500$ HU SnG, A5o

#1| 0

500$ HU SnG, Party


Villain virker fornuftig, og han ser mig som solid TAG'ish

Jeg har limpet et par hænder forinden hvor jeg bare har foldet til V's efterfølgende raise


Seat 1: Saibot1987 ( $1945.00 USD )
Seat 2: supanova99 ( $2055.00 USD )

Saibot1987 posts small blind [$30.00 USD].
supanova99 posts big blind [$60.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Saibot1987 [ 5 A ]
Saibot1987 calls [$30.00 USD]
supanova99 raises [$180.00 USD]
Saibot1987 calls [$180.00 USD]

** Dealing Flop ** [ K, K, 7 ] Pot: 480
supanova99 bets [$240.00 USD]
Saibot1987 calls [$240.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 4 ] Pot: 960
supanova99 checks
Saibot1987 bets [$300 USD]
supanova99 calls [$300 USD]

** Dealing River ** [ J ] Pot: 1560
supanova99 checks
Saibot1987 bets [$1165 USD]

Like?

www.Pokercoaching.dk

26-03-2009 11:32 #2| 0

Foretrækker at prøve at checke ned fra turn af. Pga. historik kalder han dig lidt ned, formentlig any pair. J river er en lille chance for dig, but still.

26-03-2009 11:47 #3| 0

Den gik sikkert denne gang eftersom du poster den herinde, men jeg syntes det er farligt play :-)

Han kan snildt sidde med AA, QQ, JJ og endda også mindre par, da han ikke kan sætte dig på en J. Alle disse hænder ville han kalde med.

Du bliver i hvert fald kun kaldt af en bedre hånd :)

foldede eller kaldte han?

26-03-2009 11:56 #4| 0

Har han set dig limpe med et Ax og/eller Kx - limper du dårlige esser og hvordan spiller du hænder som AK, KQ og KJ?

Jeg kan bedre lide et tjekke turn bag og så bette potsize/RR AI på river.

Tror ofte han caller river, når han caller turn. Du kan selvf. ligne en konge, men du ligner også et hjertertræk, som prøver at reppe kongen på river, eller en random hånd, som floater og øjner chancen for at tage potten ned med et bet efter hans turncheck.

Men din range er jo super polariseret - enten har du kongen eller også har du nada...

Hvad sætter du ham på?

Synes desuden ofte, at der er en tendens til at man får minimum credit når man limpcaller og derefter forsøger at overtage initiativet i hånden. Med dit limpcall skal der virkelig meget til at skubbe ham af et par...

Pga af dette, er jeg umiddelbart ikke fan af spillet - men igen er det over mit limit og jeg kender ikke jeres dynamik - som jeg synes er ret afgørende for, hvor ofte han folder her...

26-03-2009 12:29 #5| 0

Du ligner en konge eller luft med din linje og i mine øjne langt mere luft end kongen, specielt med det høje riverbet der virker desperat, og med dit limpcall preflop der næppe heller er den bedste linje at repræsentere kx med. Så tror villian kalder dig ret light her, nok med alle par og måske endda aq.

Min erfaring i villians sted er i hvert fald at parrede flops ret ofte bruges til floatbluffs, og at det er overvejende sandsynligt du har luft i spottet. Omend du selvfølgelig af og til kan være heldig og have ramt en konge.

Endelig synes jeg heller ikke et dårligt es er velegnet til at kalde en limpraiser med, da det bringer os ud at gætte rigtig meget. Men det er selvfølgelig en smagssag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar