Så er der en mega Free roll hos ladbrokes igen. Kl. 20 dansk tid. Reg KL 19
7,500$ Free roll hos Ladbrokes
Yes..klart røg tidlig ud igår aftes hvor de havde 5000$ på højkant...
så jeg er klar til revance i aften.. bare vent jer !
Ja jeg er også klar,har også en revanche tilgode efter igår,lige en lille rettelse,reg er kl.19 dansk tid og den starter kl.21.
snowking
2500,i modsætning til 2000 igår,men 500 ekstra deltagere for 2500$ i puljen kan jeg godt gå med til:)
snowking
skal man ha en real konto for få lov til at spille med??
det skal man jo de fleste steder efterhånden :(
ja det skal man,men når man opretter en konto hos dem,er det automatisk en real konto,du kan jo bare la vær med at sætte penge ind.....
snowking
Nogen der ved om man bliver smidt ud af fra ladbrokes freeroll hvis man ikke reagere de første levels?
Jeg kan fx nævne at man bliver smidt ud fra jetset poker freerolls hvis man sitterout hele første level.
(min problem er at jeg først kommer kan komme hjem ca. 21.30-22.00)
Account holding branch..hva betyder det..???
skal udfylde det til min banktransfer!
på forhånd tak :)
Jeg er også på iaften... nick dvnielsen77 i kan bare kigge efter ham der ryger først ud :)
De venligste hilsner
Daniel Nielsen
Lur mig om ikke Broder_Salsa kigger forbi også. Kig efter ham der ryger ud lige før pengene, efter at have brugt hele aftenen på projektet :-)
Direkte fra Real Madrid... Guti kommer også.. (bliver rart at komme lidt væk fra krisen..)
;-)
Glen
Også klar på en revanche fra igår. Gik ud som ca. 330 i et bad beat, som har lammet min højre muse-pegefinger i stivfrosen tilstand indtil nu..
Skulle (læs: når) jeg få igen få smæk med fem hårdtslående digitale spillekort i mellemgulvet, håber jeg f.... det bliver til en af jer fortræffelige mennesker, således jeg kan betale noget af min "erfaringsgæld" tilbage til jer.
Nick: Hin_Spage
Held og lykke
Jeg kan ikke registrere en konto hos dem. andre der har samme problem.
Vi kan jo gøre det til det uofficielle Danmarksmesterskab i Freeroll.
Hvad sir" I til det ??
:o)
jeg er også klar... ingen tvivl, Jacobhs tager førstepladsen i aften :-) NOT!!! men jeg vil da prøve... ses derinde.... håber at prøve at sidde ved bord med nogen af jer...
hehe,ku faktisk være meget sjovt lillemyg,hva siger i andre,så er der lidt "ekstra" at kæmpe om?????
snowking
Jeg er også på...
Men mit bud på den dansker der når længest er nu på min kammerat der spiller under nicket mr_rye... Lærte ham at spille poker for cirka en måned siden og den mand er giftig... Inden for den sidste uge har han fået henholdsvis en 6. plads og en 4 plads. i 2 freerolls med 2000 spillere i... Når han først kommer lidt til penge på nettet bliver han en at holde øje med...
Medmindre jeg da lige får ham nakket først...
Mvh Mika
Jeg tror sgu også jeg nupper en freroller i aften...
ses på ladbrokes
Ja det var meget rart at, lige at opdage er næsten lige kommet hjem, så jeg er også klar!
Gid jeg må vinde :)
lol, ud af de 4 første hænder fik jeg pocket pairs 10"s 6"s 2"s, ikke dårligt.
Det tegner godt...
hedder forresten Epix der inde, bare kig i top 12 ;)
Epix
fuck, jeg spiller cirka 18% bedre end bølgepap, men over 50% værre end en stenmur...
Jeg vil vædde en fieldtrip til ringgaarden på jeg spiller dårligere Darkhand :)
De venligste hilsner
Daniel Nielsen
hehe, du er sgu ikke den eneste... mit spil er lige til at lukke op og skide i, hvis det altså overhovedet er så meget værd!!!
hehe, meget komisk at vi nu sidder ved samme bord.. altså mig og darkhand
Er der ikke nogen der er røget ud endnu, lad os høre jeres historier, jeg ligger lige under average stack size og får tildelt lort i lommen hele tiden.
lol David, det er lige før jeg er med på den... Har dog lige oppet mig en smule, men ligger stadig og roder midt i feltet (you wish, red.) - men lad os nu se hvordan det ender... det blivr ikke med 58o for mit vedkommende denne gang...
Nå, nu blev jeg rykket, held og lykke Jacobs
D
helt seriøst man... jeg har kun 690 tilbage... har helt seriøst ikke fået et kort over 9 de sidste 10 hænder... kan ikke gøre en skid... hehe, mega nederen... håber sgu det går bedre for dig darkhand, og alle i andre selvfølgelig..... :-)
Så var det slut for mig, blev sat all in med 9 10 knægt på bordet sad med 9 og 10 på hånden tabte til 10 knægt. nummer 998 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Im out. Jeg skal spare jer detaljerne, men heldigt var det ikke...
Held og lykke til resten af feltet - nak dem!
Første time veloverstået,nu begynder spillet for alvor!Held og lykke til alle jer der er med stadig,har selv 6900 i chips pt......
snowking
EDIT:
Blinds 100/200
Ca. 1 minut efter jeg skrev dette indlæg sker dette.
Får tildelt 99,sidder nr 2 fra BB,better 600,alle folder pånær en,BB som går allin med 2900,jeg beslutter hurtigt at jeg har den bedste hånd og caller,han viser AA,shit!
Flop kommer 69K,turn 4 og river K,hvor heldig kan man være:)
Det er en ren Lotto turnering med den blindstruktur... Jeg bliver snart ædt af blinds...........
gik all in for de sidste 3k med AQs, mod A3s og han rammer 3 på river...
FArvel................
gik all in for de sidste 3k med AQs, mod A3s og han rammer 3 på river...
FArvel................
Var tvunget til at stoppe...damn...så jeg kørte de to sidste hænder all-in for sjov. Den første gik igennem uden problemer.
I næste hånd får jeg sjovt nok AcKc og bliver callet af K5s 5 på flop A på turn og en 5"er på river og ryger dermed ud på 1830. plads. LOL ikke denne gang jeg bliver Danmarksmester
LOL!!!! Er lige gået fra 600 til 4800 hehe.... tre all-in på fem spil, og vandt sgu allesammen... hehe, mega heldigt... og fedt nok... lever endnu :-)
Så røg jeg ud,på river selvfølgelig:(
Sad med A2 klør,vi er 3 med,Aspar,2spar,Q på flop,jeg checker,næste checker,den sidste går all in,jeg caller,han sidder TJspar,og ja,spar 3 på flop,surt,men man kan jo ik være lige heldig hver gang!
er der nogen der er tilbage? Jeg er stadig med, men har kun ca. 9000 chips.... andre tilbage herinde?
Nogen der kom i pengene ud over MIG!:D
Jeg fik lige sneget mig ind over grænsen og kom i pengene før jeg fik mig første AA....
Jeg sidder i SB og alle folder til mig jeg er short stack så rimelig sikker på at blive callet hvis jeg går all-in men for at være sikker hæver jeg kun minimalt preflop og går derefter all-in på floppet... floppet er X98
Svinet i BB har selfølgelig 98 og for det ikke skal være løgn så rammer han endda FH på turn...
endnu engang sætter AA mig ud af tourney... sjov nok...
Jeg røg ud som nr. 110
Sidder med 19000 hvilket er lige omkring 2/3 af average.
Får KK og går all-in Hvorefter to caller 88 og AK. Selvfølgelig kommer esset på turn! :-(
@xJMDx
Lad være med at sløvspille AA i NL turneringer, specielt ikke når du er short stack.
Det er bare med at knalde til den - helst all-in. Så havde BB haft et svært valg - om han skal tage chancen og risikere at doble dig op, eller lade dig "stjæle blindsene".
Ved kun at raise minimum får BB jo et billigt flop på en halvskidt hånd.
AA spilles aller bedst all-in preflop i No-limit.
Ja, i hvert fald som du selv siger, som shortstack. Er man histack i sen position, mod shortstacked blinds, synes jeg der kan være fin fidus til at slowplaye esser (evt et call eller minimumsraise). Hvis blind rammer toppar på floppet, ser man jo tit at de hamrer allin lige op i hovedet at ens bullets, hvorimod et allin preflop ofte vil få blinds til at smide, og selvom det er bedre at vinde en lille pot end at tabe en stor, er det alligvel lidt "ærgeligt" kun at score blinds med AA...
D