30$ tour med 164 fra start

#1| 0

Hej,
Spillet foregår på Ongame og der er 21 tilbage, top 10 er betalt, avg. er 7K
Efter et suckout fra min sidemand, har jeg kæmpet mig op fra 3K til 5K uden at komme til showdown (inden for 2 orbits), så de andre må se mig som rimelig aktiv!
Vildnad kan godt spille poker, men limper dog alt for meget, ligesom resten af bordet!
here it goes:
Blinds 200/400
Villand: 14500
SB:4000
Hero: 4950
-------------
Vildand limper UTG
Folded til SB som caller
Hero A7?

Kom frisk med nogle bud- det er en rimelig std. situation, så vil gerne høre jeres tanker!

30-01-2009 11:01 #2| 0
OP

BUMP!
Der må da være nogle kloge hoveder der har noget at sige til dette!
IMO er det faktisk et ret interessant spot!

30-01-2009 11:06 #3| 0

Kan godt se meningen i at straffe limpere hvis dynamikken har været til dig, men som udgangspunkt rester jeg ikke A7o med 10+ BB. (Men jeg er også en smule weakish, så det kan sagtens være det er en fejl.)

Jeg tror ikke rigtigt på du får et call af markant dårligere hænder, og så vil jeg hellere vente på et bedre spot.

Men jeg er bestemt ikke en af de kloge.................

30-01-2009 11:59 #4| 0

Hvad har du tidligere set ham limpe med? Limper han +30-40 % af hænderne er det imo et skub, uden info checker jeg bag og CRAI'er et ramt flop

30-01-2009 12:09 #5| 0

Jeg bryder mig ikke om at skubbe til midten her, ville hade at få et kald med A7.
Tror bare jeg checker den den.

30-01-2009 12:17 #6| 0

Spørgsmålet er om A7 slår UTGs limping rangen... Når du har gættet på det kender du svaret på dit spørgsmål. :)

En anden ting er at i er 21, så om lidt bliver i 2 tables og det bliver relativt "billigere" at sidde en runde mere.

Jeg vil checke og ramme floppet som standard her...



damster

30-01-2009 12:29 #7| 0

meget sjældent at et UTG limp fra en bigstack folder, især på ONGAME, der ligger 1200 i døde penge, som du snupper hver gang et skub ikke bliver callet, du bliver imo callet her mellem 70-80% af gangene, måske endda mere, kan faktisk ikke lige erindre jeg har set et UTG limpfold sent i en tour på ONGAME på det niveau jeg spiller: 50$+. Selv hvis vi sætter det ned til at du bliver callet hver anden gang, så er du "næsten" altid domineret når du bliver callet her...imo er dette skub bare ikke profitabelt medmindre vi møder jordens største donk der hyppigt limper suited connectors og en lang række andre mærkelige hænder, men dette synes slet ikke at være tilfældet i din beskrivelse af villain:) mod en nogenlunde sane villain synes egentlig det er et nemt check, hvorfor risikerer en sund stack, der vil kunne finde mindst de første 5 spots senere, hvor det er bedre at få stacken ind? selv med donkede tendenser straffer jeg ikke et UTG limp her med 5k i stack, ville være mere interessant imo at diskutere smertegrænsen for hvor lav vores stack skal være før det er et profitabelt skub...

30-01-2009 12:53 #8| 0
OP

@Plove13
Rigtig gode pointer du komme med der. Det var meget de samme tanker jeg gjorde mig, nåede dog ikke at tænke så langt, som hvad der var profitabelt i længden ;)
Jeg fik mig selv overbevist om at det var SC eller et lavt par (22-66), og afgjorde med mig selv, at jeg gerne ville flippe om tour-livet her.
Gav ydermere mig selv 20%chance for at han foldede.
Så stacken røg til midten- han callede m 33, og ingen hjælp til mig!
Efterfølgende syntes jeg faktisk, at det var ok spillet, men andre linier kunne sagtens være at foretrække!

Det må blive mit nye projekt, at eksperimentere lidt med disse spots :)

Tak for svar alle

30-01-2009 14:19 #9| 0

Hvem er villain?

Men umiddelbart så checker jeg bare og rammer floppet

30-01-2009 14:45 #10| 0
OP

@Razga
Kan sgu ikke huske hvad han hedder.
Men tror umiddelbart ikke, at han er fast inventar på de stakes du spiller.
(50<-xxx$, right?!)
Synes du at et skub er helt hen i vejret?
Det kan godt være, at jeg er en tand for aggro i disse situationer, og skal have det justeret lidt?!

31-01-2009 07:12 #11| 0

jeg moser. Du skriver jo selv at han limper for meget - så må a7o være foran hans limping range....

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar