2012 skal være med BMR update2

#1| 0
2012 skal være med BMR update2

Jeg kan ikke sige at jeg har fået grindet igennem sidden sidste opdate, men har ikke haft tid/været oplagt til at få spillet. Jeg har fået spillet lidt MTT som er gået i ca break even og noget cash som der også er gået op og ned. Igår Lørdag fik jeg spillet lidt cash og 2 Mtt´s , cash gik i break even og i de 2 Mtt´s røg jeg i en 6max
turbo BI 2,20$ med 2 par mod flush (han rammer flush på turn efter vi kom all in på flop) ofc
var det en russer . Vil så spille en 2.70$ turbo ko ,men fik meldt mig til en plo 4,40$ 1,5K grt som
var ca 22% af rullen.
Prøvede at unregge men kunne ikke ?. Heldigvist kom jeg godt fra start ,men dryssede så en del chips væk.
Må nok erkende at jeg spillede lidt for safe da rullen var på 13,xx$. Det lukkes mig dog
at komme i ITM og sluttede på en 36pl til 11$ så rullen
hedder 24,xx$ så mit misclik blev ikke den store katastroffe.

Mit cash game køre til dels godt men bedst når jeg køre minimum 2 borde. Ved 1 bord spiller jeg bare for løst.

Var også ude og spille Torsdags poker hvor jeg var nede det meste af aften, men fik fat til sidst takke være eastgates ynglingshånd 74
(tror ikke den skal være suttet) Jeg er dealer og min m8 som jeg har position på sidder inden hånden og siger han snart går all in.
Jeg blev self lidt forelsket i hånden og havde en god fornæmmelse. Min m8 raiser så til 20 med blinds på 1/2 og jeg prokker mig kræftigt ,men siger at jeg har en god fornæmmelse og caller,
SB caller også og vi er 3vejs til flop

pot ca 68. Flop er Q56 rainbow og min m8 raiser med 30 og jeg caller med tanken om at SB også caller ganske rigtigt og potten er ca 155. På turn vender jeg en dejlig 3
og så kom der gang i den. SB checker og min m8 gør det til 50 jeg sidder og overvejer hvad jeg skal gøre! Vælger at rr all in ca 120 mere efter callet af hans 50. SB caller efter 1 min og min m8 laver et sindsygt call for hans sidste 80. SB vender Q3s min m8 har 88 men sagde at han ikke satte mig på 74 da jeg plejer at spille semi tight. Jeg river en pot på ca 630 da river er blank
og spillet slutter da kl er 00.20.


Ind til videre har januar været god ved mig når vi snakker life game er oppe med ca 475BB, online er jeg også lidt oppe så er pænt tilfreds.

Gl ved bordet

Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar