22-01-2016 Sportsbetting Jubiiii!

#1| 0

Jeg vil gerne starte tråden ud med et spil, men jeg har brug for et par råd til at finde spillet, da jeg umiddelbart selv har analysen klar.


Hvis man har en klar formodning om, at et hold vil være klart stærkest i 2. halvleg (som i rigtigt dominerende) hvilke spil er så gode pre-game? Jeg er meget i tvivl om HT/FT, da første halvleg kan være fuld og fisk. 2. Halvleg er jeg dog sikker på, at holdet kommer til at dominerer ret så kraftigt.


Det er en testkamp, og derfor ikke mange væddemål på kampen, men er vi kun ude i, at man skal afvente første halvleg, og så smide igennem på 2. halvleg, eller kan man hente nogle flere % ved at bette pregame?


Når der er kommet et par indputs til hvilke former for bets, så skal jeg nok afsløre kampen og hvorfor jeg mener, at det kommer til at gå sådan :)

Et spil jeg har kigget på, er eks. Hold x scorer flest mål i 2. halvleg. Der kan der nemlig drages lidt fordel af informationen.

Redigeret af Henze05 d. 22-01-2016 10:37
22-01-2016 10:38 #2| 6
ROI: 0% (1)

Fuld og fisk 😁 genialt

Snakker vi fodbold/håndbold?

22-01-2016 10:38 #3| 0
ROI: 67.88% (8)

Jeg havde nok gået med at holdet scorer flest mål i 2. halveg.

22-01-2016 10:38 #4| 0
OP

Fussball ;)

22-01-2016 10:47 #5| 0
ROI: 0% (1)

Hvis det er en kamp der kommer liveodds på så ville jeg helt sikkert vente og så se på det i halvlegen😉

22-01-2016 10:50 #6| 0
OP
Piilen skrev:Hvis det er en kamp der kommer liveodds på så ville jeg helt sikkert vente og så se på det i halvlegen

Det gør der, er jeg ret sikker på. Opstillingerne er dog vidt forskellige. Dvs. Hele holdet bliver rykket ud i pausen, og ind med et nyt, som er klasser bedre, hvor modstanderne umiddelbart kommer til at sætte flere reserver, prøvespillere m.m. på banen.


Pre-game hælder jeg nok mest til I hvilken halvleg scorer x flest mål. 1. 2 eller uafgjort. Og så spille på 2. halvleg. Problemet er så, hvis de "dårlige" formår at score 1 eller 2 mål i første halvleg. Men det væddemål er bare for sent at spille når de er in-game :)

22-01-2016 10:52 #7| 0
ROI: 67.88% (8)
Henze05 skrev:
Det gør der, er jeg ret sikker på. Opstillingerne er dog vidt forskellige. Dvs. Hele holdet bliver rykket ud i pausen, og ind med et nyt, som er klasser bedre, hvor modstanderne umiddelbart kommer til at sætte flere reserver, prøvespillere m.m. på banen.

Pre-game hælder jeg nok mest til I hvilken halvleg scorer x flest mål. 1. 2 eller uafgjort. Og så spille på 2. halvleg. Problemet er så, hvis de "dårlige" formår at score 1 eller 2 mål i første halvleg. Men det væddemål er bare for sent at spille når de er in-game :)

Hvilken kamp er der tale om? - og skal du tungt ud?

22-01-2016 10:53 #8| 0
OP
bebseskov skrev:
Hvilken kamp er der tale om? - og skal du tungt ud?

Det fortæller jeg ligeså snart jeg har spillet. Det er en "mindre" kamp, og derfor vil odds hurtigt blive påvirket, derfor vil jeg helst ikke ud med infoen, før jeg selv har sat mit pre-match bet. Smider dog infoen op med det samme, jeg har sat det :)

22-01-2016 10:54 #9| 0
ROI: 0% (1)
Henze05 skrev:

Det gør der, er jeg ret sikker på. Opstillingerne er dog vidt forskellige. Dvs. Hele holdet bliver rykket ud i pausen, og ind med et nyt, som er klasser bedre, hvor modstanderne umiddelbart kommer til at sætte flere reserver, prøvespillere m.m. på banen.

Pre-game hælder jeg nok mest til I hvilken halvleg scorer x flest mål. 1. 2 eller uafgjort. Og så spille på 2. halvleg. Problemet er så, hvis de "dårlige" formår at score 1 eller 2 mål i første halvleg. Men det væddemål er bare for sent at spille når de er in-game :)




Hvis det er fordi du frygter at oddset rykker sig når denne information kommer frem i halvlegen så sæt dit spil i 44 minut😉 men det er lidt svært da 'dit' Hold godt kan være foran med et par stykker ved pausen og derfor ikke så meget at hente live

22-01-2016 10:56 #10| 0
OP
Piilen skrev:

Hvis det er fordi du frygter at oddset rykker sig når denne information kommer frem i halvlegen så sæt dit spil i 44 minut

Det var mere 1. halvleg. 2 halvleg eller uafgjort oddset, som ikke kan spilles live, da odds vil være langt lavere ved eks. 0 i første halvleg. Tanken var mere, om man pre-game kunne få nogle ekstra % ud af informationen, eller om det først er in-play, at den vil være værdifuld.


Tror jeg smider på x scorer flere mål i 2. halvleg om lidt, og så kommer jeg op med infoen :)

22-01-2016 10:57 #11| 0
ROI: 67.88% (8)
Henze05 skrev:
Det fortæller jeg ligeså snart jeg har spillet. Det er en "mindre" kamp, og derfor vil odds hurtigt blive påvirket, derfor vil jeg helst ikke ud med infoen, før jeg selv har sat mit pre-match bet. Smider dog infoen op med det samme, jeg har sat det :)

Helt fair :) Jeg sidder klar ;)

22-01-2016 11:10 #12| 0
OP

Okay. Done.


Viborg - AGF. Opstillingerne for AGF er ude, og de skifter næsten hele holdet i pausen. Holdet i 2. halvleg er dog LANGT bedre end det i første halvleg, hvor det kun er 3-4 spillere, der ville kunne erstatte nogle i 2. halvleg. Jeg vil endda mene, at Jens Stage pt. er bedre end Mate, især på den plads.


Offensivt bør AGF ikke have en skid at byde med i første halvleg.


Prøvespiller
Zacho(U-spiller) Bjarnason, Jens Jønsson, Mate Vatsadze
Jesper Lange.


Zacho, Bjarnason, Jønsson og Lange scorer absolut ingen mål, mens Mate Vatsadzte er ude på kanten og slet ikke i målform. I anden halvleg stiller AGF med


Prøvespiller
Stephan Petersen, Danny Olsen, Aleksandar Cavric (YES) Jens Stage

Kim Aabech


Defensiven er også en del bedre end i første halvleg, men det er især offensiven, som kommer til at sprudle. Stephan P, Danny O og Aabech kender de fleste. Cavric er blandt en af superligaens allerbedste spillere (Ikke engang løgn), når han rammer sit topniveau, hvilket han rigtig ofte gør. Han er stadig kun på leje, men AGF har købsoption på ham. Han drev gæk med de fleste forsvarskæder, siden han kom til klubben.


Jens Stage spiller i Brabrand, men er et kæmpe offensivt talent. Han var bl.a. de bedste på banen i seneste træningskamp, hvor han stod bag flere store AGF chancer.


Faktum er, at AGF bør have langt, langt mere at skyde med i 2. halvleg end i første halvleg. Selv bagkæden er stærkere.


Jeg har kunne læse mig frem til, at Viborg har nogle skader, og at der vil blive rokeret i del. De starter så vidt jeg kan se, med "det bedste hold" og vil i løbet af kampen skifte ud og rokere. Det vil formentlig betyde, at AGFs' bedste kommer til at møde Viborgs dårligste.


Da jeg ikke har nogne 100 % information fra Viborg endnu, har jeg valgt at spille ud fra AGF's informationer, nemlig. De scorer flest mål i 2. halvleg. Tabt hvis lige mange mål. Men dvs. 0-1 mål i første halvleg er godkendt, da jeg ikke kan se dem i 2. halvleg scorer mindre end to mål :)


22-01-2016 11:14 #13| 0
ROI: 0% (1)
Henze05 skrev:Okay. Done.

Viborg - AGF. Opstillingerne for AGF er ude, og de skifter næsten hele holdet i pausen. Holdet i 2. halvleg er dog LANGT bedre end det i første halvleg, hvor det kun er 3-4 spillere, der ville kunne erstatte nogle i 2. halvleg. Jeg vil endda mene, at Jens Stage pt. er bedre end Mate, især på den plads.

Offensivt bør AGF ikke have en skid at byde med i første halvleg.

Prøvespiller
Zacho(U-spiller) Bjarnason, Jens Jønsson, Mate Vatsadze
Jesper Lange.

Zacho, Bjarnason, Jønsson og Lange scorer absolut ingen mål, mens Mate Vatsadzte er ude på kanten og slet ikke i målform. I anden halvleg stiller AGF med

Prøvespiller
Stephan Petersen, Danny Olsen, Aleksandar Cavric (YES) Jens Stage
Kim Aabech

Defensiven er også en del bedre end i første halvleg, men det er især offensiven, som kommer til at sprudle. Stephan P, Danny O og Aabech kender de fleste. Cavric er blandt en af superligaens allerbedste spillere (Ikke engang løgn), når han rammer sit topniveau, hvilket han rigtig ofte gør. Han er stadig kun på leje, men AGF har købsoption på ham. Han drev gæk med de fleste forsvarskæder, siden han kom til klubben.

Jens Stage spiller i Brabrand, men er et kæmpe offensivt talent. Han var bl.a. de bedste på banen i seneste træningskamp, hvor han stod bag flere store AGF chancer.

Faktum er, at AGF bør have langt, langt mere at skyde med i 2. halvleg end i første halvleg. Selv bagkæden er stærkere.

Jeg har kunne læse mig frem til, at Viborg har nogle skader, og at der vil blive rokeret i del. De starter så vidt jeg kan se, med "det bedste hold" og vil i løbet af kampen skifte ud og rokere. Det vil formentlig betyde, at AGFs' bedste kommer til at møde Viborgs dårligste.

Da jeg ikke har nogne 100 % information fra Viborg endnu, har jeg valgt at spille ud fra AGF's informationer, nemlig. De scorer flest mål i 2. halvleg. Tabt hvis lige mange mål. Men dvs. 0-1 mål i første halvleg er godkendt, da jeg ikke kan se dem i 2. halvleg scorer mindre end to mål :)



spændende ;) prøver nogle forskellige varianter på den kamp hvis kampen forløber sig interessant i 1.H

22-01-2016 11:17 #14| 0
OP

@Piilen


Samme her :) - Ville dog ud på det pre-bet, da jeg ikke med 100 % sikkerhed kender Viborgs indgang til kampen. Dog ud fra AGF's information, bør der være pæn værdi i flest mål i 2. halvleg, også selvom Viborg skulle stille stærkt op i 2. halvleg.


Men Noget AGF o 1.5 mål i 2. halvleg, når de nærmer sig pausen, eller Asien -1 ved pausen. :) Bet365 og andre bookies har helt sikkert ikke taget den info med indover. Et par ikke licens bookies giver AGF 3.00 på at vinde 2. halvleg.

22-01-2016 11:49 #15| 0
ROI: 119.07% (269)
Henze05 skrev:@Piilen

Samme her :) - Ville dog ud på det pre-bet, da jeg ikke med 100 % sikkerhed kender Viborgs indgang til kampen. Dog ud fra AGF's information, bør der være pæn værdi i flest mål i 2. halvleg, også selvom Viborg skulle stille stærkt op i 2. halvleg.

Men Noget AGF o 1.5 mål i 2. halvleg, når de nærmer sig pausen, eller Asien -1 ved pausen. :) Bet365 og andre bookies har helt sikkert ikke taget den info med indover. Et par ikke licens bookies giver AGF 3.00 på at vinde 2. halvleg.

Tak for tippet - prøver at hoppe på :)

22-01-2016 11:51 #16| 0

Tror den skal prøves

22-01-2016 11:56 #17| 0
OP

En på en anden hjemmeside skrev, at han fandt odds 4.5 på AGF o 1.5 mål i 2. halvleg. Nogen der ved, hvor det er, eller et lignende bet kan findes? Det er EKSTREMT VALUE!

22-01-2016 12:23 #18| 0
ROI: 70.49% (36)

En anden freindly man kan kigge til er Dnipro-Zurich på neutral bane. P.T spiller Dnipro mod FSV Frankfurt og er bagud 0-2 i 66 min, så de skal ud og spille igen efter 2 timers pause.

22-01-2016 12:27 #19| 0
OP
Nimacos skrev:En anden freindly man kan kigge til er Dnipro-Zurich på neutral bane. P.T spiller Dnipro mod FSV Frankfurt og er bagud 0-2 i 66 min, så de skal ud og spille igen efter 2 timers pause.

De tabte også i går, hvor de så helt ugidelige ud. Hvilke bookies har odds på den kamp ? :)

22-01-2016 12:29 #20| 0
ROI: 67.88% (8)
Henze05 skrev:
De tabte også i går, hvor de så helt ugidelige ud. Hvilke bookies har odds på den kamp ? :)

Bet365 giver 2.10, har ikke tjekket andre.

22-01-2016 12:32 #21| 1
ROI: 70.49% (36)
Henze05 skrev:
De tabte også i går, hvor de så helt ugidelige ud. Hvilke bookies har odds på den kamp ? :)

Så du virkelig den kamp mod Rodinghausen igår?

22-01-2016 12:33 #22| 0

Lorte bane lorte kulde og en lorte kamp.
kan ikke se AGF slå Viborg i denne kamp.

Ingen gider satse og give sig selv fuldt ud og risikere for meget på så hård en bane.

Spar nu de skillinger og invitere damen ud at spise eller på weekend istedet.

22-01-2016 12:34 #23| 0
OP
Nimacos skrev:
Så du virkelig den kamp mod Rodinghausen igår?

Nope. Men en anden side (kan ikke linke) så de kampen, og foreslog bl.a. Frankfurt i den kamp i dag. Der nævnte de, at de så fuldstændig håbløse ud.


@Duusen


Ingen har nævnt, at AGF skal slå Viborg i dag.

22-01-2016 12:35 #24| 0

Lineup Viborg

Peter Friis
Kristoffer Pallesen
Jeppe Grønning
Jeroen Veldmate
Jeff Mensah
Jonas Kamper
Mathias Wichmann
Lukas Lerager
Osama Akharraz
Jeppe Curth
Serge Deble

Kan ikke se AGF slå denne opstilling .

22-01-2016 12:37 #25| 0
ROI: 49.81% (26)
Henze05 skrev:Okay. Done.

Viborg - AGF. Opstillingerne for AGF er ude, og de skifter næsten hele holdet i pausen. Holdet i 2. halvleg er dog LANGT bedre end det i første halvleg, hvor det kun er 3-4 spillere, der ville kunne erstatte nogle i 2. halvleg. Jeg vil endda mene, at Jens Stage pt. er bedre end Mate, især på den plads.

Offensivt bør AGF ikke have en skid at byde med i første halvleg.

Prøvespiller
Zacho(U-spiller) Bjarnason, Jens Jønsson, Mate Vatsadze
Jesper Lange.

Zacho, Bjarnason, Jønsson og Lange scorer absolut ingen mål, mens Mate Vatsadzte er ude på kanten og slet ikke i målform. I anden halvleg stiller AGF med

Prøvespiller
Stephan Petersen, Danny Olsen, Aleksandar Cavric (YES) Jens Stage
Kim Aabech

Defensiven er også en del bedre end i første halvleg, men det er især offensiven, som kommer til at sprudle. Stephan P, Danny O og Aabech kender de fleste. Cavric er blandt en af superligaens allerbedste spillere (Ikke engang løgn), når han rammer sit topniveau, hvilket han rigtig ofte gør. Han er stadig kun på leje, men AGF har købsoption på ham. Han drev gæk med de fleste forsvarskæder, siden han kom til klubben.

Jens Stage spiller i Brabrand, men er et kæmpe offensivt talent. Han var bl.a. de bedste på banen i seneste træningskamp, hvor han stod bag flere store AGF chancer.

Faktum er, at AGF bør have langt, langt mere at skyde med i 2. halvleg end i første halvleg. Selv bagkæden er stærkere.

Jeg har kunne læse mig frem til, at Viborg har nogle skader, og at der vil blive rokeret i del. De starter så vidt jeg kan se, med "det bedste hold" og vil i løbet af kampen skifte ud og rokere. Det vil formentlig betyde, at AGFs' bedste kommer til at møde Viborgs dårligste.

Da jeg ikke har nogne 100 % information fra Viborg endnu, har jeg valgt at spille ud fra AGF's informationer, nemlig. De scorer flest mål i 2. halvleg. Tabt hvis lige mange mål. Men dvs. 0-1 mål i første halvleg er godkendt, da jeg ikke kan se dem i 2. halvleg scorer mindre end to mål :)

Hvor har du info fra hvilke spillere de bytter til 2 halveg?

Redigeret af drohse d. 22-01-2016 12:37
22-01-2016 12:37 #26| 0

@Duusen

Læs nu hvad manden skriver


22-01-2016 12:37 #27| 0
ROI: 70.49% (36)
Henze05 skrev:
Nope. Men en anden side (kan ikke linke) så de kampen, og foreslog bl.a. Frankfurt i den kamp i dag. Der nævnte de, at de så fuldstændig håbløse ud.

@Duusen

Ingen har nævnt, at AGF skal slå Viborg i dag.


Lød bare som om du havde set den, den måde du skrev på;)

22-01-2016 12:38 #28| 0
ROI: 80.13% (193)
Duusen skrev:Lineup Viborg

Peter Friis
Kristoffer Pallesen
Jeppe Grønning
Jeroen Veldmate
Jeff Mensah
Jonas Kamper
Mathias Wichmann
Lukas Lerager
Osama Akharraz
Jeppe Curth
Serge Deble

Kan ikke se AGF slå denne opstilling .

Har du læst hvad hele analysen går ud på?

22-01-2016 12:40 #29| 0
ROI: 80.13% (193)

Jeg giver disse et skud i kampen:


AGF 2.halvleg @2,95 (1/5)

Over 2,5 mål 2.halvleg @4,10 (0,5/5)


Begge er spillet på Unibet

22-01-2016 12:40 #30| 0

Ja forstår godt AGF skal være bedre i anden halvleg men det har jeg svært ved at se ske, med faren for de er bagud ved pausen mod et stærkt Viborg hold virker det ikke som Aabech og de andre vil ind og satse alt verden i kulden.

Men i for lov at bruge jeres skillinger men ser ikke værdien nogen steder.

22-01-2016 12:42 #31| 0
Duusen skrev:Ja forstår godt AGF skal være bedre i anden halvleg men det har jeg svært ved at se ske, med faren for de er bagud ved pausen mod et stærkt Viborg hold virker det ikke som Aabech og de andre vil ind og satse alt verden i kulden.

Men i for lov at bruge jeres skillinger men ser ikke værdien nogen steder.

Hvad med halvleg fuldtid 1/2 @36 på børsen før kom.

Redigeret af pokerlife d. 22-01-2016 12:44
22-01-2016 12:46 #32| 0

Halvleg fuldtid er da endnu mere væk, AGF tabte sidst, virkede uinspireret , og kan ikke se dem gå ind og være motiveret.

Vi snakker minus grader mere end normalt koldt i Viborg og sten hård bane hvor ingen satser igennem.

Kan forstå pointen med opstilling men at se det som stor værdi spil kan jeg ikke følge jer i.

22-01-2016 12:48 #33| 0
ROI: 80.13% (193)
Duusen skrev:Halvleg fuldtid er da endnu mere væk, AGF tabte sidst, virkede uinspireret , og kan ikke se dem gå ind og være motiveret.

Vi snakker minus grader mere end normalt koldt i Viborg og sten hård bane hvor ingen satser igennem.

Kan forstå pointen med opstilling men at se det som stor værdi spil kan jeg ikke følge jer i.

Sten hård bane?? Altså så meget mere hård bliver en kunststofbane dog ikke. Omend at bolden vil rulle hurtigere grundet lidt frost er rigtigt nok..

22-01-2016 12:50 #34| 0
OP
Duusen skrev:Halvleg fuldtid er da endnu mere væk, AGF tabte sidst, virkede uinspireret , og kan ikke se dem gå ind og være motiveret.

Vi snakker minus grader mere end normalt koldt i Viborg og sten hård bane hvor ingen satser igennem.

Kan forstå pointen med opstilling men at se det som stor værdi spil kan jeg ikke følge jer i.

Wauv. Kan slet ikke følge dig ? - De spiller på kunstgræs. Sidste uge tabte AGF 1-0, men det var to dårlige opstillinger, og ikke en dårlig og god som i dag. Sidste kamp dominerede AGF endda.


Ja, Viborg stiller stærkt op, men de bliver også skiftet ud. Viborg er vel nok næppe ligeså interesseret i at lade de "gode" spille fuldtid, og dermed blive skadet? - Fodboldspillere er vant til at spille i det vejr i DK. De gør det hvert år. At nævne vejret som en vigtig faktor, nærmest større faktor end opstillingerne, er tosset.


Du mener ikke, at en næsten klart bedre AGF opstilling i 2. halvleg, bør slå et svagere Viborg mandskab?


22-01-2016 12:50 #35| 0
OP

Var du i Esbjerg og se kampen, siden du mener, at AGF virkede uinspireret?


Og selvfølgelig er det da stor værdi, når bookmakeren ikke har sat odds efter, at Viborg bliver svækket og AGF forstærket i 2. halvleg.


Spillet går ganske enkelt ud på, at AGF scorer flere mål i 2. halvleg end i første. Dvs. hvis de scorer 0 mål i første og 1 i andet, hvor de er langt stærkere, så er spillet hjemme.

Redigeret af Henze05 d. 22-01-2016 12:52
22-01-2016 12:54 #36| 0
OP
pokerlife skrev: Hvad med halvleg fuldtid 1/2 @36 på børsen før kom.

Jeg synes, at det er et pisse godt bet. Ingen tvivl om, at Viborg dominerer første halvleg, og AGF dominerer 2. halvleg. AGF har "Batman" den nye forsvarsspiller med, og en ganske stærk bagkæde, lige pånør unge Oscar Buur, der nok er svageste led på backen.. En 1-0 føring til Viborg ved pausen, er langt fra urealistisk, og når de så skifter en stor del af stammen ud, og AGF skifter den gode offensiv ind, så kan jeg let se en 1-2 sejr :)

22-01-2016 12:57 #37| 0

Ja så kampen og iøvrigt kan jeg ikke se AGF skal være så stærkere end Viborg ?

Måske på papiret og så alligevel ikke når man ser på spillerene og ikke mindst deres præstationer.

Så at kalde det et klart bedre hold , er overdrivelse, og især når det er AGF vi snakker om, der om nogen er afhængig af de enkeltes humør på dagen.

22-01-2016 12:59 #38| 0
ROI: 49.81% (26)
Henze05 skrev:Var du i Esbjerg og se kampen, siden du mener, at AGF virkede uinspireret?

Og selvfølgelig er det da stor værdi, når bookmakeren ikke har sat odds efter, at Viborg bliver svækket og AGF forstærket i 2. halvleg.

Spillet går ganske enkelt ud på, at AGF scorer flere mål i 2. halvleg end i første. Dvs. hvis de scorer 0 mål i første og 1 i andet, hvor de er langt stærkere, så er spillet hjemme.

har muligvis overset det.. - men hvor har du info fra at AGF stiller staerkere op I 2 halveg?

Redigeret af drohse d. 22-01-2016 12:59
22-01-2016 13:02 #39| 0
OP
Duusen skrev:Ja så kampen og iøvrigt kan jeg ikke se AGF skal være så stærkere end Viborg ?

Måske på papiret og så alligevel ikke når man ser på spillerene og ikke mindst deres præstationer.

Så at kalde det et klart bedre hold , er overdrivelse, og især når det er AGF vi snakker om, der om nogen er afhængig af de enkeltes humør på dagen.


Hvis vi tager stærkeste opstilling fra begge hold, mener jeg, at de to hold er meget lige. Det jeg siger er, at når AGF stiller så stærkt op som de gør især offensivt i 2. halvleg, mens Viborg kommer til at sætte U spillere samt ikke prøvede spillere ind, så bør AGF klart have en kæmpe fordel der. Og de ter FØRST der, at værdien indtræder i det spil.


AGF's offensiv i første halvleg, kan jeg ikke score nogle mål overhovedet, medmindre de er heldige. Kun Mate Vatsadze har mål i fødderne, og de har været væk længe + han er kant. I anden halvleg stiller AGF med et langt mere eksplosivt, kreativt og målfarligt angreb, mens defensiven også er stærkere. Her skifter Viborg mere ud, og sender dårligere spillere på banen, som det AGF hold bør få det lettere med.


@drohse


Begge opstillinger står på AGF.dk

22-01-2016 13:04 #40| 0
OP

Jesper Lange har brækket hånden, og er derfor ikke med. Lucas Jackson møller (U spiller) starter i tsedet. Endnu mere EV.

22-01-2016 13:05 #41| 0
ROI: 49.81% (26)
Henze05 skrev: Hvis vi tager stærkeste opstilling fra begge hold, mener jeg, at de to hold er meget lige. Det jeg siger er, at når AGF stiller så stærkt op som de gør især offensivt i 2. halvleg, mens Viborg kommer til at sætte U spillere samt ikke prøvede spillere ind, så bør AGF klart have en kæmpe fordel der. Og de ter FØRST der, at værdien indtræder i det spil.

AGF's offensiv i første halvleg, kan jeg ikke score nogle mål overhovedet, medmindre de er heldige. Kun Mate Vatsadze har mål i fødderne, og de har været væk længe + han er kant. I anden halvleg stiller AGF med et langt mere eksplosivt, kreativt og målfarligt angreb, mens defensiven også er stærkere. Her skifter Viborg mere ud, og sender dårligere spillere på banen, som det AGF hold bør få det lettere med.

@drohse

Begge opstillinger står på AGF.dk

Fedest.. - så er der lidt at følge med i indtil fyraften :-) pøj pøj med bettet

22-01-2016 13:10 #42| 0
OP

@Nimacos


Har du nogen info vedr. Dnipro kampen? Er det flere af de samme spillere, der skal spille mod Zürich? Eller var det reservere, der var i aktion mod Frankfurt? Man har jo tidligere set, at et hold deler truppen op i A og B, og spiller to kampe på en dag med hvert hold :)

22-01-2016 13:27 #43| 0
ROI: 70.49% (36)

Har opgivet at finde ud af det;)

22-01-2016 13:35 #44| 0
ROI: 67.88% (8)

Viborg foran!

22-01-2016 13:35 #45| 0
ROI: 70.49% (36)

1-0 Viborg til jeres ht/ft bet.

22-01-2016 13:47 #46| 0
ROI: 67.88% (8)

AGF X2 til odds 2,62 spillet. 2/5 units (live)

22-01-2016 13:48 #47| 0
OP

Helt perfekt halvleg ! 1-0!


Jeg er ude på AGF o 1.5 mål i 2. halvleg. Odds 4.33.


AGF først til 5 hjørnespark. 2.60.


Overvejer AGF sejr odds 7.00, men jeg er på nok nu :) Samtidig har jeg også pre-bettet, som går hjem, hvis AGF bare netter en gang

22-01-2016 13:48 #48| 1
ROI: 50% (5)

Stak på Viborg i 1st half og laver raketten med AGF fulltime til odds 7 :)

22-01-2016 13:49 #49| 0
ROI: 70.49% (36)

Jeg prøver dit mega value spil her live.

AGF dnb herfra 1,84

AGF -0,5 herfra 2,79

AGF -0,25 herfra 2,32

AGF to win 9,00 (mikro)

22-01-2016 13:51 #50| 0
OP
Nimacos skrev:Jeg prøver dit mega value spil her live.
AGF dnb herfra 1,84
AGF -0,5 herfra 2,79
AGF -0,25 herfra 2,32
AGF to win 9,00 (mikro)

GL!


Jeg følger live-update hos Viborg, da Aarhus Stiftstidende er håbløs:


http://viborg-folkeblad.dk/viborg-ff/live-deble-bringer-vff-i-front


Der kommer der nok også info om Viborgs udskiftninger.

22-01-2016 13:52 #51| 0
ROI: 0% (1)

Prøver Viborg clean sheet NEJ til 1.75 3/5

AGF 0.0 til 1.8 1/5

AGF over 1.5 til 4.33 0.25/5


Lugter lidt af PN jinx men vi tror på den :D

22-01-2016 13:53 #52| 0
ROI: 70.49% (36)

Jeg har masser af live update på kampen.

Kampen har været nogenlunde lige first half.

Viborg Attacks 34 Dangerous attacks 21 shots 7

AGF Attacks 33 Dangerous attacks 18 shots 4

22-01-2016 13:54 #53| 0
ROI: 85.84% (1487)

AGF +0,5......2,76 Betfair

AGF over 1,5 mål .....5,25 Unibet

AGF over 2,5 mål.....16,0 Unibet

22-01-2016 13:54 #54| 0
ROI: 102.93% (492)

Stort set nyt hold fra 2. halvlegs start: Lukas - Dino, Juel, Elez, DC - Bella - Stephan, Danny, Cavric, Stage - Aabech

22-01-2016 13:57 #55| 0
OP
Nimacos skrev:Jeg har masser af live update på kampen.
Kampen har været nogenlunde lige first half.
Viborg Attacks 34 Dangerous attacks 21 shots 7
AGF Attacks 33 Dangerous attacks 18 shots 4

Har også et par kammerater, der er ude at se kampen, prøver at få en af dem til at periscope den :)

22-01-2016 13:59 #56| 1
OP
ShadeStar skrev:Stort set nyt hold fra 2. halvlegs start: Lukas - Dino, Juel, Elez, DC - Bella - Stephan, Danny, Cavric, Stage - Aabech

Det første hold var ekstremt defensivt. Jønsson, Elmar på midtbanen. Eneste rigtige offensive spiller var vel Vatsadze, som har det meget svært på egen hånd. Nu har vi så det offensive hold ! :)

22-01-2016 14:02 #57| 1
ROI: 102.93% (492)

Bare 1 mål til AGF vil lune rigtig godt, hvor 2 vil være krymmel på kagen :)

22-01-2016 14:08 #58| 0
ROI: 102.88% (8)

Jeg er røget med på mål til AGF - helst 2 stk.

22-01-2016 14:10 #59| 0
OP

Friis redder hovedstød på stregen.


Tilt.

22-01-2016 14:11 #60| 0
OP

60. Stor kontramulighed: Danny spiller Stephan fri. Han forsøger at spille på tværs til en helt fri Cavric, men bolden cleares.


Lader til, at det så småt brænder på hos Viborg.

22-01-2016 14:12 #61| 0

´GF er ved at spille sig varm...

22-01-2016 14:12 #62| 0
ROI: 67.88% (8)

klamt...

22-01-2016 14:12 #63| 0
ROI: 102.93% (492)

Adddr

22-01-2016 14:12 #64| 0
ROI: 70.49% (36)

Ja godav, er du sindsyg man er idiot.

22-01-2016 14:19 #65| 1
ROI: 102.93% (492)

Kunne være rart med en kasse af AGF...

22-01-2016 14:21 #66| 0

De pisse gode AGF mega værdi efter pausen.

Virker vildt aktive og det tydeligt energien brænder igennem .

22-01-2016 14:21 #67| 0
ROI: 70.49% (36)

Ifølge stats i second og efter de kom bagud 2-0 kan de ikke noget AGF;(

22-01-2016 14:25 #68| 0
ROI: 104.96% (232)

Fillon Maillet over Landertinger.
2,20 hos Unibet.
Ser det som en helt lige duel næsten.

22-01-2016 14:25 #69| 9
ROI: 102.93% (492)
Duusen skrev:De pisse gode AGF mega værdi efter pausen.

Virker vildt aktive og det tydeligt energien brænder igennem .

Hvor er det dog sørgeligt, at du ligefrem hygger dig over, at andre brugere ikke rammer deres udstik...

Redigeret af ShadeStar d. 22-01-2016 14:26
22-01-2016 14:28 #70| 0

Godt lide at folk vinder , men man mente jo jeg var i skoven med min vurdering af kampen, og jeg ligner umiddelbart spot on på mine betragtninger.

Så ja på ægte pokernetmaner bliver jeg nok pænt tilfreds med at have ret.

22-01-2016 14:28 #71| 0
OP
ShadeStar skrev: Hvor er det dog sørgeligt, at du ligefrem hygger dig over, at andre brugere ikke rammer deres udstik...

AGF har været spilstyrende i 2. halvleg. Målet til Viborg er beskrevet som heldigt, mens AGF har pisset et par rigtig god chancer væk. Et mål til AGF, og jeg er stadig i pænt overskud, mens et hjørnespark mere til AGF (inden Viborg når 5) vil gøre min dag på AGF godt.

22-01-2016 14:28 #72| 0

For dem som vil have live dækning af AGF kampen (på skrift) kan i følge den på stiften her KOM SAA DE HVIIEE!

http://stiften.dk/agf/live-agf-er-bagud-i-viborg-foelg-kampen-her

22-01-2016 14:29 #73| 0
ROI: 104.96% (232)

Hegle Svendsen over Lesser til 1,80 PartyBets(Fåes også live)
Fint spot, er dukket op efter overraskelsen senest fra Lesser.
Taler dog imod hvis han er lige så varm som den massestart han vandt.
Men normalt set er Hegle Svendsen klar favorit.

Redigeret af MrNoller d. 22-01-2016 14:29
22-01-2016 14:29 #74| 0
OP
Duusen skrev:Godt lide at folk vinder , men man mente jo jeg var i skoven med min vurdering af kampen, og jeg ligner umiddelbart spot on på mine betragtninger.

Så ja på ægte pokernetmaner bliver jeg nok pænt tilfreds med at have ret.

Jeg skrev da, at jeg forventede en 1-0 føring til Viborg ved pausen, og at AGF ville komme med langt mere, når de skiftede ud i pausen, hvilket også har været tilfældet. Pt. 3 rigtig gode chancer, som de har brændt. Viborg har haft en chance i 2. halvleg, som de scorede på, mens målet i første halvleg var et drop.

22-01-2016 14:29 #75| 6
ROI: 82.34% (30)
Duusen skrev:Godt lide at folk vinder , men man mente jo jeg var i skoven med min vurdering af kampen, og jeg ligner umiddelbart spot on på mine betragtninger.

Så ja på ægte pokernetmaner bliver jeg nok pænt tilfreds med at have ret.

Skal du ikke i lektie café nu

Redigeret af faldo d. 22-01-2016 14:30
22-01-2016 14:36 #76| 3
ROI: 57.54% (3)
Duusen skrev:De pisse gode AGF mega værdi efter pausen.

Virker vildt aktive og det tydeligt energien brænder igennem .

Er du da sindsyg du er en idiot.. Wow.

22-01-2016 14:36 #77| 0
ROI: 88.93% (3)

Er på Aue @ 2.80 (3. bundesliga)

Tyskland -2.5 @ 2.00 (Håndbold)



Redigeret af J-Hantusch d. 22-01-2016 14:38
22-01-2016 14:38 #78| 0
OP

Friis redder på stolpen.... Havde ellers været lækkert. 3 min før tid.

22-01-2016 14:41 #79| 1

Ja klart jeg er en idiot, men ikke mere idiot end havde man lyttet efter havde man lavet penge.

Samt er det da klamt at fordi jeg ikke delte begejstring for værdien at jeg så skulle fremstå som uviden.

Men det typisk pokernet at der sidder tosser og kommentere på stavefejl , mens de ikke har lavet en reel skilling i overskud de seneste år ,men stave det kan de.

22-01-2016 14:41 #80| 0
OP

Slut. 2-0 :( Jeg beklager gutter. Vil bestemt mene, at der var value i alle de bets. Så vidt jeg kan forstå på tre live-updates hhv. Viborg, Aarhus og AGF, så dominerede AGF 2. halvleg. De havde klart flest chancer. Både på stregen og på stolpen, mens Viborg havde en chance i 2. halvleg, som de scorede på.

22-01-2016 14:43 #81| 0
ROI: 70.49% (36)

Nu er der ingen der tvinger en til at stikke, jeg er mest irriteret på mig selv jeg stikker på sådan noget random pis som en freindly.


@Henze05

I følge alle stats tal for second havde de mikro overtag (og nu var de jo også bagud, så meget normalt de har lidt overtag), så langt fra MEGA value spil som du meldte op.

22-01-2016 14:44 #82| 0
ROI: 82.34% (30)
Duusen skrev:Ja klart jeg er en idiot, men ikke mere idiot end havde man lyttet efter havde man lavet penge.

Samt er det da klamt at fordi jeg ikke delte begejstring for værdien at jeg så skulle fremstå som uviden.

Men det typisk pokernet at der sidder tosser og kommentere på stavefejl , mens de ikke har lavet en reel skilling i overskud de seneste år ,men stave det kan de.

Hvis det er mig du hentyder til omkring din stavning - så var kommentaren skrevet fordi du fremstår som en typisk 6. klasses elev...

22-01-2016 14:45 #83| 0
OP
Nimacos skrev:Nu er der ingen der tvinger en til at stikke, jeg er mest irriteret på mig selv jeg stikker på sådan noget random pis som en freindly.

@Henze05
I følge alle stats tal for second havde de mikro overtag (og nu var de jo også bagud, så meget normalt de har lidt overtag), så langt fra MEGA value spil som du meldte op.

Nu er det jo begrænset, hvad man kan bruge Bet365 stats til. Selv Viborgs live-update meldte om flere chancer til AGF i 2. halvleg end Viborg. Det eneste dette bet skulle bruge, var jo et enkelt mål, og når de har skud der bliver reddet på stregen, skud reddet ud på stolpen, samt et indlæg, frit foran mål, som ikke bliver ramt, så vil jeg mene, at det er varians fremfor lidt value.


Havde spillet præcis det samme igen, hvis muligheden bød sig.

22-01-2016 14:46 #84| 0

Det er bare en ny switz-konto. På ignore med ham.

22-01-2016 14:46 #85| 1
ROI: 0% (1)
Henze05 skrev:Slut. 2-0 :( Jeg beklager gutter. Vil bestemt mene, at der var value i alle de bets. Så vidt jeg kan forstå på tre live-updates hhv. Viborg, Aarhus og AGF, så dominerede AGF 2. halvleg. De havde klart flest chancer. Både på stregen og på stolpen, mens Viborg havde en chance i 2. halvleg, som de scorede på.

Fint spil - keep em coming :) Duusen er jo bare et fint eksempel at uvidende bettere tror at man har lavet et godt spil bare fordi spillet går hjem :D


Men typer som ham er hurtigt væk fra PN igen da de aldrig bliver en del af PN-ånden så lad barnet få sine 15 minutter og så er han væk igen..

22-01-2016 14:46 #86| 0
ROI: 102.93% (492)
Duusen skrev:Ja klart jeg er en idiot, men ikke mere idiot end havde man lyttet efter havde man lavet penge.

Samt er det da klamt at fordi jeg ikke delte begejstring for værdien at jeg så skulle fremstå som uviden.

Men det typisk pokernet at der sidder tosser og kommentere på stavefejl , mens de ikke har lavet en reel skilling i overskud de seneste år ,men stave det kan de.

Nej det er klamt, og du er en idiot, fordi du så åbenlyst godter dig over, at andre brugere ikke rammer deres bet.

Fint nok at du er uenig med opmeldingen. Sådan er betting jo, forskellige syn på samme kampe.

Men la' da være med at juble over, at andre taber penge.

Vi kæmper mod bookies, ikke mod hinanden!


Men lav du dig bare endnu en ny profil, når alle inden længe har dig på ignore...

22-01-2016 14:47 #87| 0
ROI: 88.93% (3)

AGF har ny træner, og et hold der skal sammenspilles, tvivler på der er værdi i en VENSKABSKAMP hvor alt kan ske. :)

22-01-2016 14:47 #88| 5
ROI: 102.93% (492)
J-Hantusch skrev:AGF har ny træner, og et hold der skal sammenspilles, tvivler på der er værdi i en VENSKABSKAMP hvor alt kan ske. :)

Godt meldt op nu...

22-01-2016 14:48 #89| 0
ROI: 70.49% (36)
Henze05 skrev: Nu er det jo begrænset, hvad man kan bruge Bet365 stats til. Selv Viborgs live-update meldte om flere chancer til AGF i 2. halvleg end Viborg. Det eneste dette bet skulle bruge, var jo et enkelt mål, og når de har skud der bliver reddet på stregen, skud reddet ud på stolpen, samt et indlæg, frit foran mål, som ikke bliver ramt, så vil jeg mene, at det er varians fremfor lidt value.

Havde spillet præcis det samme igen, hvis muligheden bød sig.


Tror du vitterlig jeg sidder og bruger Bet365 stats?

Til din info viser de slet ikke så detaljerede stats. Til hver fodbold kamp sidder der en og trykker på knapper for alt som sker på banen, dette kan købes hvis man syntes det er det værd.

Redigeret af Nimacos d. 22-01-2016 14:48
22-01-2016 14:48 #90| 0
ROI: 104.96% (232)

Fillion er hurtigst i sporet, men pisser det hele af med elendig skydning.
Landertinger gjorde rent bord, så det umuligt.

22-01-2016 14:48 #91| 0
ROI: 88.93% (3)

Piv piv... Jeg har intet meldt op.... Men man kan også tænke selv, kan man ikke?

22-01-2016 14:49 #92| 5
ROI: 102.93% (492)
J-Hantusch skrev:Piv piv... Jeg har intet meldt op.... Men man kan også tænke selv, kan man ikke?

Hold nu din kæft!

22-01-2016 14:49 #93| 0


Men ja sorry for at hovere men blev sgu lidt irriteret.

Det var ikke Iorden.

God dag bedre held næste gang.
22-01-2016 14:49 #94| 1
ROI: 0% (1)
J-Hantusch skrev:AGF har ny træner, og et hold der skal sammenspilles, tvivler på der er værdi i en VENSKABSKAMP hvor alt kan ske. :)

Husk og meld op at du var Zuma tungt på 2-0 Viborg

22-01-2016 14:50 #95| 0
ROI: 102.93% (492)
Piilen skrev: Husk og meld op at du var Zuma tungt på 2-0 Viborg

Han redigerer vel bare Viborg-sejr ind i en post et sted?

22-01-2016 14:50 #96| 0
ROI: 88.93% (3)

Det er da bare latterligt folk begyder at svine en person fordi han melder et spil op som så ikke går hjem....
Siden hvornår har der været værdi i venskabskampe ShadeStar??????

22-01-2016 14:51 #97| 0
OP
Nimacos skrev:
Tror du vitterlig jeg sidder og bruger Bet365 stats?
Til din info viser de slet ikke så detaljerede stats. Til hver fodbold kamp sidder der en og trykker på knapper for alt som sker på banen, dette kan købes hvis man syntes det er det værd.

Det var mere de. Farlige angreb m.m. du hentydet til :) - jeg er godt klar over, hvad de laver. Jeg har ofte siddet ved siden af en, når jeg sidder som udsendt til AGFs kampe, og farligt angreb er jo ikke nødvendigs "farligt"


Men jeg har mere tiltro til de 3 forskellige øjne, der har været på stadionet og set kampen inkl. mine kammerater der også så kampen. De er alle enige i, at AGF var klart bedre.


Det er en venskabskamp, og der er altid risiko. Men spilles den her kamp 9 gange mere, så vil jeg stadig mene, at det var kæmpe EV bet. AGF havde jo vitterligt ikke en chance i første halvleg, som jeg forudsage, og de skabte masser i anden.

22-01-2016 14:52 #98| 1
J-Hantusch skrev:Siden hvornår har der været værdi i venskabskampe ShadeStar??????

Cirka hver eneste dag. Du kan bare ikke finde dem.

22-01-2016 14:52 #99| 0
ROI: 70.49% (36)
J-Hantusch skrev:Det er da bare latterligt folk begyder at svine en person fordi han melder et spil op som så ikke går hjem....
Siden hvornår har der været værdi i venskabskampe ShadeStar??????

Hvis du har den rette info kan der vel være kæmpe værdi. Henzes info var jo i realitet en fin info, der var så bare slet ikke den forskel i spillet til at der var value i det.

22-01-2016 14:54 #100| 0
OP
Nimacos skrev:
Hvis du har den rette info kan der vel være kæmpe værdi. Henzes info var jo i realitet en fin info, der var så bare slet ikke den forskel i spillet til at der var value i det.

Altså nu var mit bet jo flest mål i 2. end første halvleg fra AGF's side. Og der var forskellen i spillet da massiv. AGF 0 chancer målchancer i første halvleg, mens de havde mange store i 2. :) - Jeg så også værdi i o 1.5 mål, 1/2 m.m. men mit odds med kæmpe værdi, var imo flest mål i 2. halvleg :)

22-01-2016 14:58 #101| 0
ROI: 88.93% (3)

Ja, men man ved aldrig hvor mange udskiftninger de laver i kampen.
Det kan godt være et hold stiller i super formation, for så og skifte hele lortet ud i 2. halvleg?
@PlsFold
Måske, jeg spiller dog aldrig venskabskampe - Svært at vide hvad de afprøver af nye taktikker etc. - Og de har jo heller ikke noget at spille for?

22-01-2016 14:59 #102| 0
ROI: 104.96% (232)

Og Svendsen fucker op i sidset skydning.
SKal håbe Lesser fucker op.

22-01-2016 14:59 #103| 0
Henze05 skrev:
Altså nu var mit bet jo flest mål i 2. end første halvleg fra AGF's side. Og der var forskellen i spillet da massiv. AGF 0 chancer målchancer i første halvleg, mens de havde mange store i 2. :) - Jeg så også værdi i o 1.5 mål, 1/2 m.m. men mit odds med kæmpe værdi, var imo flest mål i 2. halvleg :)

Tak for tippet. Kom endelig med flere. Jeg synes stadig mit ht/ft væddemål indeholdte værdi.

22-01-2016 14:59 #104| 0

hvad er næste kamp/e så boys??

22-01-2016 14:59 #105| 0
J-Hantusch skrev:Det er da bare latterligt folk begyder at svine en person fordi han melder et spil op som så ikke går hjem....
Siden hvornår har der været værdi i venskabskampe ShadeStar??????

Er du gal du er blank,


Kan være kæmpe værdi i vendskabskampe, hvis man har den rette info om holdene,



22-01-2016 15:00 #106| 0
OP
J-Hantusch skrev:Ja, men man ved aldrig hvor mange udskiftninger de laver i kampen.
Det kan godt være et hold stiller i super formation, for så og skifte hele lortet ud i 2. halvleg?
@PlsFold
Måske, jeg spiller dog aldrig venskabskampe - Svært at vide hvad de afprøver af nye taktikker etc. - Og de har jo heller ikke noget at spille for?

Hvis du nu læser infoen en gang til, så vil du se, at jeg har skrevet, at AGF offentliggjorde startopstillingen for første og for anden halvleg. Længe før kampstart. Og at startopstillingen i 2. halvleg var LANGT bedre end i første.


Væddetmålet som der også står i OP, blev sat efter den information man fik fra AGF lejren, og ikke Viborg.

22-01-2016 15:02 #107| 0
ROI: 70.49% (36)
Henze05 skrev:
Altså nu var mit bet jo flest mål i 2. end første halvleg fra AGF's side. Og der var forskellen i spillet da massiv. AGF 0 chancer målchancer i første halvleg, mens de havde mange store i 2. :) - Jeg så også værdi i o 1.5 mål, 1/2 m.m. men mit odds med kæmpe værdi, var imo flest mål i 2. halvleg :)

Nu stoler jeg så mere på tal end på 3 farvede venner der sikkert også var på AGF bettet;)

Til din info var der mere spil i alle tal i første halvleg vs anden halvleg, dog med et lille overtag til AGF i anden halvleg.

22-01-2016 15:03 #108| 0
ROI: 88.93% (3)

Jeg vil gerne være blank og naiv så. Held og lykke med venskabskampene :)

22-01-2016 15:03 #109| 0
ROI: 102.93% (492)
MrNoller skrev:Og Svendsen fucker op i sidset skydning.
SKal håbe Lesser fucker op.

Schempp foran Fourcade og Eder måske i top3?? :)


Garanichev må vi nok skyde en lang riffel efter...

22-01-2016 15:04 #110| 1
ROI: 70.49% (36)
J-Hantusch skrev:Ja, men man ved aldrig hvor mange udskiftninger de laver i kampen.
Det kan godt være et hold stiller i super formation, for så og skifte hele lortet ud i 2. halvleg?
@PlsFold
Måske, jeg spiller dog aldrig venskabskampe - Svært at vide hvad de afprøver af nye taktikker etc. - Og de har jo heller ikke noget at spille for?

Til din info er der tons af venskabs kampe hvor de kun må bruge de obligatoriske 3 subs, men det vidste du åbenbart ikke.


P.S Held og lykke med din regnskabs førring.

22-01-2016 15:05 #111| 3
ROI: 88.93% (3)

*regnskabsføring

22-01-2016 15:05 #112| 1
ROI: 70.49% (36)

Noget forstår du trods alt.

22-01-2016 15:06 #113| 0
ROI: 104.96% (232)
ShadeStar skrev: Schempp foran Fourcade og Eder måske i top3?? :)

Garanichev må vi nok skyde en lang riffel efter...

Han skal kører rent på sidste sidste skydning.
Men gal hvor jeg hader Svendsen.
Havde ham også imod Bjørndalen, den var 90% sikker.
Han skulle bare ramme 3 skud eller flere.
Så misser han 3, den kegle.

22-01-2016 15:07 #114| 0
ROI: 102.93% (492)
MrNoller skrev:
Han skal kører rent på sidste sidste skydning.
Men gal hvor jeg hader Svendsen.
Havde ham også imod Bjørndalen, den var 90% sikker.
Han skulle bare ramme 3 skud eller flere.
Så misser han 3, den kegle.

Pis!
Eder nede på 3.pladsen.

Den bliver vel svær at holde.

22-01-2016 15:08 #115| 0
ROI: 104.96% (232)
ShadeStar skrev: Pis!
Eder nede på 3.pladsen.
Den bliver vel svær at holde.

Shipulin eller Tsvetkov tager den.
Marginalerne mangler sku i mange ting idag øv :)

22-01-2016 15:13 #116| 2

Nu er der en indbygget arrogance i alt hvad nimacos, ishusen mfl. skriver, men her er et svar Hantusch.


Hvis et holds faktiske chance for at vinde en given kamp fx er over 50% og du kan få odds 2 eller bedre har du værdi. Så er det ligegyldigt om det er en chl-finale eller en venskabskamp ude på lars tyndskids marker. Det vigtige er at chancevurderingen er korrekt. Så kan du sige at det er vanskeligere at vurdere styrkeforhold i en venskabskamp, men det er som sådan ens for alle.


Lad os nu få hyggen tilbage i bettingtrådene.

Redigeret af PlsFold d. 22-01-2016 15:14
22-01-2016 15:16 #117| 0
ROI: 0% (1)
PlsFold skrev:Nu er der en indbygget arrogance i alt hvad nimacos, ishusen mfl. skriver, men her er et svar Hantusch.

Hvis et holds faktiske chance for at vinde en given kamp fx er over 50% og du kan få odds 2 eller bedre har du værdi. Så er det ligegyldigt om det er en chl-finale eller en venskabskamp ude på lars tyndskids marker. Det vigtige er at chancevurderingen er korrekt. Så kan du sige at det er vanskeligere at vurdere styrkeforhold i en venskabskamp, men det er som sådan ens for alle.

Lad os nu få hyggen tilbage i bettingtrådene.

WHAT!? Jeg har altid troet at value betød at jeg skulle spille på at mit favorit hold vandt? eller i hvert fald det hold som engang havde en god spiller i manager..

22-01-2016 15:18 #118| 0
ROI: 70.49% (36)
PlsFold skrev:Nu er der en indbygget arrogance i alt hvad nimacos, ishusen mfl. skriver, men her er et svar Hantusch.

Hvis et holds faktiske chance for at vinde en given kamp fx er over 50% og du kan få odds 2 eller bedre har du værdi. Så er det ligegyldigt om det er en chl-finale eller en venskabskamp ude på lars tyndskids marker. Det vigtige er at chancevurderingen er korrekt. Så kan du sige at det er vanskeligere at vurdere styrkeforhold i en venskabskamp, men det er som sådan ens for alle.

Lad os nu få hyggen tilbage i bettingtrådene.

Du vil have hygge tilbage, men hænger lige et par brugere ud mfl og lukker døren.

Er der også arrogance i mine opmeldinger og de gange jeg skriver en analyse?

Redigeret af Nimacos d. 22-01-2016 15:19
22-01-2016 15:34 #119| 0
ROI: 300% (1)

For et par gode grin, når jeg ser betting trådene...tak for det PN

22-01-2016 15:37 #120| 0
OP

@Nimacos


Eneste jeg har fundet med Dnipro er dette:


"Dnipro heute mit 50% der Stammspieler vs. FSV Frankfurt 0:2. 2.Spiel vs. FCZ (16:00) dann wohl mit der anderen Hälfte der Stammelf."


Dnipro stilltede med 50 % stamspillerede mod Frankfurt, og det forventes, at de gør det samme med den resterende halvdel mod Zürich.

22-01-2016 15:44 #121| 1
ROI: 70.49% (36)
Henze05 skrev:@Nimacos

Eneste jeg har fundet med Dnipro er dette:

"Dnipro heute mit 50% der Stammspieler vs. FSV Frankfurt 0:2. 2.Spiel vs. FCZ (16:00) dann wohl mit der anderen Hälfte der Stammelf."

Dnipro stilltede med 50 % stamspillerede mod Frankfurt, og det forventes, at de gør det samme med den resterende halvdel mod Zürich.

Tak for info, er ikke kommet ud da de fleste bookies ikke tilbyder spil på den;(


P.S Undskylder den gemte arrongance i indlægget;)

22-01-2016 15:47 #122| 4
J-Hantusch skrev:

AGF har ny træner, og et hold der skal sammenspilles, tvivler på der er værdi i en VENSKABSKAMP hvor alt kan ske. :)




J-Hantusch skrev:

Piv piv... Jeg har intet meldt op.... Men man kan også tænke selv, kan man ikke?




Du er simpelthen et spejlæg :)

22-01-2016 15:48 #123| 0
ROI: 104.96% (232)

Når Svendsen slog Lesser.
Så gik det nogenlunde rundt idag for mine egne spil.
Tror jeg taber lidt på grund af vinder spillene og top 3 spillene.

22-01-2016 15:48 #124| 9
ROI: 119.93% (56)
J-Hantusch skrev:

AGF har ny træner, og et hold der skal sammenspilles, tvivler på der er værdi i en VENSKABSKAMP hvor alt kan ske. :)




J-Hantusch skrev:

Piv piv... Jeg har intet meldt op.... Men man kan også tænke selv, kan man ikke?




1. I betragtning af du oddser på 50+ ligaer fordelt over 8-10 sportsgrene, bør du nok ikke kloge dig på begreber som værdi.

2. Har aldrig set dig have en dag med overskud, medmindre du laver fiksfakserier med redigeringerne, eller har afgjorte bets fra dagen før med.

3. Ingen følger dine opmeldinger. Ingen. Alle der følger bettingtrådene ved at du er giganttabende.
22-01-2016 15:49 #125| 0
ROI: 70.49% (36)
J-Hantusch skrev:Ja, men man ved aldrig hvor mange udskiftninger de laver i kampen.
Det kan godt være et hold stiller i super formation, for så og skifte hele lortet ud i 2. halvleg?
@PlsFold
Måske, jeg spiller dog aldrig venskabskampe - Svært at vide hvad de afprøver af nye taktikker etc. - Og de har jo heller ikke noget at spille for?

Til din info har der lige været kæmpe value spil i St Pauli mod Vaduz fra de var foran 1-0 og hele rejsen ind på St Pauli draw no bet spil og over mål spil. Står p.t 5-0 og de tilbød dnb spil til 1,8 som top pris.

22-01-2016 15:52 #126| 5
ROI: 70.49% (36)
Buub skrev:



1. I betragtning af du oddser på 50+ ligaer fordelt over 8-10 sportsgrene, bør du nok ikke kloge dig på begreber som værdi.

2. Har aldrig set dig have en dag med overskud, medmindre du laver fiksfakserier med redigeringerne, eller har afgjorte bets fra dagen før med.

3. Ingen følger dine opmeldinger. Ingen. Alle der følger bettingtrådene ved at du er giganttabende.

Han er giga vinder ifølge hans eget regnskab.

22-01-2016 15:57 #127| 0
ROI: 119.07% (269)
Henze05 skrev:Jeg vil gerne starte tråden ud med et spil, men jeg har brug for et par råd til at finde spillet, da jeg umiddelbart selv har analysen klar.

Hvis man har en klar formodning om, at et hold vil være klart stærkest i 2. halvleg (som i rigtigt dominerende) hvilke spil er så gode pre-game? Jeg er meget i tvivl om HT/FT, da første halvleg kan være fuld og fisk. 2. Halvleg er jeg dog sikker på, at holdet kommer til at dominerer ret så kraftigt.

Det er en testkamp, og derfor ikke mange væddemål på kampen, men er vi kun ude i, at man skal afvente første halvleg, og så smide igennem på 2. halvleg, eller kan man hente nogle flere % ved at bette pregame?

Når der er kommet et par indputs til hvilke former for bets, så skal jeg nok afsløre kampen og hvorfor jeg mener, at det kommer til at gå sådan :)

Et spil jeg har kigget på, er eks. Hold x scorer flest mål i 2. halvleg. Der kan der nemlig drages lidt fordel af informationen.

Lårt - men stadig tak for tippet :)


Håber ikke al den hate stopper dig fra at melde lignende op igen.

22-01-2016 16:21 #128| 1

wow en helt tråd næste kun baseret på en træningskamp og lidt mundhakkeri og lange citater ...hyg i bare videre :) - ses i lørdagstråden

22-01-2016 16:23 #129| 2
ROI: 70.49% (36)
Razzmussen skrev:wow en helt tråd næste kun baseret på en træningskamp og lidt mundhakkeri og lange citater ...hyg i bare videre :) - ses i lørdagstråden

Der kommer vel den obligatoriske NBA double?

22-01-2016 16:28 #130| 0
Nimacos skrev:
Der kommer vel den obligatoriske NBA double?

Måske

22-01-2016 16:36 #131| 1
ROI: 85.84% (1487)
Razzmussen skrev:wow en helt tråd næste kun baseret på en træningskamp og lidt mundhakkeri og lange citater ...hyg i bare videre :) - ses i lørdagstråden

I squ herlige i dag :-)


Lange citater..........


Prøv lige at tjekke nogle af dine egne tråde af, hvor du gerne lige vil citere dine egne lange indlæg............med et haps el. lign.

22-01-2016 16:42 #132| 0

Lige en lille fredags joke, vi skal have noget smil tilbage på denne tråd

22-01-2016 16:43 #133| 4








En lærerinde i 3. klasse stillede sine elever det evigt relevante spørgsmål:
"Hvad vil du gerne være, når du bliver stor?"
Lille Lars svarede hurtigt:
"Jeg vil være milliardær og tage ud på de dyreste natklubber, få mig den lækreste kælling, give hende en Ferrari til flere millioner, en lejlighed på Copacabana, et stort hus i Paris, et privat fly til at rejse jorden rundt i og et kreditkort uden loft, så hun kan shoppe alt det hun vil.
Og så vil jeg knalde hende 3 gange om dagen!".



Lærerinden blev chokeret over Lille Lars´s forfærdende svar, og vidste ikke hvad hun skulle stille op med sig selv.
Ude af stand til at komme med et konstruktivt svar til Lille Lars, besluttede hun at fortsætte som om intet var hændt:
"Og hvad så med dig Sarah?"



- Jeg vil være Lars`s kælling!

22-01-2016 16:43 #134| 0
ROI: 128.89% (8)

Kan forstå at der savnes doubler i tråden og satser på at @Nimacos vil være fan af denne;:

Rungsted og Sønderjydske i Ishockey over forstadsholdene Helev og Gentofte.


Samlet odds 2+

Ud af de sidste 5 kampe har kun Rungsted tabt en enkelt. Betværdi: ÷15%

Herlighedsværdi: 100%


For 300 kr bonuspenge og 200 kr ølpenge. Endnu engang tak til 888 for at fodre en fisk som mig med plasticpenge.

22-01-2016 16:48 #135| 0
ROI: 102.93% (492)
Inched Limns skrev:Kan forstå at der savnes doubler i tråden og satser på at @Nimacos vil være fan af denne;:
Rungsted og Sønderjydske i Ishockey over forstadsholdene Helev og Gentofte.

Samlet odds 2+
Ud af de sidste 5 kampe har kun Rungsted tabt en enkelt. Betværdi: ÷15%
Herlighedsværdi: 100%

For 300 kr bonuspenge og 200 kr ølpenge. Endnu engang tak til 888 for at fodre en fisk som mig med plasticpenge.

Den double er Nimacos ikke fan af, for det er Dam der har meldt den op, og han er jo en iskold mand ;)

22-01-2016 16:48 #136| 0
Hawkeye skrev:
I squ herlige i dag :-)

Lange citater..........

Prøv lige at tjekke nogle af dine egne tråde af, hvor du gerne lige vil citere dine egne lange indlæg............med et haps el. lign.

Yeah sammenlign denne tråd med dem, 134 indlæg allerede i denn tråd på en fredag kl 16.47 hvor der nærmest ikke har været spillet nogen kampe endnu ;)...

22-01-2016 16:55 #137| 0
ROI: 89.13% (4)

Er der ikke en mod, som vil rydde lidt op i tråden.. ?

22-01-2016 16:57 #138| 0
ROI: 0% (1)

havde agut over cillic til 3.25 Hæhæ..

22-01-2016 17:07 #139| 0

Da der er længe til NBA prøver jeg denne hyggesingle på den franske ligue 1 kamp, og det er kun baseret på de sidste 3 kampe selvom en af kampene for hvert hold har været cup, men synes 2,18 på over er fristende.

22-01-2016 17:08 #140| 0
ROI: 0% (1)

Nå on a Real note.. Rusland til odds 3 mod Sverige, siger håndbold tosserne til det??

22-01-2016 17:17 #141| 0
ROI: 104.96% (232)

For en gangs skyld er jeg ikke den med mest lort i en tråd

Redigeret af MrNoller d. 22-01-2016 17:18
22-01-2016 17:21 #142| 0

Khimki - Brose: u159.5 @ 1.9

22-01-2016 17:31 #143| 0
Razzmussen skrev:

Da der er længe til NBA prøver jeg denne hyggesingle på den franske ligue 1 kamp, og det er kun baseret på de sidste 3 kampe selvom en af kampene for hvert hold har været cup, men synes 2,18 på over er fristende.




Så lad os få en 3-0 til rennes er kommet til og spille dem over 2.5 i stedet for 1.5 :/
22-01-2016 17:58 #144| 0
ROI: 102.93% (492)

Tråden skal tilbage på sporet, hvis det er muligt :)

Tyskland (håndbold) -1,5 1.H @ 2,00

Nykøbing Falster (håndbold) -1,5 @ 2,30

Tomic (Tennis) -2,5 sæt @ 2,00

Redigeret af ShadeStar d. 22-01-2016 21:01
22-01-2016 18:02 #145| 0

Har allerede lavet min NBA double til i nat, lidt tanker om doublen @bet365:





Dallas - OKC Over 199,5 point 1,44


Først de kolde facts: Dallas Snitter 101 point i sæsonen og lukker 101 point imod sig, OKC snitter 108,6 point i sæsonen mens de lukker 99,9 imod sig


Linjen hos bookierne er lagt på 206-207 point ca, men jeg vælger og gå lidt ned i odds og napper over 199,5 linjen.
OKC buldrer fremad i øjeblikket, og uden skader pt, burde de også bare buldrer videre når man har Westbrook og Kevin Durant. ud af de sidste 5 kampe har de scoret 108, 113, 99, 110, 109 point, forsvaret har dog også set fint ud, hvilket taler lidt ned for spillet. Dallas havde lige et bare low scoring kampe i streg, men i de sidste to kampe har de lavet 118 og 106 point.


De to hold mødes for 9 dage siden i OKC, hvor OKC vandt 108-89, altså en kamp der faktisk gik under 199,5 point, men da Dallas er hjemme idag, burde de lave over de 89 fra sidst, hvorimod OKC burde opretholde deres scoring, da de bare er så dygtige, hvor Dallas nok har mere brug for publikum´s opbakning. Over 199,5 point er mit bud. Selvom Dirk Nowitzki ser ud til at være tvivlsom for Dallas, så tror jeg ikke det har den store påvirkning, den aldrene veteran er jeg ikke vild med anyway, tror nærmere hans alder og erfaring ville være med til at slow down dallas angreb lidt. Så håber lidt han ikke er med.



New York Knicks - Clippers Over 199,5 point 1,52


Clippers snitter i denne sæson pt. 104,7 point og får 101,4 i snit imod sig, mens Knicks laver 99,7 point og lukker 100,4 imod sig


Clippers spillede i nat hvor de tabte til Cleveland med 115-102, og selvom Clevelands forsvar har været solidt på det sidste (ud over kampen mod GSW), ja så formodede Clippers alligevel og lave 102 point. . Blake Griffen er stadig ude, en ham har de vendet sig til og spille uden efterhånden. Sådan ser de sidste 5 kampe ud for de to hold:



der er dog en OT imellem hist og her, men det ser rigtig fint ud for overspillet, og de to kampe der er gået under har Memphis og Miami som har været inpliceret i under, så det bekymre mig ikke. Clippers er næsten garant for over 100 point og gerne lidt over det, mens Knicks bare har et bedre hold i år og spiller langt bedre, mit bud ville nok være en smal sejr til Clippers på 103-107, men da det er backtoback kamp for Clippers tør jeg ikke spille på dem og napper over 199,5 point i stedet.

22-01-2016 18:21 #146| 0
ROI: 0% (1)

Jesper Nielsen over 2.5 for Sverige 2.4

22-01-2016 18:33 #147| 0


Redigeret af felkin d. 02-03-2016 12:01
22-01-2016 18:34 #148| 0
ROI: 113.15% (49)

Håndbold;

Tyskland over Ungarn

Frankrig over Kroatien

Polen over Norge

Samlet odds 3 Danske Spil

22-01-2016 18:44 #149| 1
ROI: 102.72% (50)
MrNoller skrev:For en gangs skyld er jeg ikke den med mest lort i en tråd

kan du snildt nå endnu ;)

22-01-2016 18:45 #150| 0
ROI: 104.96% (232)
Luckb0x skrev:
kan du snildt nå endnu ;)

:( :(

22-01-2016 18:58 #151| 0
ROI: 102.93% (492)

Tror vist lige Tyskland klarer handicappet inden pausen ;)

22-01-2016 18:59 #152| 0
ROI: 0% (1)

bressica sejr 3.05

22-01-2016 18:59 #153| 0
ROI: 104.96% (232)
ShadeStar skrev:Tror vist lige Tyskland klarer handicappet inden pausen ;)

Bare jeg kan få min -2,5 til fuldtid som jeg meldte op igår, så er jeg meget tilfreds ;)

22-01-2016 19:00 #154| 0
ROI: 102.93% (492)
MrNoller skrev:
Bare jeg kan få min -2,5 til fuldtid som jeg meldte op igår, så er jeg meget tilfreds ;)

Er med der også :)

22-01-2016 19:02 #155| 0

Bliver nødt til lige og prøve over 4,5 Hjørnespark i første halvleg i HSV - Bayern Munchen, efter en lille vinterpause tror jeg Bayern de kommer flyvende ud og får presset HSV lige fra start, så tror på over 4,5 hjørne ved HT.




Solgte den heldigvis efter de tre hurtige hjørnespark


Redigeret af Razzmussen d. 23-01-2016 01:04
22-01-2016 19:09 #156| 0
ROI: 104.96% (232)

ShadeStar skrev: Er med der også :)

Jeg har lyst til at spille større sejr, men som vi så med Frankrig den anden dag.
Så det ikke atlid der bliver spillet 100%.

Men jeg synes nu spottet om at Tyskland ikke taber 2. halvleg til odds 1,85 er fint nok.
-7,5 er ganske fint :)

Redigeret af MrNoller d. 22-01-2016 19:13
22-01-2016 19:16 #157| 0
ROI: 113.15% (49)

Lurer lidt på russerne over Sverige til odds 2,85. Jeg ser den kamp som helt lige

22-01-2016 19:18 #158| 0
salsaclaus skrev:Lurer lidt på russerne over Sverige til odds 2,85. Jeg ser den kamp som helt lige

Jeg er helt enig.

22-01-2016 19:42 #159| 0
ROI: 0% (1)

robben to score 2.10 - bressica 3.05 og Jesper Nielsen over 2.5 2.45 alle singler for en tus - god fredag aften 🎉🎉

22-01-2016 19:43 #160| 0
ROI: 88.14% (54)

Jeg har 500 ude på Tyskland -2.5 og Rusland +1.5 til samlet 3.51.


Helt enig med dig @salsaclaus - Ser ikke Sverige som favoritter i den kamp tbh.

22-01-2016 19:51 #161| 1
ROI: 102.93% (492)
MrNoller skrev:
Bare jeg kan få min -2,5 til fuldtid som jeg meldte op igår, så er jeg meget tilfreds ;)

Like stealing candy from kids ;)

22-01-2016 19:53 #162| 0
ROI: 102.93% (492)

Er nødt til at stikke ud på Bayern win to nil @ 2,02

22-01-2016 19:56 #163| 0

Er ogsaa paa nogle Bayern-venlige kombinationer.
Haaber der var andre der fik noget ud af Khimki spillet.

22-01-2016 19:57 #164| 0
ROI: 104.96% (232)
ShadeStar skrev: Like stealing candy from kids ;)

Sådan er det altid når spillene går hjem.
Men er tilfreds med spottet på -2,5 til 2,05.
Den lå omkring 1,90 før kampstart.
Havde dog forventet den gik over på -3,5 linjen.

Men 3/3 på kampen, 1 live og 2 pre.(Havde også alm. sejr)
Men synes handicappet var bedst, så det var det eneste jeg meldte op.




22-01-2016 19:57 #165| 0
ROI: 0% (1)
ShadeStar skrev:Er nødt til at stikke ud på Bayern win to nil @ 2,02

Måske bedre odds hvis du tror på dem er bayeren vinder begge til 2.45 som Self ik er det samme :)

22-01-2016 20:05 #166| 0

bayern scorer i begge halvlege?

22-01-2016 20:08 #167| 0
ROI: 102.93% (492)
felkin skrev:NHL:

Fremrykket kamp til kl. 23.00, så må se om jeg kan starte med et plus i dag.

Ducks @ Capitals:
Capitals u. OT @2,10 + Capitals -1 @2,70

Baseret på nogle stats og:
Capital har vundet sidste 12 hjemme.
Capitals er NHL's bedste defensive hold.
Ducks er NHL's ringeste hold scoringsmæssigt.
Ducks er 6-13 på udebane.

Udsat pga snevejr, så du går da even steven på dagen ;)

22-01-2016 20:15 #168| 0
Redigeret af felkin d. 30-01-2016 22:05
22-01-2016 20:15 #169| 0
ROI: 102.93% (492)
felkin skrev:Heh, så ringe jeg har kørt i januar, så er det jo nærmest som et win :)

I know how you feel ;)

22-01-2016 20:16 #170| 0
ROI: 100% (1)

Hamburger SV - Bayern München 20:30

Udeholdet vinder begge halvlege: Ja
Odds: 2.43 (Unibet)

Redigeret af Conscious d. 22-01-2016 22:44
22-01-2016 20:22 #171| 0
ROI: 79.97% (227)

Rennes- Ajaccio: o. 1,5 mål/1. HL, odds 3,20 + BTS/1. HL, odds 5,30.



Redigeret af gutshooter d. 22-01-2016 20:22
22-01-2016 20:28 #172| 0
ROI: 104.96% (232)

Hamburger meine perle

22-01-2016 20:48 #173| 1

Det er da utroligt at der er personer der skriver negativt/sviner andre PNer til for et spil den person mener har værdi i.Som udgangspunkt skal man komme med konstruktivt kritik eller undvære at skrive. Den bedste måde at reagere på hvis der er en der skriver en skod kommentar vil jeg mene at ignorerer vedkommende eller tag den internt.

Jeg håber og tror at største delen på pn har interesse i at holde den gode tone og lad os ignorere de personer der giver dårlig karma.

Held og med betinget i dag

22-01-2016 20:55 #174| 0
ROI: 88.14% (54)

Kunne da være super hvis Rusland gad at score på deres straffekast.


22-01-2016 21:05 #175| 0
ROI: 85.84% (1487)

Har Fredrik Petersen været på banen ?

22-01-2016 21:09 #176| 0
ROI: 102.93% (492)

VIGTIGT mål af Lewandowski!

22-01-2016 21:14 #177| 0
ROI: 101.58% (39)

Nogen der har set 1. halvleg af Sverige - Rusland og har et bud på hvad kampen ender?

22-01-2016 21:25 #178| 0
ROI: 88.14% (54)

Helt lige kamp so far. Kan gå begge veje imo. På trods af halv dårlig skud % fra Rusland gik de stadig til pause med X.

Kan gå begge veje. Jeg havde Rusland +1.5 før kamp og har det fint med dit bet :)

22-01-2016 21:26 #179| 0
ROI: 101.58% (39)
Mrcharming skrev:

Helt lige kamp so far. Kan gå begge veje imo. På trods af halv dårlig skud % fra Rusland gik de stadig til pause med X.

Kan gå begge veje. Jeg havde Rusland +1.5 før kamp og har det fint med dit bet :)




Cool, tak. Og GL :)

22-01-2016 21:28 #180| 0
ROI: 0% (1)

gode ude på HSV rødt til 5.4. Virker overtændte og 4 kort i første half

22-01-2016 21:32 #181| 1
Redigeret af felkin d. 30-01-2016 22:05
22-01-2016 21:34 #182| 0
ROI: 102.93% (492)

Må man bede om en scoring mere af Lewandowski?

22-01-2016 21:42 #183| 0
ROI: 104.96% (232)

Always Hamburg

22-01-2016 21:42 #184| 0
ROI: 102.93% (492)

Nej Nej Nej...

22-01-2016 21:50 #185| 0
ROI: 104.96% (232)

Klassisk bayern held :)

22-01-2016 21:50 #186| 0
ROI: 102.93% (492)

Ja tak!

Lewan med 2 mål...

22-01-2016 22:06 #187| 0
ROI: 88.14% (54)

1755 li i æ lym!

22-01-2016 22:09 #188| 0
ROI: 104.96% (232)

Lorte russere....

22-01-2016 22:10 #189| 0
ROI: 102.93% (492)

Hvordan kunne russerne smide den sejr?!
OMG!

22-01-2016 22:10 #190| 0
ROI: 88.14% (54)

Haha sick at de smider den! :D. Men fint resultat.

22-01-2016 22:18 #191| 1
ROI: 113.15% (49)

Lur mig om om ikke Putin har sendt nogle russiske u-både til den svenske Skærgård her til aften

22-01-2016 22:19 #192| 0
ROI: 0% (1)

Lamt muller ik får gult for at stemple en i hovedet

22-01-2016 22:23 #193| 0
ROI: 104.96% (232)
salsaclaus skrev:Lur mig om om ikke Putin har sendt nogle russiske u-både til den svenske Skærgård her til aften

Det er godt nok irriterende, ikke fordi jeg kan klage over min betting dag som sån.
Men hold kæft jeg har oplevet den slags fuck up tit i håndbold imod mig.
Pt i denne sæson står 5 imod og kun 1 gang med.
Så lorte varians pt. :D

23-01-2016 01:24 #194| 0

Proever Boston/Chicago: u205.5 @ 2.34

23-01-2016 02:42 #195| 0
pokerheh skrev:Proever Boston/Chicago: u205.5 @ 2.34

Men det var der vist ikke saa meget ved :)

23-01-2016 02:44 #196| 0
ROI: 93.41% (73)
pokerheh skrev: Men det var der vist ikke saa meget ved :)

Så skal de ihvertfald tage en lur i anden halvleg

23-01-2016 02:57 #197| 0

Yeah, det bliver nok ikke til meget medmindre de gaar helt i staa i 4th.

23-01-2016 03:16 #198| 0
ROI: 104.96% (232)

Wierer over Soukalova til 1,80 voldemort.

Eckhoff over Makarainen til 2,00 Danske Spil

Kvindernes skiskydning.

Redigeret af MrNoller d. 23-01-2016 03:17
23-01-2016 03:45 #199| 0

Irriterende at de skal drille ved stort set ikke at score i 4th, og det saa stadig ikke er nok :/

23-01-2016 03:47 #200| 0
ROI: 93.41% (73)

Jeg gik på O 225,5 i den, også gik gasen fuldstændig af ballon, den var dyr :(

23-01-2016 03:57 #201| 0

Ja, der var ikke meget ved den kamp.

23-01-2016 05:44 #202| 0
ROI: 104.96% (232)

Curry scorer for half court, booooooooooooom han er vild :)

23-01-2016 07:02 #203| 0

Han gjorde det faktisk to gange i kampen, men den ene talte desvaerre ikke. Helt gak hvad han laver i aar.

23-01-2016 08:19 #204| 0
Nimacos skrev:
Der kommer vel den obligatoriske NBA double?

Fik du så spillede den eller ? Heh



23-01-2016 09:45 #205| 0
ROI: 70.49% (36)
Razzmussen skrev:
Fik du så spillede den eller ? Heh


Nej, men er ret sikker på Hantusch spillede den.

23-01-2016 10:26 #206| 0
ROI: 629.26% (10)
Razzmussen skrev:Bliver nødt til lige og prøve over 4,5 Hjørnespark i første halvleg i HSV - Bayern Munchen, efter en lille vinterpause tror jeg Bayern de kommer flyvende ud og får presset HSV lige fra start, så tror på over 4,5 hjørne ved HT.





Solgte den heldigvis efter de tre hurtige hjørnespark


Hvad skal vi bruge det til, at du kl. 1 melder ud, på det bet, som du har lagt ud til os andre og tabt, at du selv fik købt dig ud? Bare ren interesse

23-01-2016 10:32 #207| 0
ROI: 85.84% (1487)
SebberG skrev:
Hvad skal vi bruge det til, at du kl. 1 melder ud, på det bet, som du har lagt ud til os andre og tabt, at du selv fik købt dig ud? Bare ren interesse

Ville jo være direkte pinligt for Razz, hvis han havde meldt op med det sammme han solgte sit bet..........hvis nu det oprindelige spil, havde holdt hjem.


Du må forstå, at herinde gælder det om "på papiret" at være vindende :-)

23-01-2016 10:34 #208| 0
SebberG skrev:
Hvad skal vi bruge det til, at du kl. 1 melder ud, på det bet, som du har lagt ud til os andre og tabt, at du selv fik købt dig ud? Bare ren interesse

Intet glæder mig bare og jeg fik det gjort, glæder mig over en god stime .. Så kan i have have jeres nej-hatte på, det ødelægger ihvertfald ikke min dag ;) god lørdag

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar