2 hænder fra CC fredag aften på 20/20

#1| 0

Som overskirften.


1.

Utg (og sb, og bb) er nordmænd der drikker øl, men endnu ikke er fulde. De har spillet rimelig frisk til den times tid de har været ved bordet.


Utg (5k) forsøger at openraise men klokker i det så det bliver et kald.

Jeg sidder utg +1 (3,0 k) med AAx og raiser til 120.

Late pos (2,5k) kalder,

bb kalder (5,0k),

utg kalder.

4 til floppet: T8x7x (ca. 500 kr.)

Checkes rundt (tænker dette board rammer kalderes range bedre end min når jeg åbner utg+1, og jeg er ikke interesseret i at gå død her 150 bb dyb i en single raised pot).

Turn: 7

ch - ch - jeg siger 300 - late kalder - bb siger 1.000 - utg folder - mig? what to do?

På den ene side har jeg under-reppet min hånd, men på den anden har jeg svært ved at se hvilke bluffs han har i sin range. Tænker han kalder med 89, 9T, TJ, KT. og jeg blocker AX. og jeg har en spiller i baghånd som kunne vågne op med noget også.


2.

Meget tight early pos raiser til 60, der er 3 der kalder inden btn (nordmand - 5k) gør det til 250. Jeg kalder i sb med TT (2.6k), early pos folder og high jack kalder (5k), og C/O (5k) kalder.

4 til floppet: KQT (1.150)

Jeg checker - high jack checker - C/O leader for 500, btn siger 1.200 - mig ???


Tænker C/O relativt ofte har AJ her, men jeg får direkte odds til at rykke ai mod ham med alle de døde penge i potten. Problemet er hvis btn går med, og han kan sagtens have både QQ og KK, men også AA, AK og JJ... Og jeg har ikke T, som jeg tænker kan have ret stor betydning for C/Os range...


Er det et auto-shove?

14-10-2018 13:15 #2| 0

1)



Tror jeg flatter her og ser hvad manden bagved gør. Hvis han folder så kalder jeg nok de fleste rivers mod en frisk småfuld nordmand. Ud fra betragtningen om at 7,x handsker nok altid skyder turn og huse gør det vel også oftest for at få bygget en pot så ja har svært ved at se hvad han forsøger at reppe.. derudover burde en del af de handsker han forsøger at reppe vel også leade floppet 5-vejs på et vådt bord.


2)


Pas, men tænker du kan komme helt død ind her så måske vi bare skal folde selvom det gør ondt..

Redigeret af djoffer d. 14-10-2018 13:21
15-10-2018 07:56 #3| 0

Der er i min optik et fold i begge hænder


Hånd 1

Der er så mange turn cards du ikke kan lide .... f.eks alle rudere, 9er, J'er, 6er,T'er og 8er


og det er lige hvis du altså stadig er foran.

Jeg mener du viser svaghed pp floppet så late caller kan jo nemt sidder med 7x og bare give dig mere reb da du jo næppe checker det flop med set og 2 par hænder.


Hånd 2

Der har du, i min optik bunden af calling range og må forvente en str8 eller højere set ved mindst en af de andre.

De sidder næppe med AK eller KQ begge 2.

15-10-2018 13:03 #4| 1

1) Jeg skyder 400 på flop. Der er mange 1-par hænder evt med træk, som betaler og ikke skal have frikort. Som spillet kalder jeg cr og måske også river.

2) Jeg kan godt se mig selv miste stakken. De mange træk gør, at jeg ikke smider

15-10-2018 13:36 #5| 1

1: Skyder solidt på flop og folder den til action derefter.

2: Hvis du ved de kalder med AJ pre efter raiset til 250, så skal nok sige 600 preflop. Som spillet med en pot på mindt 1000, et bet til 500 og et pop til 1.200, hvor du kigger ned i bottom set og har 2.350 bag, så skubber jeg og rebuyer. AJ burde være sjælden her, jeg forestiller mig oftere draws og AK. Selv når du er bagud har du outs. Du har 2.350, der ligger 1000+500+1200. Udmærket skub imo.

15-10-2018 13:48 #6| 0
OP

2. kan ikke lide cold 4-bet når der er en tight utg+1 raiser som bliver 3-bettet... Så tror jeg det er bedre med et fold preflop

15-10-2018 14:28 #7| 5

Tror populationen bluff lidt nok til at du kan folde i hånd 1.


Alt andet end stackoff i hånd 2 virker tosset.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar