2012 skal være med BRM update

#1| 1
2012 skal være med BRM update

Så har jeg været igang med mit lille projekt i 10 dages tid og hvordan er det så gået?

Jeg er rimelig tilfreds med min start på PLO2 hvor planen er at spille en masse hænder for at få det
ind på rygraden. I starten af året spillede jeg kun 1 bord og det gik også rimeligt ,men har fundet ud af at jeg nok er lidt for løs pre flop, så selv om jeg har skrevet at jeg først vil spille 2 borde når/hvis jeg rammer 50$ må jeg gå til bekendelse og sige at jeg spillede 4 borde igår. Gik ind med
50BB på vært bord (ja ved godt
man helst skal gå ind med fuldt
BI men det er rullen slet ikke til) og spillede vel en lille times tid.
Det endte med et plus på ca +300 BB (lyder bedre med BB ) Jeg har også spillet lidt idag ,men kun 2 borde med et micro +. Så begynder at spille minimum 2 borde max 4. Dog vil jeg ikke gå ind med mere ind 4$ og max bruge 6$ pr session no matter what.

Min rulle er pt på 26,52$
så har lavet 16,52$ siden starten hvor de
ca 6,50$ er kommet fra Fee rolls MTT som jeg spiller med mine FPP points. Vil sige jeg savner lidt at spille
MTT´s da det har været det jeg har spillet mest, men da MTT´s tager meget af ens tid så har droppet dem mere eller mindre.


Mine sessioner plejer ikke at være længere ind en time da jeg føler at jeg mister fokus hvis jeg spiller længere.
Jeg vil tro at jo
flere hænder jeg får spillet jo længere
tid kan jeg holde fokus.

Irl har jeg desværre ondt i ryggen så er ikke kommet igang med løbetræning og vægttræning som er
en af mine mål i 2012 . Jeg må vel bare håbe at jeg hurtigt kommer over det så jeg kan komme igang og starte roligt op.

Jeg opdattere min rulle
så vidt muligt efter vær session også de dårlige.

Rulle
pt 26,52$

Gl ved bordet



Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
10-01-2012 16:26 #2| 0

Ser fint ud synes jeg, men du kunne også bruge "Bankroll Tracker" til rulle-opdateringer.
Så vil du få en fin graf til højre på siden (den skal tilføjes under "blog adm. - blog sttings").

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar