2022 mål

#1| 23

Hej Pnet.

Jeg er gået hårdt ind i pokeren i 2022 og har derfor besluttet mig at starte en blog som jeg nok opdaterer månedligt.

Jeg gør det for at stå til ansvar for mine egne mål og for (forhåbentligt) at vise at drømmen lever endnu.

 

Jeg spiller hovedsageligt turbo sngs / mttsngs så 9man/18man/45/180 osv

 

mål for 2022

  • 40000 games
  • Studerer mindst 3 gange om ugen (30-60min)
  • Leve sundere generelt

 

Mit mål for februar er at ramme 7000 games. Jeg kommer ikke til at have lige meget tid hver måned, Derfor vil jeg gerne starte godt ud.

 

graf for i år til dags dato 

https://imgur.com/a/kvAyFpf

Redigeret af andy-b d. 09-02-2022 19:31
09-02-2022 15:55 #2| 1

Spændende! Glglgl

09-02-2022 20:04 #3| 1

GL!

01-03-2022 17:41 #4| 16
OP

Februar 2022.                                                                                                                                                                

(Undskylder på forhånd dårlig grammatik)

 

Jeg fik spillet 3186 games hvilket var mindre end hvad jeg gik efter men stadig OK volume. Jeg gik i februar op i stakes (25$ 18s og bb33 turbos) og desværre endte jeg ud i at løbe forfærdeligt i 25$ formatet. Der er selvfølgelig en del flere regs i dem og jeg kan ikke med sikkerhed sige at jeg er vindende i forgående stake da der bare er så sindssygt meget variance.

 

 

Jeg er sikker på at en af grundene til at volume blev lavere end forventet også er pga. det bare ikke er ligeså nemt at blive ved når man taber. Kunne især godt mærke at jeg blev ekstra irriteret når jeg blev ved med at få 4-6th pladseringer i 25 $ selvom jeg udemærket godt er klar over at variancen er så vild. 
Sidst på måneden holdte jeg også en 2-3 dages hiatus da Elden ring blev udgivet (et spil) som desværre er ret sjovt.

 

I forholds til at studere, leger jeg stadig hovedsagligt med Icmizer og reviewer HHs med en kammerat. Mit ICM game er stadig ikke stærkt nok og det er der alle pengene ligger. Jeg ligger nok i den lidt for aggressive ende og skal lade vær med at reshove / shove så vidlt ind i fisk der ikke kan folde diverse stærke hænder.

 

Igennem måneden har jeg sovet ret skidt og ofte vendt rundt på dag/nat og har derfor ikke haft kæmpe motivationer om at komme af med mine dårlige vaner.

Jeg vil starte ud nu i marts med  at få sovet ordenligt først og fremmest. Derefter kan jeg fokusere på mine derudover usunde vaner.

 

Resultat for måneden

et lille plus når man ligger rakeback oveni.

 


 

 

Redigeret af andy-b d. 07-03-2022 04:30
03-04-2022 09:56 #5| 27
OP

Marts måned.

(Kort update)


Fantatisk måned i forholds til både resulater og volume. Fik spillet 3725 games hvilket er ret godt når man tænker på at jeg også har spillet en del MTTs ved siden af mine sitngos. Jeg ligger ret godt op af mit mål på 40k games da vi nu er 3 måneder inde og har lidt over 10k games played. 

Skal dog starte på et Mat B skolekursus nu som varer 2 måneder, men jeg er hjemme og grinde når trafikken er på sit max.

Alt i alt resultatmæssigt vinder jeg i marts omkring 6700 rakeback inkluderet. Havde et par gode MTT runs hvor jeg bliver 3rd og 4th med 7-8k til 1st.

jeg er dog bare taknemmelig for at have kommet i de gode spots og det giver virkelig blod på tanden!

 

Studywise besluttede jeg mig for at investere 1k dollars i Padsonpads Kursus fra Runitonce. Jeg er kommet  8-10% igennem det og jeg kan virkelig anbefale kurset. Patrick er rigtig god til at lære fra sig og hvis man ikke er så erfaren inden for solver verdenen hjælper han en rigtig godt på vej.

 

2022 i alt PT : https://imgur.com/a/dFjXU7o

 

03-04-2022 10:58 #6| 1

Held og lykke med det 🇩🇰😁

03-04-2022 11:34 #7| 0
OP
Tralllle skrev:

Held og lykke med det

 

 Tak Chef!

GL hvis du er på søndagsgrind i dag !

03-04-2022 12:49 #8| 2

Sikke en super start du har haft. Tillykke og forsæt det flotte arbejde. Man bliver jo inspireret til at starte med 18m igen.  

03-04-2022 14:00 #9| 1
OP
hamsjelv skrev:

Sikke en super start du har haft. Tillykke og forsæt det flotte arbejde. Man bliver jo inspireret til at starte med 18m igen.  

 

 Tyty! =) 

 

Det er helt sikkert en god format at bygge sin bankroll op med og det giver også en god ICM forståelse hvis man vil transition til MTTs senere hen

Så længe man er klar på at spille en masse volume og at man har Icmizer / HRC som sin bedste ven.

Hvis man ikke er så glad for at multitable 12-18 borde -> vil jeg foreslå 9man turbo sitngos da der er lidt højere achievable ROI (10%)

02-05-2022 23:13 #10| 18
OP

April.


 


Startede måneden ud med 2 ugers sygdom (influenza) Som gik udover en del af min volume. Jeg havde i starten af måneden et par rigtig dårlige dage i sngs. Samtidigt kørte jeg en smule træt i de 18mans, men det er selvfølgelig almen viden at det bliver ret ensartet til tider.

Min indre degen gjorde i hvert fald at jeg har spillet hovedsageligt mtts i denne måned og jeg har heldigvis været på den gode side af variansen i det format. Scorede mig i sidste uge mit største cash til dato på 888 til 10.400$.

 

Det er dog på ingen måde planen at skifte væk fra sngs og jeg har ovenpå denne måned besluttet mig at tage chancen som fuldtidsspiller.

 

Hvordan jeg vil have struktureret min grind er stadig lidt under overvejelse, men dette er tanken PT.

Mandag-torsdag : sng's og turbo mtts

Søndag : MTTs hovedsageligt

 

Scoop lander i næste uge og jeg spiller nok alt op til 55$ og lidt 109s om søndagen afhængigt af hvordan det går.

 

Hvis der er nogen der er interesseret i at købe action under scoop så send en PM på discord ilovelady#0599.

2022 so far:https://imgur.com/a/66LuqKC

GLGL til alle der spiller scoop! Ses i næste måned.

03-05-2022 08:35 #11| 1

Det er sgu et stærkt win andy-b. Tillykke med det!

03-05-2022 10:51 #12| 0
OP
SineQuaNon skrev:

Det er sgu et stærkt win andy-b. Tillykke med det!

 

 Takker mange gange!

03-05-2022 17:50 #13| 1

Fedt at følge og kæmpe GL med hele projektet!
Jeg skal nok kigge forbi og donere en stack engang imellem ;-)

03-05-2022 20:14 #14| 0
andy-b skrev:

Hej Pnet.

Jeg er gået hårdt ind i pokeren i 2022 og har derfor besluttet mig at starte en blog som jeg nok opdaterer månedligt.

Jeg gør det for at stå til ansvar for mine egne mål og for (forhåbentligt) at vise at drømmen lever endnu.

 

Jeg spiller hovedsageligt turbo sngs / mttsngs så 9man/18man/45/180 osv

 

mål for 2022

  • 40000 games
  • Studerer mindst 3 gange om ugen (30-60min)
  • Leve sundere generelt

 

Mit mål for februar er at ramme 7000 games. Jeg kommer ikke til at have lige meget tid hver måned, Derfor vil jeg gerne starte godt ud.

 

graf for i år til dags dato 

https://imgur.com/a/kvAyFpf

 Hvor mange timer er afsat til poker per uge? Det er jo ret mange turneringer du har planlagt.

Lever du af poker eller har du “et rigtigt job”?

 

08-05-2022 12:52 #15| 0
OP
Travkongen skrev:

 Hvor mange timer er afsat til poker per uge? Det er jo ret mange turneringer du har planlagt.

Lever du af poker eller har du “et rigtigt job”?

 

 

 jeg har ikke som sådan afsat Timer af. Jeg spiller fra Maj måned poker fuldtid, så må vi se hvordan det går. 
Jeg kunne godt finde på at ændre planen på et tidspunkt og så bare skifte til MTTs hvor jeg spiller tilsvarende volume.

 

jeg forsøger at gøre hvad der er bedst for mig selv, men det er ikke altid lige nemt at svare på.

 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar