510 dollars sng, disconnect!!

#1| 0

Situation:
Jeg sidder og tæver frøerne i 110+ dollars sng'erne på party fra mit nye "kontor" i Mexico. Der har ikke rigtig været gang i de store sng'er, men pludselig sidder der en masse non regulars i en 510 dollars sng, så jeg sætter mig, selvom jeg normalt spiller max 310 dollars. Samtidig mangler vi 5 for at få fyldt en 210 dollars sng op. Derudover har jeg nogle 110$ sng'er kørende. Pludselig går strømmen i lejligheden og vender ikke tilbage.

Mega røvsygt at tabe sine penge på denne måde. Jeg fatter ikke, at party ikke får lavet en auto unregister funktion ved disconnect, når en sng endnu ikke er startet! Det kunne have reddet mig 720 dollars:(

24-07-2008 00:29 #2| 0

bad beat -> internet cafe.

24-07-2008 00:32 #3| 0

Få en betroet ven til at logge sig på din konto og spille turneringerne..

Alternativt: som SanderM

24-07-2008 01:10 #4| 0

Som Sralneselo :P Jeg har en mate som kender min konto netop hvis dette skulle ske ^^

24-07-2008 01:17 #5| 0

De første 20 min gik med at håbe på, at strømmen ville komme tilbage. Derefter løb jeg ned til nærmeste netcafe (havde ingen anelse om, hvor den nærmeste var, så endte med at løbe en pæn tur ind mod byen), hvor en oldgammel computer blev sat i gang med at downloade party. Da jeg endelig kom på var det hele forbi.

Det er klart, at jeg selv kunne have forberedt mig på denne situation, men det ændrer ikke på, at jeg mener, at det er meget kritisabelt, at party ikke auto unregister en, hvis man er disconnected, før en sng starter.

Sralneselo... Det er imod partys regler. No, can't do, amigo

24-07-2008 01:40 #6| 0

Standard ville vel være at ofre lidt penge på en bærbar og noget mobilbredbånd :P - så kan du vel klare et par timer hvis det går helt galt.

Er selv SnG spiller og har selv en backup linie, mega surt hvis forbindelsen ryger imens man har en stak borde igang :|

24-07-2008 12:39 #7| 0

Jo tak .. lært selv på den hårdere måde forleden, at man SKAL have en backup linje.

Var netop skiftet limit op til 22$ SNG'er .. da linjen ryger, hvor jeg er SH på de 2 sidste border med pæne stacks... = Føj, et set som vel ca. skulle give -5% ROI .. ender med -60% ROI.

Q: Jeg har en iphone (uden 3g) .. men med internet adgang via GPRS (EDGE) .. mener det er ca 45kb linje .. den burde vel kunne sættes op som backuplinje .. hvis man connecter til PC..??

Er der nogen som kender et program til DETTE ???

(lidt ligsom nokia kan som standard)

----------------------

miketysonpoker.blogspot.com/



24-07-2008 13:09 #8| 0

Jeg ville nok skifte pass til party hvis jeg var dig... Just my 2 cent!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar