200NL - Set, pukey board, river spot

#1| 0

6 max - $1/$2 - No Limit Hold'em

Har kun 10 hænder på villain, virker som laggy => tilty. Jeg så desværre ikke, hvordan han fik stacken - og fra hvem...

Villain: 20/10/1
Hero: 18/16/2

Seat 1: BB ($206)
Seat 2: HERO ($297)
Seat 3: CO ($151.30)
Seat 4: B ($40)
Seat 5: VILLAIN ($336.30)

VILLAIN posts the small blind of $1
BB posts the big blind of $2

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO 7 7

HERO raises to $7
CO calls $7
B folds
VILLAIN calls $6
BB folds

*** FLOP *** [9c As 7h] 23$
VILLAIN checks
HERO bets $18
CO folds
VILLAIN calls $18

*** TURN *** [9c As 7h] [8d] 59$
VILLAIN checks
HERO bets $48
VILLAIN calls $48

*** RIVER *** [9c As 7h 8d] [5c] 152$
VILLAIN bets $136
HERO...?

04-12-2009 22:48 #2| 0

Jeg drysser oftest. Igen forstår at strømline her, og de har den vel bare hver gang.

04-12-2009 22:56 #3| 0

Med beskrivelsen af villain, så er den betalt fra min side af. Tillykke, hvis han har A6 eller 76.

04-12-2009 23:39 #4| 0

call

04-12-2009 23:54 #5| 0

Han har 20/10/1 på 10 hænder. Lyder ikke specielt tilty?

Folder her, hvis han virkelig er på tilty...så skal du jo nok få hans skillinger senere :)

05-12-2009 01:29 #6| 0

Fedt du har 10 hænder på ham og siger han virker tilty, men du har ikke engang set hvordan han fik sin stack :-)

Tror helt klart han valuebetter nok kombinationer for value som du slår til at et call er fint. (Antaget at han er dårlig)

05-12-2009 01:35 #7| 0

Klart shove,han kan have to par eller AX.Hvis han har ramt så WP.

Mvh Simon

05-12-2009 01:52 #8| 0

Jeg betaler med en lidt klam smag i munden...
Han caller dig ihvertfald ikke ned, uden 2 par, da man må formode at han sætter dig på minimum et es. Omvendt, med 2 par seeker han nok ikk value ved at shove, så spørgsmålet er om han ikke bare har ladet dig hænge dig selv med f.eks. et set i 9'ere?

Stregen har jeg svært ved at folde til, da jeg gerne ser ham skubbe her på det riverkort i et bluff. Du repper ihvertfald ikke en 6'er på nogen måde, så du får netop svært ved at calle, hvis han skubber... giver det mening?

05-12-2009 01:57 #9| 0
OP

@Taste

Med tilty mener jeg LAG og måske tricky/uberegnelig - ikke at han direkte er på tilt nu. Det kan jeg af gode grunde ikke vide.


@becks

Jeg ved han har været i 2 store pots inden for de første to runder. Ingen af dem imod mig. Jeg spiller 4 borde og har naturligvis ud af øjenkrogene set at han var i de 2 pots, hvor der blev raised og reraised, men jeg kan ikke gengive hænderne præcist eller nå at replay dem. Således falder jeg tilbage på en mere instinktiv følelse af at ham her godt kunne være en vildbasse.

Det bliver jeg jo nødt til at forholde mig til? Det er da langt bedre end at ignorere det? Ja, "samplen" er lille, men informationen er der jo...


Senere viser det sig at han er lidt en tyr, der ender op i noget 36/28/3-værk efter et par hundrede hænder, så lad os for arguments sake bare sige at jeg har gode instinkter... :P

05-12-2009 06:48 #10| 0

Betalt, men ikke et spot jeg drømmer om om natten.

05-12-2009 08:18 #11| 0

Hvad er det lige han repper som vi ikke slår? Med sine flatcalls på både floppet og turn kan jeg ikke se ham vågne op med 6x men ser mere hans move på river som om han vil få det til at ligne en MEGET unlikely straight og ved vel at du er forholdsvis sane og kan lave laydowns.

Stakken ind.

05-12-2009 10:20 #12| 0
OP

Altså vi kan "mygge snapt" blive enige om at jeg crusher hans range på både flop og turn, men jeg har altså nu lavet store bets på 3 streets i træk, da vi når river!

Jeg tror han er klar over at der er rigtig mange Aer i min cbet range på flop, så han vil ikke prøve at skyde mig af dem med et træk.


Det er helt hundrede at han slår alle Ax et-par kombis, da vi når river.

Spørgsmål 1 er om han value better to par sådan her? Det tror jeg ikke, da min range naturligvis indeholder alle AxXx two-pair-combos. Jeg tror han CR flop med 97s, hvilket han så bør gøre med en række draws også - men enig med Joonas i at balance ofte er ikke eksisterende i de her spots.

Spørgsmål 2 er om der vitterligt er nogle hænder, som jan kan lave om til bluffs på river? I så fald hvilke? Det er faktisk det her jeg er mest i tvivl om, hvilket naturligvis også er givet ved at jeg aldrig har set et showdown fra ham.

For mig at se ligner han en ATs, ATo, A6s, 86s, T8s

Jeg svinger lidt imellem om han ville C/C med 99 på floppet, da han som sagt vil få action af en del Aer, hvis han CR.

Plus hvis han virkelig har en stor value hånd før river, så skal han jo have et raise ind inden river for at stacke mig...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar