400NL AT med hulskud

#1| 0

Full Tilt Poker Game #1523237610: Table Artesia (6 max) - $2/$4 - No Limit Hold'em - 2:11:50 ET - 2007/01/03
Seat 1: traction ($156)
Seat 2: Malmbilen ($612.65)
Seat 3: shoelesst ($482.85)
Seat 4: BetBetBet ($433.60)
Seat 5: Hero ($518.30)
Seat 6: sexy_husband ($605)
Malmbilen posts the small blind of $2
shoelesst posts the big blind of $4
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [T A]
BetBetBet folds
Hero raises to $14
sexy_husband folds
traction folds
Malmbilen folds
shoelesst calls $10
*** FLOP *** [Q 6 K] ($30)
shoelesst checks
Hero bets $24
shoelesst raises to $48
Hero calls $24
*** TURN *** [Q 6 K] [7] ($126)
shoelesst checks
Hero checks?

Jeg er helt ny på full tilt.
Hans PT stats 41/12/2.25 over 82 hænder. Jeg har set ham bette med T9o på et 98sQ bord i en unraised pot hvor han åben limper CO. Han stikker ud på floppet og får et call. Han spiker trips med 9'eren og tjekker i baghånd. Nu stikker blinds halv svagt ud på en blank turn og han caller blot. Jeg har også set ham calle med K2s i en unraised blind war på et ragged bord som han ikke havde ramt. Turn giver ham et par i 2'er og han caller endnu et bet. River er blank og tjekker han bag.
Har også set ham calle et raise OOP med AJo også tjekke den ned på et 22J2A bord.

Jeg har spillet meget aggro med 23/18/11 over 82 hænder. Er ret sikker på han er klar over dette, men han tænker ikke særlig langt. Det virker som om han nogen gange har prøvet at udspille mig, men det er ikke lykkes endnu.

Hvad siger folk til flop callet? Jeg har ikke set ham tjek-klikke mig før.
Og hvad med turn? Er det et freecard eller skal den have et skud.

EDIT:
Den AJ hånd var mod mig.

03-01-2007 08:42 #2| 0

@Thyssen

Hvad med flop spillet? Standard?

03-01-2007 08:42 #3| 0

check - du får ham næppe til at folde og der er næppe mange af hans hænder vi slår pt. Jeg tror aldrig jeg better et draw mod en spiller som har CR'ed floppet (med mindre jeg har set ham CR og efterfølgende folde til et turn bet eller har set ham CR med nothin')

03-01-2007 09:34 #4| 0

Hvis han folder til continuation bets så skyder jeg også, men efter din beskrivelse så tendererer han til at calle ned med marginale hænder.

Det er vel standard mod en calling station type spiller at checke hænder hvor vi har misset og better stort når vi rammer.


Jeg kalder nok også hans CR på floppet, men vi har i værste fald 4 outs, og det er lidt uklart om vi har implied odds til kaldet, da vi skal vinde yderligere ~$175 når vi rammer str8'en. Til gengæld så kan esser også være outs og vi har backdoor flush'en som tæller ~1 out. Nu vidste vi jo ikke at villain checker turn, så vi får et gratis riverkort, men hans check svarer jo til at vi har 9 outs hvilket vi næsten fik eksplicitte pot odds til (god information at logge om modstanderen: gay CR på flop OOP og check turn)

Jørn

03-01-2007 11:51 #5| 0

Fint nok.
Der var jo ikke så meget i den.

Jeg river min jack og han tjek-caller 70ish med J8.
Kald ham donk. I know i did ;)

03-01-2007 12:25 #6| 0

Eftersom du caller hans raise på floppet er det vel med den plan at han skal skydes af hånden senere når han viser svaghed?

Vil du gøre det på turn eller river?

03-01-2007 13:16 #7| 0

Den type der skal ikke skydes af noget som helst. Med knægte, måske A'er og bagdørsfarvetræk samt en lille chance for stadig at være foran mod JT synes jeg callet på floppet er ok.
Du er nødt til at checke turn bagved.
Så havde jeg i øvrigt nok skudt lidt mere end 70 på river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar