdeling har sagt)
De fortæller at din kupon er afgjort efter de første resultater som er leveret af Premier League og de tager ikke hensyn til at Premier League ændre deres statistik på et senere tidspunkt.


B.5.2:
"Afgørelse af væddemål vil ikke inkludere nogle ændringer der stammer fra og/eller kan tilskrives, men som ikke er begrænset til, diskvalificering, straf eller advarsler, protester, resultater der stadig er under afgørelse og/eller efterfølgende ændringer til de officielle resultater, efter eventen er afsluttet, og et selv foreløbigt resultat er blevet annonceret. For væddemål, der henviser til konkurrencer, der løber over mere end 1 runde/etape (f.eks. sæsonvæddemål), tages der kun højde for ændringer, der påvirker væddemål, der endnu ikke er afgjort. Sådanne forhold skal annonceres af den ledende organisation, før der tages højde for den sidste programsatte runde/etape. Enhver ændring, efter denne dato, eller der henviser til væddemål der allerede er blevet afgjort baseret på hændelser, der skete under begivenheden/konkurrencen, bliver ikke taget i betragtning"

Jeg er med på at bookies har meget magt via deres T&C og at Kambi generelt har fået mange hug, men dette virker i mine øjne som ren tyveri, da mit væddemål jo ganske reelt er gået hjem, men fordi Ole Olsen har tastet forkert, sidenhen rettet det til det korrekte, så vil 888 ikke udbetale mine vundne gryn. 

 

Andre end mig der har oplevet dette.

 

/Aktaion

Redigeret af Aktaion d. 06-07-2020 12:53
03-07-2020 21:28 #2| 0
ROI: 85.71% (1483)

Bliver mere og mere glad for, at Kambi mere eller mindre har lukket helt ned for mig.

 

Prøvet at læse de terms igennem flere gange, og fatter lige lidt af, hvad det egentlig er de skriver.

 

Bet365 retter ihvertfald til, hvis der har været fejl i kort antal, og henholdsvis retter til tab/gevinst, som det burde være.

( dog frustrende når et vundet bet, er sat som tabt dagen efter )

 

Forstår du selv, hvad de skriver i de terms, som dækker dem ind ?

03-07-2020 21:36 #3| 0
OP
ROI: 99.88% (85)
Hawkeye skrev:

Bliver mere og mere glad for, at Kambi mere eller mindre har lukket helt ned for mig.

 

Prøvet at læse de terms igennem flere gange, og fatter lige lidt af, hvad det egentlig er de skriver.

 

Bet365 retter ihvertfald til, hvis der har været fejl i kort antal, og henholdsvis retter til tab/gevinst, som det burde være.

( dog frustrende når et vundet bet, er sat som tabt dagen efter )

 

Forstår du selv, hvad de skriver i de terms, som dækker dem ind ?

Har prøvet flere gange og få rettet et væddemål hos Bet365, så forventede faktisk det samme her, nok os derfor jeg var helt chokeret over det var deres alvor, at de ikke ville ændre det til vundet. 

B.5.2 ligner ren ord-biksemad, men så er man selvfølgelig dækket ind imod det meste som bookie.


Jeg har efterhånden prøvet mange finurligheder fra bettingselskaberne, men den her tager prisen.

Ufatteligt at man kan skrive sig ud af en situation, hvor man reelt stjæler. 

 

03-07-2020 21:43 #4| 0
ROI: 85.71% (1483)
Aktaion skrev:

Har prøvet flere gange og få rettet et væddemål hos Bet365, så forventede faktisk det samme her, nok os derfor jeg var helt chokeret over det var deres alvor, at de ikke ville ændre det til vundet. 

B.5.2 ligner ren ord-biksemad, men så er man selvfølgelig dækket ind imod det meste som bookie.

 

Jeg har efterhånden prøvet mange finurligheder fra bettingselskaberne, men den her tager prisen.

Ufatteligt at man kan skrive sig ud af en situation, hvor man reelt stjæler. 

 

 

 Nu er jeg i rød zone med det samme, når det drejer sig om den koncern, både hvad angår total latterlige limits + 888 svansede mig for 1000 kr bonus, med beskeden om, at jeg ikke havde tastet bonuskoden ind, som jeg med 100% sikkerhed ved jeg gjorde, men desværre ikke filmet det.

 

Nu har jeg altid holdt mig fra de spil, med skud på mål , da der åbenbart er forskellige definitioner på hvad "skud på mål"er, alt efter hvilken bookie det er.

 

Men jo ikke det der er problemet i dit tilfælde, så er totalt gak gak, hvis det virkelig ikke rettes, efter det RIGTIGE resultat.

 

 

 

 

Redigeret af Hawkeye d. 03-07-2020 21:45
03-07-2020 21:51 #5| 0
OP
ROI: 99.88% (85)
Hawkeye skrev:

 

 Nu er jeg i rød zone med det samme, når det drejer sig om den koncern, både hvad angår total latterlige limits + 888 svansede mig for 1000 kr bonus, med beskeden om, at jeg ikke havde tastet bonuskoden ind, som jeg med 100% sikkerhed ved jeg gjorde, men desværre ikke filmet det.

 

Nu har jeg altid holdt mig fra de spil, med skud på mål , da der åbenbart er forskellige definitioner på hvad "skud på mål"er, alt efter hvilken bookie det er.

 

Men jo ikke det der er problemet i dit tilfælde, så er totalt gak gak, hvis det virkelig ikke rettes, efter det RIGTIGE resultat.

 

 

 

 

 Ja det er faktisk ikke længere nok og ramme rigtigt, man skal os rammer igennem T&C. 

 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar