2011 Drop de Gea. 2012. Odds, eksamen, gøgl og snar...

#1| 0
2011 Drop de Gea. 2012. Odds, eksamen, gøgl og snart poker.

2011 sluttede ikke helt optimalt, da Drop de Gea valgte, at fucke op, så Man Utd tabte 3-2.
Det så nogenlunde sådan her ud da D. de Gea stod på mål mod Blackburn.


Heldigvis tabte både Chelski og Man City, så det har hjulpet lidt på den opkastfremkaldende målmandspræstation.

2012 starter så med eksamenslæsning og første eksamen i morgen, en særdeles god måde at starte året på. Eller som Sokrates ville have sagt "For Zeus det er godt".



Nå, men indtil videre i denne blog har jeg ramt ligeså godt, som Drop de Gea ramte bolden, da Blackburn scorede til 3-2. Men jeg er sikker på 2012 vil vise, at jeg ikke bare vælger med lukkede øjne.

Jeg har tjekket markedet ud, og fundet et par interessante kampe til de næste par dage og alle odds er hapset fra bet365, så hvis der er kampe i ikke kan finde andetsteds, kan det være det er på challenger niveau.


Ricardo Mello - Gilles Muller. Gilles Muller to win odds 1.50

Det er Muller nr. 54 i verden mod nr. 85.


Mellos force er grusunderlaget, som han også har gjort det rigtig fint på i 2011, men på hard court er sagen en anden, når man kommer op på højeste niveau. I 2011 sluttede han med 8-2 på Hard court, men det var kun på challenger niveau, hvor modstanderen ikke har været skræmmende.


Muller er 5-5 i sine sidste 10 kampe, hvilket ikke er prangende, men her har alle turneringerne været på et hårdt underlag. Gilles Muller venstrehåndet og har en rigtig god serv, hvilket er en fordel på dette underlag i forhold til Mellos favoritunderlag grus. Han spiller rimelig agressivt i sine egne servepartier, og dette lægger et stærkt pres på modstanderen i deres servepartier.


Denne kamå bør Muller vinde, da han hovedsageligt spiller på denne slags underlag og hans spil er mere passende end Mellos.


Tip 2.

Mona Barthel - Jelena Dokic. Dokic to win odds 2.10

Jelena Dokic 66 i verden mod Mona Barthel nr 69 i verden.


Dette er lidt en tricky kamp, men et odds på over 2 for Dokic mod en relativt "dårlig" spiller er klart spilbart.


Jelena Dokic er nok mest kendt for sin lidt mærkelige far, men kan spille på et rigtig højt niveau, hvilket også er grunden til hun har været nr. 4 i verden.


Jelena Dokic er en typisk kvindespiller, som slår hårdt til bolden og sommetider laver oceaner af fejl. Flere fejl end De Gea laver endda. Nå, men når det er sagt, så når hun er skadesfri og klar, så kan hun spille rigtig godt, og slå en masse vindere, og derfor skal modstanderen kunne modstå presset.


Denne turnering bliver spillet i Australien, hvor Dokic har statsborgerskab, og det australske folk er begyndt at holde mere af hende end de gjorde i starten, hvor der var en masse problemer med hende og faren. Så man kan håbe for Dokic at hun har publikum med sig, så hun kan få et boost til sit spil den vej, og holde sine fejl nede, hvilket vil give hende sejren, da Barthel ikke har det der skal til for at
vinde noget stort.


Lige et par andre jeg desværre ikke kan nå at forklare:

Baghdatis over Harrison: 1.40 (klasseforskel)
Julia Gorges over Greta Arn: 1.40



Forslag indtil videre:

Federer over Djokovic
Tsonga over Ferrer



Så i morgen går eksamen godt, og tenniskampene går hjem, så 2012 starter eminent alligevel.




Nå, næste blog kommer til at indeholde noget om poker da jeg startede og min opstart på poker igen i 2012.




Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar