215$ WCOOP AQo vs giftig CL cold 4bet oop

#1| 0

Hånd fra 215$ WCOOP-2 NLHE, 10xxx til start vi er 200 tilbage...

Denne her hånd har gået mig lidt på, jeg føler overall at niveauet på de tilbageværende spillere er rimelig lavt, dog har jeg trukket et lidt problematisk bord, da jeg har cl siddende direkte i position...

Vi har siddet sammen et stykke tid, og han har selvfølgelig åbnet en del og taget ned uden modstand, men det der gør den lidt svær for mig, er at han i 4 eller 5 syge spots har lavet de her 4/5 bets, og endnu ikke har vist op...det virker MEGET usandsynligt for mig at han har haft en hånd hver gang, men det der tilter mig lidt er at han har folded i nogle auto raise spots som cl flere gange, og generelt ikke har været vildt out of line, men vi snakker altså 4-5-6 gange han har gjort dette (ikke mod hero) indenfor 4 orbits...

average er 190k, blinds 3.500/7000, gut åbner MP (550k) til 14k, HERO siger 32k med AQo på knappen (570k), CL 53k fra sb (+1mill)

folded tilbage til HERO?

HERO har ikke været vildt aktiv, og holdt sig lidt i ro pga CL..

CL er et sted mellem stort rensende og vindende på OPR, omend turen ligger lidt over hvad han normalt gør sig i - så har han virkelig spillet godt i samtlige spots jeg har set so far, ja vel nærmest ikke lavet en fejl endnu...

07-09-2012 08:33 #2| 0


hvad med initialraisers image? for det ændrer jo også CL's syn på dit 3bet...

07-09-2012 11:50 #3| 0

why da fuark would u 3bet AQ? Det er vel som et bluff?

Flatter bare pre.

Selvom han har gjort det meget, er det bare ærgerligt. I øvrigt også et rigtig dårligt bluff spot for ham, så bare vendt på at du shipper en hånd.

07-09-2012 13:32 #4| 0

Mod det lave 4 bet her, kalder jeg bare og evaluerer på floppet. Flatter nok oftest også første raise preflop.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar