$6.25 HU SNG Turbo

#1| 0

Jeg er nybegynder på HU Sngs, og er egentlig ret lost i det her spot. Villain har en Tight Aggressive spillestil og betragtes som en fornuftig vindende HU sng spiller.

mine tanker ved floppet var om jeg skulle skubbe eller prøve at tage potten ned med et 1/2pot bet og så folde til et skub.
..Efter lidt tøven skubber han så, og jeg sætter nu spørgsmålstegn ved min plan og kommer frem til jeg egentlig ser mange hænder i hans range jeg slår. Hvad mener PN om dette spot?


PokerStars Game #59689939860: Tournament #378168748, $6.00+$0.25 USD Hold'em No Limit - Match Round I, Level III (25/50) - 2011/03/24 0:06:30 CET [2011/03/23 19:06:30 ET]
Table '378168748 1' 2-max Seat #2 is the button
Seat 1: HERO (1618 in chips)
Seat 2: FOYB1234 (1382 in chips)
FOYB1234: posts small blind 25
HERO: posts big blind 50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [T T]
FOYB1234: raises 50 to 100
HERO: raises 200 to 300
FOYB1234: calls 200
*** FLOP *** [9 K 6] POT: 600
HERO: bets 300
FOYB1234: raises 782 to 1082 and is all-in
HERO: ???


Flame away :)

24-03-2011 02:58 #2| 0

Jeg kalder og håber på Q9..

24-03-2011 03:07 #3| 0

Super spillet hvis du caller.

24-03-2011 03:20 #4| 0

Snapbetalt. Du slår rigeligt af hans range her til at få de potodds du behøver.

24-03-2011 09:59 #5| 0

Okay så gik jeg ikke helt galt i byen alligevel. Han viste KJo og ville gerne lige høre om andre ville havne i samme situation, takker for svarene :)

24-03-2011 11:45 #6| 0

Jeg snapper også. Vil egentlig overveje at skubbe pre hvis vores modstander 3. better en bred range. TT kan være svær at spille efter floppet i nogle tidfælde når man ikke ved det store om modstanderen.

:)

24-03-2011 12:19 #7| 0

@Tjepan

profitabelt at skubbe imod en 27bb effektiv stack som clicker os? Jeg ved det ikke:D, vil ikke umiddelbart mene det, men han har helt sikkert et par leaks i mit preflop spil hvis det er the way to go :) Flere med den tilgang?

Alle inputs bliver taget kærkommen imod :)