500 HU SnG - Turn + River...

#1| 0

500 HU SnG Party

Har kun spillet kort tid mod villain...
Matchen har været TAG'ish indtil nu

Villain virker ikke specielt god

Jeg er primært interesseret i turn
Sekundært, som spillet betaler I river?

Jeg sidder med 7x7


Total number of players : 2
Seat 1: Niiika ( 2,181 )
Seat 2: Saibot1987 ( 1,819 )
Trny: 43881686 Level: 1


Blinds(20/40)
** Dealing down cards **


Dealt to Saibot1987 [ 7 7 ]
Saibot1987 raises [102]
Niiika calls [82]


** Dealing Flop ** [ 5, 3, 3 ] Pot: 204 Niiika checks
Saibot1987 bets [188]
Niiika calls [188]
( På flop er min plan at shove / 3bet comitte til et evt. CR )


** Dealing Turn ** [ 4 ] Pot: 580
Niiika checks
Saibot1987 checks - Jeg sidder med 1500 tilbage

Naturligvis argumenter for at byde her - Men hvad gør I til et CR shove såfremt i better?


** Dealing River ** [ Tc ]
Niiika bets [620]

Han better river tæt på insta

15-01-2009 19:35 #2| 0

Fint spillet, folder river readless

15-01-2009 19:57 #3| 0

call...synes ikke der er det store belæg for at være bange for ham og han sætter dig vel bare på to høje kort (kan jo være uheldig at han har knægt - ti eller lignende med synes dine odds er gode nok til at calle alligevel). Hvad tænker du selv?

Mht. turn - er det rigtig forstået det bare er en HU turney (ville nok bare bette men synes ikke nødvendigvis du bør gøre det...meaning dit check er fint MEN så skal du også calle som beskrevet da det jo er en del af checket på turn at få ham til at bette river... evt forudsat at der ikke kommer ruder)?


15-01-2009 20:01 #4| 0

@chargers

Eftersom samtlige hænder han caller flop med har connected på det board, overbetter han nok ikke river, såfremt han tror hero har to overkort.

Ellers som owner.

Med dynamik finder jeg et b/c frem på turn.

15-01-2009 20:54 #5| 0

dybt uenig... saibots flop bet er fuldstændig standard hvorfor modstanderen sagtens kan calle for at ramme og/eller udspille ham senere... fx. en konge-dame med en ruder el. lign

Selvfølgelig kan vi være bagud, men er næsten mere bange for ti'eren end det andet og synes ikke vi kan lade os skræmme så let (læs af et call på bet vi nærmest skal lave).

Der er selvføglelig et lille men i og med du siger at modstanderen ikke virker særlig god, men hvor meget ligger der i det når I ikke har spillet længere tid...?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar