5.50$ 30 max FT reshove spot

#1| 0

Har prøvet her på det sidste at finde reshove spots hvor man burde ha en del FE, stod så lige i dette spot lige før og følte at det var et rigtig godt reshove spot grundet gabriel66_X stack, men syns ikke rigtig at folk på ongame forstår sig så meget i at raise/fold,

prøvede at opstille en range for hvad jeg mener genze burde call med i spottet.

hvilket består af

88+,ATs+,KQs,ATo+

nå til hånden, er lidt i tvivl om mine egne stats på dette FT, tror jeg har spillet noget ala 16-14 med en 3bet % på 8ish, dog varede dette FT kun godt 40 hænder.

genze spiller 13/8 over 41 hænder med 0% 3bet og en steal % på 60, hvilket gjorde at jeg fik endnu mere lyst til at skubbe denne hånd over hans raise.


så er spørgsmålet jo nok bare om dette er ganske standard og fint skubbet, eller om det er direkte spew.

payout

54$
34.50$
24.75$


Hand Information
, 2000 BB (3 handed).

Table Information
Seat 2: Player 2 ($7335) Dealer
Seat 4: Player 4 ($19245) Small Blind
Seat 7: Hero ($18420) Big Blind

Dealt to Hero


Preflop (Pot: $3000)
Player 2: FOLD
Player 4: RAISE $4000
Hero: RAISE $18220

Redigeret af luckb0x d. 09-08-2012 10:10
09-08-2012 10:25 #2| 0

Jg tror ikke han har en b/f range i spottet. Tvivler på en standard 5,5 spiller stikker 1/4 af sin stack ind mod en aggro spiller oop når du nærmest dækker ham 3 vejs med en shortie i hånden
Folder uden at tænke så meget over det

09-08-2012 10:31 #3| 0
OP
Burnz skrev:
Jg tror ikke han har en b/f range i spottet. Tvivler på en standard 5,5 spiller stikker 1/4 af sin stack ind mod en aggro spiller oop når du nærmest dækker ham 3 vejs med en shortie i hånden
Folder uden at tænke så meget over det


som standard folder jeg også i spottet grundet min hånds styrke, men prøvede at sætte mig lidt ind i hvordan jeg selv ville ha spillet som SB, og der ville jeg mere eller mindre ha click raiset any 2 cards. grundet knappens stack, der ofte vil få den anden bigstack til at folde, ved mindre han har toppen af sin range. kan godt være jeg bare generelt ikke giver walks ofte nok dog.

hvordan syns du den range er jeg opsætter for SBs calling range af mit reshove ?
09-08-2012 10:33 #4| 0

Den calling range du har opstillet, skal være markant bredere. folder også her uden at tænke videre over det.

09-08-2012 10:47 #6| 0
OP
Granaten11 skrev:
Den calling range du har opstillet, skal være markant bredere. folder også her uden at tænke videre over det.


hvilken raise/calling range ville du opsætte for ham ? :)
09-08-2012 10:56 #7| 0
OP

Men selvfølgelig hvis manden aldrig har en Raise/folding range er det her selvfølgelig uberspew, og da jeg ikke rigtig har noget read på ham er det måske et spot man generelt bare burde pass up.

vil dog langt hellere gøre dette imod en person som spiller 13/8 end jeg ville gøre det imod en random donk der spiller 33-18ish, da han obviously har en større tendens til at call med k8 q9 type hænder.

Redigeret af luckb0x d. 09-08-2012 10:56
09-08-2012 11:13 #8| 2

Under forudsætning af at villain og luckb0x er gode(ish) og regs:
Hans b/c range skal ikke være bredere end i OP - alle hænder lige uden for den range i OP skal openshoves mod de fleste gode spillere og villain *burde* derfor være meget polariseret i spottet. Afhængig af hvor meget han åbner med kan vi ændrer vores jam range. Edit: kommer dog naturligvis an på dynamik og en mulig 3bet-glad luckb0x.
Kunne dog sagtens forestille mig at en del regs på niveauet har en mere snæver call-range end den (hvilket gør et bredere shove bedre). Det er mit view i hvert fald.

T2s er dog spew:)

Redigeret af Sauron92 d. 09-08-2012 12:18
09-08-2012 13:44 #9| 2
hvordan syns du den range er jeg opsætter for SBs calling range af mit reshove ?

Det er ret svært at svare på uden mere specifik viden om villain. Hans stats antyder jo ikke en mega chef - såfremt du har filtreret med shorthanded play. Hvis han forstår lidt poker så er dit percieved image relativt løst og aggressivt og derfor giver det god mening for ham at B/C en del bredere end hans default range - som nok passer meget godt med den opstillede range fra dig. Men igen ved vi ikke om han i det hele taget er god nok til at foretage denne justering. Som Sauron også er inde på så giver det bedst mening mod en dygtig spiller at shove en bred range i spottet. Men vi ved ikke om ham her i det hele taget fatter at gennemtænke spottet eller blot kigger på sine kort og agerer derefter.

som standard folder jeg også i spottet grundet min hånds styrke, men prøvede at sætte mig lidt ind i hvordan jeg selv ville ha spillet som SB, og der ville jeg mere eller mindre ha click raiset any 2 cards.


En af de største fejl jeg ser spillere lave er at antage at andre spiller tænker på samme level som dem selv. Fordi du er god nok til at se at det er et genialt spot for ham at stjæle i - er det ikke nødvendigvis sikkert at villain er god nok til det.

vil dog langt hellere gøre dette imod en person som spiller 13/8 end jeg ville gøre det imod en random donk der spiller 33-18ish, da han obviously har en større tendens til at call med k8 q9 type hænder.


Prøv at tænk over hvordan deres åbningsfrekvens påvirker deres calling range og hvad konsekvens det har for dit resteal forsøg
09-08-2012 14:13 #10| 0
OP

Rigtigt godt indlæg Burnz, især det med at jeg tror at folk er "gode" nok til at tænke på samme lvl som mig, der kan man ofte få problemer hvis man sidder og grinder en 5.50$ sng da folk ofte ikke tænker over hvilke kort de andre holder, og blot ser på de 2 de selv har fået delt.

skal nok skrue lidt ned for charmen uden reads syns bare spottet var så fantastisk lige da jeg sad i det :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar