$500 deepstack analyse med madsmk og hajføde - Del 6

Video

30/04-2017
24275 visninger

Din vurdering
4.5 / 5 (2 stemmer)

#1| 0

Og så fik vi også smidt del 6 live af vores videoserie med madsmk og Zola. Zola var der måske flere af jer der oplevede som underviser i Vejle i weekenden til Danske Spils seminar.


Det her er del 6. Se afsnit 4 her.


Husk at rate og kommentere på videoen.

For at kunne se den her video kræver det at man er oprettet igennem PokerNet hos mindst én af vores partnere.

Bet365 Poker er video sponsor - Klik her for at oprette dig hos Bet365 Poker og støt PokerNet og få gratis adgang til mere end 500 videoer.

Er du allerede oprettet på Bet365 Poker, kan du oprette dig hos en af vores andre partnere og få adgang til alle vores videoer. Bemærk at du skal sende et spillertjek når du har oprettet dig via vores link for at få adgang. Du sender et spillertjek her.

01-05-2017 11:39 #2| 1

QQ, 1:05: Jeg synes, det ser virkelig stærkt ud at 3-bette med de stacksizes. Det er i hvert fald som minimum meget polariseret. Og du siger også selv, at du aldrig bluffer i det spot. Jeg synes, der er lidt flere merits ved et shove, end I gør det til. Restealer du light i det her spot, fordi det er liiidt semiklamt for villain at kalde, er det altså vigtigt også at have nogle topholdings i dine range fra tid til anden. Og QQ er god at have i shovingrangen, fordi den spiller vidunderligt mod hans callingrange, men ofte facer boards, hvor vi ikke bare hovedløst kan gå død. I praksis mikser jeg mellem at 3-bette og shove.


KQo, 7:30: Enig i, at det er et klokkeklart flat pre. Det er latterligt volatilt at skulle 3-bet/calle, 3-bet/fold er at pisse equity væk, og vi facer virkelig mange lækre post flop-spots.


Q8s, 9:10: Jeg tænker, det er et klart muck. Jvfr blinds' stacksizes, som I er inde på, flatter vi ikke specielt bredt i det spots, så jeg vil meget hellere øge min 3-bet-frekvens ved at udvide valuerange/semibluff-rangen og 3-bette de hænder, vi normalt flatter i pos 40-ish bb deep - og som er nogenlunde spilbare postflop.


AK, 13:08: Gnurrrrf jeg hader b/f river. Hvad er det for hænder, han c/r flop med, checker turn og c/c river med? Jeg kan ikke finde en eneste holding, hvor det giver mening. Once in a blue moon måske noget AJ-agtigt eller måske nogle andre Ax, men han c/c de holdings med en hysterisk høj frekvens. Hvis jeg better, er det for at betale et showe og forvente med en vis frekvens at kigge ind i noget totalt WTF. Men jeg tror faktisk, at jeg er størst fan af bare at checke bag og tage en note.

Redigeret af Løpenthin d. 01-05-2017 11:39
01-05-2017 20:48 #3| 0

Er det rigtigt forstået, at en af jer advokerer for at openfolde 2ere-5ere syvvejs ? Ca 26 min. henne.

Forklar gerne. Er det egen stack eller BB's stack , der gør at de ikke åbnes ?

Og hvor meget dybere skal man være for at åbne disse små par ?

Redigeret af Froopa d. 01-05-2017 20:50
02-05-2017 06:14 #4| 0

Jeg er gammel og husker ikke så godt, men havde en fornemmelse af, at del 6 skulle være den sidste. Det er så ikke tilfældet. Hvor mange bliver det til i alt?

02-05-2017 11:27 #5| 0
OP

Der er én tilbage.

03-05-2017 13:15 #6| 0
Froopa skrev:Er det rigtigt forstået, at en af jer advokerer for at openfolde 2ere-5ere syvvejs ? Ca 26 min. henne.
Forklar gerne. Er det egen stack eller BB's stack , der gør at de ikke åbnes ?
Og hvor meget dybere skal man være for at åbne disse små par ?

Ja, det er rigtigt forstået.


Nærmest alle flops er ringe for os med de hænder og der er stacks der kan jamme indover, hvor vi risikerer en stor del af stacken, hvis vi caller og vi har (næsten) aldrig bedre end et flip. Derfor vil jeg hellere folde og forsvare min stack.


Det kommer helt an på hvor gode dine modstandere er - folder de for meget til steals kan du godt åbne dem, men hvis de defender bredt vil jeg gerne over 30-35bbs.

04-05-2017 20:59 #7| 0

28:00


"Deeet tror jeg er skidt."

"Hvad skete der? Checker du bag?!?"

"Ja."

"Okay? Hva? Hva? Hva?"

"Amen, jeg tror bare det er skidt."


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar