3barrel bluff i rr pot deep plo200

#1| 0

Hey drenge

Jeg er sgu blevet lidt i tvivl og mit game her på det sidste, så kommer nok til at smide et par analyser op det næste stykke tid.

Villain i hånden er set 4bette KQQJ med et suit og komme ind pre mod mig, hvor han var CO og jeg var knap. Vi kender ikke hinanden, da det er første gang jeg spiller 2-2 på ongame.

Hånden her kommet kun lidt efter den hånd hvor han 4 bettede og vi kom ind (jeg havde btw AA99 og holdte hjem).

Der er ikke nok hænder til jeg vil smide stats på, men ud fra den 4bet hånd må vi gå ud fra han er lidt aggressiv imo. Han er også den ved bordet der åbner mest light.

Jeg har 3bettet ham et par gange her de sidste orbits, men har ikke været så vanvittigt aktiv som jeg plejer, da jeg pt strammer min prefloprange lidt op.

Jeg tænker at hænder med nutflush draw på floppet enten vil raise flop eller i hvert fald turn for at få bygget potten.

Floppet caller han med "alm hastighed" turn tænkte han ret lang tid før han betalte.

Det var vist det info jeg kunne komme på. Hvad siger i til tønderne?

$200.00 USD PL Omaha - Tuesday, February 02, 08:58:06 ET 2010
Table Cardiff (Real Money)
Seat 8 is the button
Seat 1: Hero( $497.60 USD )
Seat 2: sigera710 ( $248.00 USD )
Seat 3: alex.ko. ( $40.00 USD )
Seat 7: -rita-69- ( $72.00 USD )
Seat 8: Villain ( $928.95 USD )
Heroposts small blind [$2.00 USD].
sigera710 posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero[ 5 7 8 6 ]
alex.ko. calls [$2.00 USD]
-rita-69- folds
Villain raises [$10.00 USD]
Hero raises [$32.00 USD]
sigera710 folds
alex.ko. folds
Villain calls [$24.00 USD]
** Dealing Flop ** [ K, 3, 4 ] - pot 72
Hero bets [$50.00 USD]
Villain calls [$50.00 USD]
** Dealing Turn ** [ J ] - pot 172
Hero bets [$124.00 USD]
Villain calls [$124.00 USD]
** Dealing River ** [ 9 ] - pot 420
Hero bets [$289.60 USD] og er all in???


03-02-2010 00:28 #2| 0

når han kalder turn kan jeg ikke se noget han folder til et riverskub, kender obv ikke dynamikken på plo200.

men nu har du en ubrugelig mening fra en newbie plo25 spiller.

ovenstående var faktisk mest ment for at få dine tanke omkring hvilken FE du har I hånden efter han har kaldt turn er det vel usandsynligt han folder noget somhelst.

kan ummidelbart ikke finde en eneste hånd han kalder turn med og folder på river.

03-02-2010 00:32 #3| 0

Hvad prøver du at ligne?

03-02-2010 08:22 #4| 0
OP

Live

Spændende tanke, den havde jeg slet ikke.

Jeg tror han caller turn med alle sine flushes og måske nogle to par combier. Og i min verden skal han folde næsten alle sine flushes.

Jeg synes tit at folk i mit spot skyder turn, men så giver op på river når boardet er som det er. Og derfor synes jeg tit at folk caller med en medium hånd/to par på turn her og folder river, hvis de ik har noget nær nuts.

Jeg skal da også være noget af en psycho for at smide 250bb afsted her bare i luft, så det må da give noget FE? Og han har jo altså intet sjov set fra mig, kun mine 3bets preflop. Han så mig komme ind med AA99 mod ham, men det må siges at være solidt, så han har ingen grund til at tro jeg bluffer imo?

03-02-2010 08:55 #5| 0

Som du selv nævner tæller stacksize for at du kan spille fancy - umiddelbart ser jeg det som lidt spewy.

Mod en maniac der måske er semi tiltet vil jeg ikke mene det er et +EV play - ellers lækkert. Er mere til at spille den sådan mod en gut der er straight forward.

Live kommer med en god pointe - Hvor mange gange folder maniacen hvis boardet ikke improver på river? - Du havde hørt fra et set så er han i stand til at folde 2nd nut flush - hans stack vs. hans tidligere move - I think not!

Dion

03-02-2010 10:22 #6| 0

Hvis villian har A, bør han så ikke kalde light?

03-02-2010 10:30 #7| 0
OP

Coolkjaer

Jo det bør han nok.

Noid

Maniac og semitiltet synes jeg nu ikke han er. Han åbner meget pre og 4 bettede den hånd der. Men derfra til at sige maniac og semitiltet synes jeg er en lang vej.

Er det virkelig så svært for jer at folde flushes som íkke er nuts i plo? Selvom i er 250bb får i dem gerne ind mod 3 tønder "for jeg har flush"?

Dette er superinteressant, for troede godt folk kunne folde deres ikke nuflushes mod stor heat. Enlighten me please:D

03-02-2010 10:59 #8| 0

Jeg har efterhånden lært at sluge variansen og kan godt finde Hero calls frem hvis linjen ikke giver mening. Især nu hvor jeg er lagget noget mere op og folk sætter mig konsekvent på air :o) - snappede med 10 høj flush i 500bb pot igår mod donk der viste complete trash, vidste han var træt af mig.

Ligeså formoder jeg at hans calling range på river er noget bredere da du lige har shippet en all in vs. villain. Kan også godt se en nut flush blive spillet sådan vs. en så aktiv spiller som dig, da han håber du skyder videre på river.

Dion

03-02-2010 12:09 #9| 0
OP

Ja jeg tyrer også tit hvis linier ikke giver mening. Men min linie er vel ok her ikke? Super troværdig imo:)

03-02-2010 12:14 #10| 0

Vil også mene at alt andet end nut flush ville være et hero call - spørgsmålet er hvad du tror villain er i stand til!

Dion

03-02-2010 13:13 #11| 0
OP

Jeg ved sgu ikke rigtig havd villain er i stand til eftersom det er semireadless:)

Synes bare de fleste skal kunne folde alt andet end nuts her egentlig? Måske:)

03-02-2010 13:31 #12| 0

Synes det er skidt.. tror villain caller med any flush i dette spot, måske endda to par og st8..

Hvordan spiller du Q og J høj flush i dette spot? Og egentlig også A høj flush?

03-02-2010 15:03 #13| 0

Det her er fint mod svage villains der ikke kan læse hænder eller som er bange for at spille for stacks.

Givet din beskrivelse af villain er han vist ikke typen!

Når det så er sagt. Mod regs som du spiller meget mod skal du altså ind i mellem lave noget sprøjt á la det her. Ellers bliver det sq for nemt for villain at kalde turns som denne her hvor bordet ikke er drawy mere og så se om du skyder en 3 barrel.


Der er imo kæmpe kæmpe forskel på denne her hånd og så hvis turn havde været en blank og river havde været i farven. I det tilfælde er der mange flere hænder du kan få til at folde. Men når folk kalder turn på et turn kort der låser bordet, så har de jo åbenlyst en svag flush. Nogen vil aldrig kalde en 3 barrel, nogen vil aldrig folde, og de gode regs vil have en ide om du er i stand til at 3barrele eller ej. Mod den først slags skal du altid fyre 3, mod den anden slags skal du aldrig og mod den sidste slags skal du ind i mellem for at holde dem ærlige.

Så hvis du har tænkt dig at spille meget mod ham her og mener han kan justere til dit image har jeg det fint med at skyde en sidste tønde med henblik på at få ham til at betale lighterere i senere spots. Som sagt: mod tænkende villains skal du gøre det her ind i mellem ellers bliver det for nemt at spille mod dig på boards der er låste på turn eller flop.

03-02-2010 15:08 #14| 0
OP

Dennis

Q tror jeg at jeg shover river uden lige at være helt sikker, men det tror jeg sgu.
J checker jeg nok enten på river eller turn.

Alle

Er det for dumt at gøre det her readless som jeg gør her?

03-02-2010 15:17 #15| 0

well - ved ikke om det er dumt at gøre det readless! - det er den eneste måde du kan vinde potten, så det er ikke et complete retardet move. Dog vil jeg gerne have reads her - bare et par holdbare stats ville kunne bestemme mit udfald.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar