$215 sh - bvb mod tricky reg

#1| 0

Endnu en situation jeg har meget svært ved. st-kilda er en rigtig god reg som dog spiller noget specielt. Han defender ofte sin bb i situationer som denne hvis der bliver std raised 2,25bb og han caller også bredere end de fleste til et shove. Han spiller 29/21 over 1,3k hænder og 3better 5%.

Jeg ville hade at folde denne hånd, men synes ingen af alternativer er særlig tiltrækkende.

Hand Information
, 200 BB (3 handed).

Table Information
Seat 1: st-kilda ($2745) Big Blind
Seat 3: shtukabl ($3755) Dealer
Seat 9: ketelsen_ ($3500) Small Blind

Dealt to ketelsen_


Preflop (Pot: $300)
shtukabl: FOLD
ketelsen_: ?

08-07-2011 21:16 #2| 0

Jeg minraiser og folder til et shove. Shove pre er overkill. Fold føles for svagt, så det efterlader mig med et minraise. Har heller ikke noget imod at spille denne hånd i pos.

Men alle muligheder ser skidte ud.

Minraise>Fold imo.

08-07-2011 21:38 #3| 0
mckrogh skrev:
Har heller ikke noget imod at spille denne hånd i pos.


Vi er sb
08-07-2011 21:42 #4| 0

lol, troede vi var på knappen... misreadaments.. Well, nogen reads på hvordan han reagere hvis du limper?

08-07-2011 21:48 #5| 0

Det er så sjældent jeg limper i disse situationer mod gode spillere. Som de fleste andre skubber han nok ret bredt ku jeg forestille mig. Problemet i limp er også at han floater og spiller tilbage en del i position postflop.

08-07-2011 21:54 #6| 0

Shitty spot really.

Så hælder jeg nok mest til at få startet noget meta (fremtidige hænder).

Her i spottet minraiser jeg.

08-07-2011 22:43 #7| 0

Marginalt men tror jeg folder her og undgår problemer, vores stack er for stor til push og det lyder ikke som om click-fold er en god mulighed når han ofte kan kalde og også har et godt spot til at pushe mod os. Giver så også fordelen af mere respekt næste hånd

09-07-2011 21:49 #8| 0

Umiddelbart så er eneste løsning der kan være bedre end fold imo et minraise, hvor vi så jf. din beskrivelse får call meget tit. Det betyder, at næste spot vi kommer i er lidt trælst, da vi alt for tit får stakken på nakken på vores c-bet. Derfor, hvis vi min-raiser flop, så skal vi være klar til at CRAIE ret mange flops, og tage samme linie med vores gode flops, og stærke made hands her. Tror han stabber tæt på hver gang du checker til ham ud fra din beskrivelse. Er det en linie du bruger indimellem?

MVH Skod

09-07-2011 21:56 #9| 0
skod skrev:
Er det en linie du bruger indimellem?


Meget lidt, men helt sikkert interessant mod en spiller som ham her.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar