255 euro sat til Unibet open. Over limit

#1| 0

Hej

Jeg har kvallet mig til 255 euro sat til Unibet Open. Der er 8 sæder gtd og den kører hver søndag 20.30.

Jeg har dog ikke spillet endnu, mest på grundt af tanken om at ikke være klar og forberedt til at spille den. Det er langt over mit normale limit. spiller primært $11 tours og sng's. Har ikke kæmpe erfaringer med satelitter og vil gerne have et par gode råd om hvordan jeg griber den an...

Vil VIRKELIG gerne sikre mig en pakke og komme ud og spille live :-)

Strukturen er en start stack på 5000 og 15 min levels...

14-07-2013 12:32 #2| 1

Jeg vil først og fremmest forslå at du generelt lader være med at gå efter sats som er over dit level hvis du er lidt usikker når det gælder større penge. Kæmpe -ev at spille money scared. Så det bedre at spille dit normale level og betale dig ind.

Men nu du har den, så ville jeg bare spille som jeg plejer.
Spille kun det bord.
Bruge extra tid på noter, finde regs og fisk.

Bobbel spillet, skal du være opmærksom på at hænders værdi kommer an på stacksizes.
Hvor det til tider kan være korrekt at smide value hænder.

Jeg ville søge op det, er sikker på der er en masse info om sats i databasen.

14-07-2013 12:41 #3| 1

Nu har jeg selv en del erfaring med præcis de sats, pg mit bedste råd er spil med stor tålmodighed og for mig virker det bedst at spille små Pots i position.

Hvis du ikke får bygget en stack så sørg for at have nok FE til at kunne presse de store stacks med resteals senere i turneringen - og så håb på at løb godt :)

14-07-2013 12:44 #4| 1

Pladder med ikke at gå efter sats over ens level .. Sgu også det der gør en bedre i længden og samtidig kan sikre en nogle gode oplevelser.

Eftersom du godt kan spiller poker (ifølge dit lille logo) så spil dit spil og spil den som enhver anden Tour du ville spille.

Mega meget GL!

14-07-2013 12:45 #5| 1
OP

Det er nu ikke fordi jeg en money scared da jeg jo har vundet mig ind via PNSOP og sats derfra. Og synes at når nu jeg har chancen så er det sgu for fesent ikke at tage et skud og håbe. Får jeg ikke en pakke er det self. ærgeligt men heller ikke mere end det...

Der er 1 times late reg... Kan det svare sige at springe de første par levels over?

14-07-2013 12:49 #6| 1

du skal også tænke på at mange af dem du spiller i mod har også kvallet sig så bare fordi buy in er en del over. så forvent ikke at de alle spiller som en pro..

spil det spil som har gjort du nu skal spille en kval til 255 euro også husk det er lige meget om du bliver 1 eller 8 man kan godt folde lidt mere end i en alm. mtt.

14-07-2013 12:49 #7| 0

Helt seriøst, når du kan vinde en PNSOP kan du sku også sagtens vinde en 255 euro sats.

Tro på dig selv og spil som du gjorde da du vandt pnsop, og vær heldig med et enkelt flip eller 2 som man altid skal for at vinde, så skal du nok klare det.

14-07-2013 13:59 #8| 1

Niveauet er ikke skræmmende i dem så bare spil dit eget spil så har du et fint skud :)

14-07-2013 14:10 #9| 0

Jeg vil sige det bestemt ikke kan betale sig at springe de først leve over, netop de 2-4 første leve er hvor der bliver lavet flest fejl i disse. Spil en masse s conneters og små par hvis du rammer kan du sagtens få folk til at stake af med 200-300 vh med over par. Disse chips er betyder rigtige meget senere, når du kan ligge presse på .

Undskyld stave fejl men er ordblind og skriver fra mobilen så kan ikke lige køre stave kontrol. Håber det er til at forstå

14-07-2013 15:22 #10| 0

Nu lyder det til du gerne vil prøve at kvalle til live eventen, men hvis du hellere vil spille en "almindelig" turnering så gælder billetten også til Unibet Open online, med samme buy-in som kvallen, og som spilles nogle gange om året, bl. a. på næste søndag d. 21.juli. Den spiller jeg selv efter at have kvallet mig igennem PNSOP.

14-07-2013 15:36 #11| 1

Hvis du har tænkt dig at spille efter live eventen, så gør det i morgen eller næste søndag, har været solid overlay i den sommeren over, for 14 dage siden var der præcis 2 sæder i added value..

Gl med det, nap det seat

/Martin

14-07-2013 16:18 #12| 0

Forvent ikke at niveauet er skræmmende højt i disse kvaler.
Spil i position. Byg stille og roligt på stakken i starten. Lykkes det dig at få en god stak, så læg pres på medium stakke, der åbner.

Vær meget opmærksom omkring bobbelspillet. Læg mærke til hvem der giver den gas og hvem der fedtspiller.

Anvend HEM, så du har stats på modstanderne.

Og ellers held og lykke. Håber du napper den.

14-07-2013 17:14 #13| 0

I Unibet satsne er 7/9 ved bordet spillere der ikke kan slå 11$ tours, så bare roligt

14-07-2013 19:14 #14| 1
OP
Veron22 skrev:
Hvis du har tænkt dig at spille efter live eventen, så gør det i morgen eller næste søndag, har været solid overlay i den sommeren over, for 14 dage siden var der præcis 2 sæder i added value..

Gl med det, nap det seat

/Martin


I morgen? som jeg kan se kører den kun om søndagen...
14-07-2013 19:21 #15| 0
OP
Longchamp skrev:
Nu lyder det til du gerne vil prøve at kvalle til live eventen, men hvis du hellere vil spille en "almindelig" turnering så gælder billetten også til Unibet Open online, med samme buy-in som kvallen, og som spilles nogle gange om året, bl. a. på næste søndag d. 21.juli. Den spiller jeg selv efter at have kvallet mig igennem PNSOP.


Har også kigget på den men er blevet enig med mig selv om at live'en skal ha et skud. Havde sgu været sweet at invitere fruen til Cannes i 4 dage og pænt liret at spille den når man kun har prøvet lidt klub poker samt sng på CC :P

Min stationære er brændt sammen så sidder på den bærbare og har lige installet pokertracker. Den bliver ved med at forsøge at update databasen men der sker ikke noget... Nogen der har haft det problem?
14-07-2013 19:22 #16| 0
OP
Mikkmakk skrev:
Helt seriøst, når du kan vinde en PNSOP kan du sku også sagtens vinde en 255 euro sats.

Tro på dig selv og spil som du gjorde da du vandt pnsop, og vær heldig med et enkelt flip eller 2 som man altid skal for at vinde, så skal du nok klare det.


Hehe.. Tak for tilliden
14-07-2013 22:23 #17| 0
OP

Den gik ikke :( Totalt kortdød og det var jeg sgu ikke god til at gøre noget ved...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar