5/10nl vs Shortstack

#1| 0

Da jeg muligvis har et leak her vil jeg gerne lige høre jeres mening :)

Har lige sat mig men har allerede spillet 1 pot mod Villain (som er unknown, men formodet donk pga stack og at jeg ikke har set ham før). Han raisede min BB til 25 og jeg check/raiser hans 35 cbet med Q9s på et 9 højt flop og han lægger sig.


Nu til hånden. Det jeg er interesseret i er jeres frekvenser her?

fold
call
raise

Og hvad hvis Villain har henholdsvis $80 og $300 bagved?

Seat 1: Villain ($221 in chips)
Seat 2: Schitzoo ($970 in chips)
Seat 4: FEEDMEE2 ($970 in chips)
Seat 5: Hero ($1,057 in chips) A 8
Seat 9: -Hiewatha- ($512 in chips)



ANTES/BLINDS
-Hiewatha- posts blind ($5), Villain posts blind ($10).

PRE-FLOP
Schitzoo folds,
FEEDMEE2 folds,
Hero bets $30,
-Hiewatha- folds,
Villain bets $50,
Hero?

Altså 30 to call og Villain har 161 bagved.

21-05-2008 16:36 #2| 0

godt spørgsmål. Jeg sidder tit selv i samme situation. Ofte tror jeg han har dig slået her. Jeg raiser ham tit allin men sådan et minraise fra en shortstack symboliserer ofte styrke synes jeg, så jeg burde nok lægge mig eller calle oftere.

Er der forresten noget der kender til noget teori links bøger omhandlendene short stack spil? Jeg synes at det er en af mine svagere sider

21-05-2008 16:43 #3| 0

Caller og ser et flop an og snupper hans chips hvis jeg rammer og folder ellers. Ingen grund til at gå ud og prøve nogle ting. Fortrækker at se floppet og tage ham ud hvis det rammer min hånd.

21-05-2008 16:45 #4| 0

Skubber for at suge. Hader shorttacks :@

21-05-2008 18:06 #5| 0

Borger>
Det her er jo ikke en god shortstack, derfor er der næppe særlig meget teori at finde om hvordan han spiller.

tastemykebab>
Hvis vi hader dårlige shortstacks, så hader vi også penge.

sanchez4000>
Med hensyn til hånden, så folder jeg, da jeg forventer, at det der er en rimelig god hånd, og vi derfor ikke er specielt godt inde. Hvis villain havde skubbet, så havde jeg snapcallet.

Med effective stacks på 80$ satser jeg alle mine jetoner, og med 300$ folder jeg.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar