400 NL AQo in trouble..

#1| 0

Sidder og spiller short handed da jeg får AQ UTG+1 - hæver til 24$ og får call fra button og SB, da BB vågner op og raiser til 124$..

Her må i gerne kommentere hvad i gør, call/fold?

Jeg vælger at give 100$ mere, samme gør button..

FLOP: 6Q6 POT 396$

BB insta skubber 450$ ca, som jeg dækker.. button sidder med 250$ ca..

What to do?

10-08-2007 21:16 #2| 0

1: Hvorfor raiser du så meget PF?

2:Du må da have nogle reads på om Villain er Tight eller Loose...?

10-08-2007 23:16 #3| 0
OP

Standard'en er at der bliver hævet 16 eller 24 pre på laddies.. Bordet havde hævet til 24 konsekvent, så den dille kunne jeg sagtens hægte mig på.. :-)

Villian har en meget bred vifte preflop han åbner med, men sjældent han 3better den.. Hands range på 3bet vil jeg sætte til JJ/QQ/KK/AA og AKS i situationen.. Han er regular og en vindende spiller, som multitabler 4 borde..

Larsen

11-08-2007 01:03 #4| 0

Du bliver nød til at tage konsekvensen af dine reads, hvis villian nærmest aldrig 3 better dig og du tror han kun gør det med JJqqkkaaaks, så skal du instant folde din AQ. da hans reraise er rimelig stort dvs du får ikke gode odds og din hånd er klar underdog til hans range.

Igen når dit read siger dig at villian er sane, så selvom du rammer dit drømmeflop så ligner det et fold. hvis den handrange du forudsiger på villian er nogenlunde korrekt er den værste hånd du ser fra en sane villian her er Ak og ellers AQ AA KK. så nej du kan ikke betale

11-08-2007 01:52 #5| 0

Instamucker pre, eller skubber afhængig af villains 3bet range.I dette tilfælde smider jeg den omgående.Aq er simpelthen er alt for ringe hånd at kalde så stort med, så langt hellere en lille sc eller et pp hvis du forventer dem bag dig også betaler.

Du har vel avg 25% for at vinde mod AA-JJ AK AKs.Kæmpe dog mod det meste og kun fav mod JJ.

11-08-2007 02:30 #6| 0

"Her må i gerne kommentere hvad i gør, call/fold?"

Du udelod en mulighed, men valgte til gengæld den dårligste af de 3.

11-08-2007 02:32 #7| 0

Hvis jeg caller preflop, er det med plan om at disconnecte på næsten alle flops.

11-08-2007 05:45 #8| 0

I dont get it - Så fordi bordet raiser 6 bbs som std, så gør du det også?

Es gibt keine meinung!

Og når du så får på renakken med med et raise til 4556643 x bb, så kalder du. Hvorfor?

Ole said it, du valgte den ringeste mulighed PF. Som spillet er det read afhængigt, endvidere lyder det også til der er en syg dynamik ved bordet, hvorfor det er en smule svært at sætte sig i det for os andre.

11-08-2007 10:05 #9| 0

Fold preflop.

Som spillet må du betale.

11-08-2007 11:55 #10| 0
OP

Tak for svarerne - "Heldigvis" har i nogle af de samme tanker som jeg havde omkring denne hånd..

Jeg har vendt den om, i virkeligheden var det mig som var BB og ville høre hvad i satte mig på.. :)

Derfor var det rimelig nemt at komme med en præcis range på hånden, hvad han 3better med - og rimelig svært at forklare hvorfor han raisede til 24$ preflop.. :)

Jeg sad med AK og skubbede, da det eneste jeg egentlig frygtede var QQ og så AK.. At villian1 så kalder med AQ og villian2 caller med KT er mig en gåde.. flushdrawet kan jeg måske forstå, når han alligevel har lavet det syge call preflop.. : /

Alt i alt har jeg lært at man ikke skal lave den slags spil mod ikke så tænkende spillere, de caller sq.. Selvom jeg synes det var et ok bluff..

Larsen

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar