2012 skal være med BMR update 3

#1| 0
2012 skal være med BMR update 3

Vil lige komme med en kort update om hvad der er sket siden sidste post.

På online fronten er det ikke blevet til så meget spil. Jeg har spillet lidt plo cash og nogle Mtt´s. Jeg har både været nede og oppe så pt hedder rullen 27,xx$. Da jeg ikke spiller så meget gider jeg bare ikke at sidde og spille 0,01-0,02 cash game så har spillet på 0,02-0,05 og 0,05-0,10. Jeg syntes sku ikke der er den store forskel på de 3 limits og havde jeg et grinder gen vil jeg tro jeg sagtens kunne bygge en rulle på 0,05-0,10.


Jeg holder dog fast i at jeg ikke sætter $ ind så længe jeg har på rullen og planen vil være at jeg klonker en tour så rullen får et god saltvands indsprøjtning . Jeg syntes bare jeg har svært ved at motivere mig til at spille mtt da jeg er begyndt at kede mig når jeg har spillet i en times tid ,men tror da på at hvis jeg først får bygget en stor stacke at spændingen nok skal
holde mig kørene.

Life game
har jeg også fået spillet og er i +1000 så det klager jeg ikke over. Der er begyndt at danne sig et mønstre som er at jeg smider det første BI eller 2 for så at rense igennem så fint nok med mig hvis det fortsætter.

Gl ved bordet

Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar