200 kr. unl. rebuy iaften!!!

#1| 0

Så er det iaften kl. 19.00 at vi holder vores 200 kr. unlimited rebuy turnering, som der efterhånden kommer flere og flere folk til, det var jo sidste torsdag at schulle også kaldt drukkenbolten men bedre kendt som konge-orken Gandalf, delte denne med en anden, og det kan jeg ikke have på min samvittighed, da schulle faktisk er pivringe ;-) Jeg kigger selv op iaften og sprøjter et par rebuys, og håber jeg kommer på bord med schulle, da han faktisk er meget nem at få til at græde.....1pladsen plejer at ligge på en 10k, så kig forbi jyllingevej og leg med. Er der nogen der er friske??

mvh daniel

jyllingevej pokerklub, jyllingevej 77, vanløse
tlf. 40939140

23-04-2009 16:04 #2| 0

Total niceness dag i hareskoven var tidligt oppe og afsted for at orkerne ikke var vågne (hader og blive jagtet af de svin) , så det lykkedes mig og finde total meget hylde bark, en hel del kogler, mos, del mink skind, så hvis nogen står og mangler til deres skjold så bare skriv!! billigt til salg! ( så nu venter jeg bare på mit nye indiske resortsværd kommer med posten!! det bliver crazyyyy)


Men PLEASE!! ikke få mig til og græde, hader det, gør det hver gang jeg tager hjem fra klubben med de andres penge :(

23-04-2009 16:06 #3| 0

Jeg regner jo med at komme i aften, men kun hvis mr deadmoney schultz kommer. eller jeg kan lokke andre med derud

23-04-2009 17:02 #4| 0

jeg kan lige oplyse at der som sædvanlig er lækker varm mad for en billig penge, idag står menuen så vidt jeg har hørt på mørdbradbøf, kartofler og sovs mumssss.

Både mig og christina spiller med idag, så lots of dead money ;-) Vil lige tilføje at man i vores unlimites rebuy turneys kan købe sig ind i hele rebuy-perioden, altså 3 levels ca. 2 timer

ses iaften til turney og sidegames.

23-04-2009 22:35 #5| 0

Super hyggelig aften masser af mennesker. 47 til turneringen :-)
Og schulle er her ikke ahhhhhh, kig forbi til sidegames

23-04-2009 22:58 #6| 0

den klub er så f***** rigged

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar