50/50 series på stars

#1| 0

Jeg kan se at stars giver hver vinder af 50/50 series et $5200 WCOOP ME sæde. Dog står der i parantes "eligible licenses only".

Mit spørgsmål er om det påvirker os DK spillere? Mindes der har været noget oppe at vende herinde omkring added value eller rakeback, som måske også har indflydelse på det her? 

04-08-2021 16:26 #2| 0

Se skods svar nedenfor i stedet :)

Redigeret af FlaskeW d. 04-08-2021 17:39
04-08-2021 17:01 #3| 3
Høgen skrev:

Jeg kan se at stars giver hver vinder af 50/50 series et $5200 WCOOP ME sæde. Dog står der i parantes "eligible licenses only".

Mit spørgsmål er om det påvirker os DK spillere? Mindes der har været noget oppe at vende herinde omkring added value eller rakeback, som måske også har indflydelse på det her? 


Trippelcheckede lige.

DK spillere der vinder får sæder. Så vind lige for helvede! :)

Mvh Kasper
04-08-2021 17:45 #4| 0
skod skrev:

 

Trippelcheckede lige.

DK spillere der vinder får sæder. Så vind lige for helvede! :)

Mvh Kasper

 

 Lidt off-topic, men ved du om danskere også får del af det nye rewards system som skulle komme snart?

04-08-2021 18:48 #5| 0
Alhandinho skrev:

 

 Lidt off-topic, men ved du om danskere også får del af det nye rewards system som skulle komme snart? 

Det er sgu en svær størrelse at sige noget fornuftigt om. Jeg ved der bliver eksperimenteret med nogen ændringer i rewardsystemet sådan helt generelt. Hvad det ender med, hvornår det sker, og specifikt hvordan det kommer til at ramme danskere ved jeg desværre ikke? Det bliver drevet af pokerafdelingen, og ikke noget jeg sådan for alvor har indflydelse på.

 

Jeg har en ide om, og en forventning til hvad der kommer til at ske og hvorfor, men det er desværre ikke noget jeg kan dele her på nuværende tidspunkt, og det vil også se dumt ud hvis jeg tager fejl, eller retningen bliver ændret. Men jeg kan umiddelbart ikke se nogen grund til at Danmark ikke skulle være en del af de nye planer. Men det kan være timingen bliver at det sker andre steder først og så senere i DK (eller omvendt).

 

DK spillere vil dog altid have en ulempe i forhold til de fleste andre licenser med den skat operatørerne skal betale i DK, og det vil alt andet lige føre til at danskere ikke får samme generøsitet i kampagner som spillere fra et ikke licenceret land, eller et land med bedre forhold for operatørerne. 


Jeg siger ikke den danske model er dårlig, men alt er jo relativt. Der findes både meget bedre og MEGET værre modeller derude. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar