2 hænder på 200 NL

#1| 0

Hånd 1: Villain er en udemærket spiller. Mit preflop raise var en tryk fejl.

Jeg har ca 200 BB og villain har mig dækket.

Villain er UTG og limper, alle folder til mig som er på button med:
A6

Jeg raiser til 4,5 BB
SB caller
BB caller Villain caller.

Flop (18BB): A62

Der bliver checket til mig og jeg skyder 15BB, SB og BB folder og villain raiser til 30BB, jeg caller.

Turn (78BB): 5

Villain checker

Hero?

Hånd 2:
Har lige sat mig så intet read og 100BB stack.

Der er folded til mig i CO hvor jeg kigger på: JJ

Jeg raiser til 4BB alle folder pånær villain i BB også med 100BB stack som caller.

Flop (8BB) : 259

Villain checker, jeg skyder 7BB, villain raiser til 21BB

Hero?

25-01-2006 11:00 #2| 0

Hånd 1:

Fyr 50BB ud, du har med stor sandsynelighed den bedste hånd.

Hånd 2:
Fold, ligner meget et set.

Mvh.

25-01-2006 11:03 #3| 0

Jeg kan ikke lide preflop raise i hånd nr. 1.
Derudover skal den reraises på flop.
Turn lægger jeg ½-3/4 af puljen.

Hånd 2 er det kun et set eller måske en tricky QQ, KK, der er sandsynligt. Men her vil jeg nok raise til 35BB, da jeg her kan folde til et push og et call vil for det meste betyde, at han prøvede at få dig ud af kurs.

Just my 2 cent..

25-01-2006 11:18 #4| 0

Hånd1: Jeg tror det er bedst at checke bag her og value raise river om muligt. Kan ikke se meget andet end en virkelig stærk hånd eller et bluff der spiller sådan her, så jeg ville spille derefter. (Han har 66!) 43 er dog ikke utænkeligt. Har han A2, A5 eller et middelmådigt es kan du stadig hive penge ud af ham hvis river ikke er alt for skræmmende. Dette er ikke et board hvor jeg smider 200BB ind med A6 medmindre villian er overaggro eller et fjols.

Hånd2: Jeg smider. Alt for marginalt til at spille en stor pot.

25-01-2006 13:23 #5| 0

@Crunchii

Jeg kan absolut heller ikke lide mit preflop raise men som jeg skriver så var det en trykfejl. På party kan man vælge at bette pot før man skal aggere.

Jeg valgte faktisk de forkerte løsninger i begge hænder.

Hånd 1: Syntes det var super mærkeligt og troede jeg havde den bedste hånd. Det er reelt set kun 22 som er sandsynlig som slår mig. Valgte at bette 50BB hvilket commitede min stack lidt for voldsomt.
Skulle have valgt og reraise hvilket måske kunne have fået mig til at indse at jeg var bagefter.. Han havde 66.

Hånd 2: Jeg callede og lagde mig så på turn. Kom frem til at det kun vare TT jeg kunne slå som ville spille så aggressivt. Desværre viste han netop TT.

25-01-2006 15:08 #6| 0

Hånd 1 er jeg også tilbøjelig til at miste stack på, ingen fejl der.

Hånd 2 syntes jeg også blev spillet fornuftigt, for som du siger, så er TT den eneste hånd du slår, der kan tillade sig at være så aggressiv :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar