50/50 program iaften. (med mulighed for at forlængelse)

#1| 0

Hey Pokernet Staking.


Jeg har de seneste tre ugers tid, fået startet op med tour grinden igen, og fået trackeren på.


Spillet har siddet lige i skabet, med en masse finale borde. men en blanding af at der skulle bruges nogen penge i privaten, plus jeg følte jeg manglede gnisten i de sidste par spil. Har jeg hevet det meste ud, og søger derfor en eller flere backere. Jeg føler jeg spiller godt når jeg er staket, og er endnu bedre til at holde fokus, derfor jeg nu søger i lidt tid, og få bygget en rulle op igen. Jeg spiller 60% omaha tours og 180 mands SNG, og nogen gange store garanteret holdem turneringer og sattelitter til både omaha og holden tours, men maks buy in i omaha 7,5$ og 5,5$ i holdem og maks 2,5$ SNG og 4,4 til sattelitter. Søger også stake nu, da vi selvfølgelig skal prøve at ramme en sattelit til nogen af omaha turneringerne.


Rulle: ved jeg ikke helt, jeg vil sagtens kunne ligge maks 600 selv og sælger de andre 600 ud. men hvis man er frisk på lidt mindre beløb er jeg også helt klar på det.


Rail: Jeg vil lave railtråd, hvor meget af bust hånd, program osv. aftaler vi til den tid og alt spil på PokerStars vil selvfølgelig være med i staket.


Overførsel: Kan modtaget på danskebank og mobilepay.


Varighed af stake: Tænker som udgangspunkt en måned, men med mulighed for forlængelse, da den forhåbentlig kører afsted med massere af gode resultater.


Her ses min graf for mit mtt og sng spil siden den 20 april:


(Shippede Omania33 lige inden til 1650$ som ikke er på)

(Denne graf kan godt være cirka i 50$- ekstra, da nogen af KO og re-entry tours og sats nogen gange ikke skrive rebuys med, dette er jeg dog manuelt begyndt at gøre efter hver session )


Ved ikke om der mangler noget, ellers må i gerne skrive det. Smutter lige fra computeren en times tid, men er på senere.


Mvh. Danielsaxen.

Redigeret af Danielsaxen d. 07-05-2016 19:30
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar