6 mands DON - JJ på 30/60 Level

#1| 0

Har ikke den store erfaring med DON's dog har jeg det mest grundlæggende og har læst en del på det sidste og ved det vigtigeste er at man overlever indtil endgame.

Vil gerne finde ud af om jeg har nogle leaks og da jeg normalt spiller super shorthanded eller heads up kunne jeg godt tænke mig at vide hvad i siger til nogle af mine linjer også selv om de måske for jer er super standard.

I situationen er villain nok fisken og han har da også en dejlig fishbowl på sharkscope. I hånden sætter jeg ham på draw med minimum et overkort.

Table "Turbo" $5 NLH Double Up, 555330661, 4445554231 (Tournament: "Turbo" $5 NLH Double Up Buy-In: $5+$0.50)
Seat 1: thehoss30 ($1,120.00 in chips)
Seat 3: Drummerrob85 ($1,330.00 in chips)
Seat 5: aaXorcist ($1,370.00 in chips) DEALER
Seat 6: chernyh ($1,550.00 in chips)
Seat 8: lillenort ($2,170.00 in chips)
Seat 10: R0LLINGAA ($1,460.00 in chips)
chernyh: Post SB $30.00
lillenort: Post BB $60.00
*** HOLE CARDS ***

Dealt to aaXorcist J J

R0LLINGAA: Fold
thehoss30: Fold
Drummerrob85: Fold
aaXorcist: Raise (NF) $180.00
chernyh: Call $150.00
lillenort: Fold

*** FLOP *** 7 3 10

chernyh: Check
aaXorcist: Bet $315.00
chernyh: Call $315.00

*** TURN *** 7

chernyh: Check
aaXorcist: Bet $875.00

Er den ikke spillet lige ud af landevejen? Hvis det havde været en vindende regular så havde vi vel også spillet den på samme måde.

Hvad med preflop for højt raise eller okay?

18-02-2011 15:32 #2| 0

Preflop kan godt være lidt mindre. Det sagt, så better jeg også ofte 3x selv.

Floppet synes jeg ikke, at man behøver bette helt så meget, men jeg CBetter også.

Turn kan jeg godt finde på at checke for pot control og for ikke at spille for hele stacken så tidligt i DoN'en. Aktuelt er det muligvis svært at undgå, da potten allerede er stor, men med mindre preflop/flop vil det kunne lade sig gøre.

Som spillet føler jeg mig nok committed nok til at havne all in alligevel. Potten er stor, og i en $5 kan han have en tier, draw eller medium pocket. Risikoen for, at han har 7'eren er lidt minimal.

Så har som sådan ikke noget imod at havne all in i den her hånd. Det kan sagtens være det rigtige. Jeg er bare lidt forsigtig selv :-P

EDIT: Jeg ved ikke, hvor hurtigt blinds stiger i "Turbo", men er det 3 minutter eller mindre, så er jeg nok mere tilbøjelig til at gå hele vejen allerede her.

18-02-2011 16:28 #3| 0

Nu spiller jeg godt nok ikk DoN's men det der bare være super super standard.

Foretrækker 150 pre.

Fin cbet size mod en fisk på et drawheavy flop og det sætter potten godt op til et shove på turn.

At checke turn ville virkelig være skidt. Det eneste vi opnår ved dette er at vi giver gratis kort til en af de mange draws han kan ha og vi kan miste action fra TPish på scary river.

18-02-2011 18:58 #4| 0

@zorro
"Turn kan jeg godt finde på at checke for pot control og for ikke at spille for hele stacken"

... say what? Efter at have callet villains flop-bet har hero under pot tilbage.
Derfor er potten sgu da allerede ude af kontrol, og jeg kan ikke se andet at gøre end at skubbe turn nu hvor det hverken er en eller et overkort.

18-02-2011 19:50 #5| 0

@drhoho

Ja, lige præcis. Det skrev jeg også, hvis du læste det hele:

"Turn kan jeg godt finde på at checke for pot control og for ikke at spille for hele stacken så tidligt i DoN'en. Aktuelt er det muligvis svært at undgå, da potten allerede er stor, men med mindre preflop/flop vil det kunne lade sig gøre."

EDIT: Det er i øvrigt hero, der better, så vi caller ikke noget villain-bet i hand history'en.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar