2550 6 max. Jeg har tre 5ere

#1| 2

Havde lige lidt håndøre tilbage på stars og skulle spille lidt. Skyder på 2550 fordi jeg tror der er en fisk(viser sig så ikke at være en fisk) går herefter stock, og sidder nu og jagter mine tab på da den her hånd dukker op.

Villain er en tysker og en gammel kending fra party dagene hvor jeg tror han har vundet en mønt eller to. Han spiller sjældent og nyder nok sit otium i harzen med spandevis af lyserød champagne.

Han har spillet 31/26 og 3bettet 12,5 %
Jeg har ingen yderligere noter da jeg har en tlf, facebook og msn jeg også skal holde øje med. Jeg er usikker på om han er den nittede bumhunter tysker eller en af de skøre superløse drenge. Givet at der ingen fisk sidder ved bordet, så er han nok ikke bumhunter.

Ydermere er jeg små stock, så jeg har selv været ret aktiv og har en vpip på 28

Jeg kan altså ikke finde ud af converteren, den viser resultatet. Så i får den sådan her. Sorry.
www.pokerhand.org/?6501943

bb folder

Redigeret af micki d. 07-12-2012 03:16
07-12-2012 03:53 #2| 0

Folder, kan ikke se hvad vi slår, havde han AQ havde han bettet floppet og ikke raiset turn.

07-12-2012 06:42 #3| 0

Svært og se hvad vi slår lige i situationen. Han kan nemt have limpet med 97s, AQ havde vi nok hørt fra preflop, 88 og 66 burde vi også have været fra.

07-12-2012 12:26 #4| 0

Hvad er din ide om at kalde turn ? for der efter at folde til et reraise, virker lidt nittet.

folde eller shove virker mere som en option i dette spot ?




07-12-2012 13:23 #5| 0
Pokernets ME vinder !

Jeg synes det mest interessante er, at hero checker turn. Formoder det er fordi du mener du har få bluffs, men samtidigt har du jo også svært ved at reppe value, så jeg er på bet vognen. Jeg kan ikk se hvordan BTN skal være light som spillet, så mon ikk han har en straight for ofte til at vi kan gøre andet end at folde.

Mærkelig, mærkelig hånd.

07-12-2012 13:57 #6| 0

Instant kaldt, hvis dynamikken ved bordet har været at der ofte er 4-5 spillere til floppet.

Instant fold hvis dynamikken har været at der normalt kun er 2 spillere til floppet.

Med mit overfladiske kendskab til 25/50 så bliver det nok alternativ nummer 2, der finder anvendelse her. Instant fold.

07-12-2012 20:33 #7| 1

Jeg syntes egentlig det er lidt sjovt at tænke over hvad du repper-

Du skriver du har været aktiv, og er stuck, så hvis vi antager at villian er lidt mere opmærksom og ikke bruger msn, facebook osv så ved han du er aktiv og set fra hans perspektiv, hvad vil du så IKKE c-bette? Alle draws osv må vi antage, at han vil mene du c-better?!
Som walth skriver, er det en meget mærkelig hånd, men jeg tror jeg snapper! Hvorfor skulle villian mose en straight? Han må formode du ALDRIG har FD da du ville c-bette dette = han han nuts, og vil derfor vel sjældent mose, men lade dig hænge dig selv på river?!

Skriver på Tlf, så er meget skidt sat op... Gl alle :)

11-12-2012 18:46 #8| 5
OP

#2. Nej jeg er enig i at han nok ikke har AQs. Men jeg tror jeg har den engang imellem. Hvad ville du gøre med den? Og det faktum at vi har den, hvordan ændrer det beslutningen? Hvilken af hænderne vil du helst kalde? AQ eller 55?

#3 Tror du også han har 97o? Jeg er ret overbevist om at hvis han kun har 97s som value hænder, så er det et call. Kun 3 value kombinationer(97spader er discounted). Gad vide hvor mange af den slags hænder som en laban her han 3better pretflop. Det er trodsalt et ret liderligt preflop spot, især når jeg også har været lidt løs.

#4 Tror jeg skal være 10-15buyins stock før det bliver en option. Men spørgsmålet er om jeg nogensinde kommer det i spot når jeg er så langt nede i hullet. Shove preflop virkere mere oplagt imo

#5 og #7 Ja det er klart min range ligner en spandpis. Kunne måske henlede ham til at bluffe bare en enkelt eller to kombinationer?
Man kan så sige, det gør villain sådan set også. Vil mene en straight draw nærmest altid er et bet der IP

#6 Ja jeg spiller sjældent 5 vejs pots, så er ikke så god til det. Måske bluffer de meget? Måske lidt?

Jeg har omkring 21-23% mod straighten, skal bruge ca. 31. Hvis hans valuerange kun er 97s og én kombination bluff. Så har vi et call. Hvis han har alle de andre 97o, så er det et ret ringe call. Desto løsere han er, desto mere er det et fold. Det virker lidt counterintuitivt. Desuden havde han en ret høj 3bet %, så man må formode noget af det skrammel der også bliver 3bettet preflop.

Anyways... Dan Darrington sagde altid at man altid skulle sætte 10% af villains range til bluff, hvis det er rigtigt bliver det nok tætere på et call.










Desuden var jeg som bekendt stock, og ventede bare på en mulighed for at double op, så jeg kunne gå iseng. Hele udslaget kom da bb i chatten skrev "i want to see" Og jeg tænkte, who the fuck am i kidding? Call. Som Virgil sagde: Fortes fortuna juvat (fortune favours the bold/lykken står den kække bi)

Og Virgil havde ret; ind på river sejler én



Suwalski collected ~18k from pot

Gud bevare Danmark

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar