180 mands stake + eventuel coaching

#1| 4

Som overskriften hentyder søger jeg en, eventuelt flere, som jeg kan stake til noget 180m/turbo mtts på PokerStars.

Det er ikke sikkert jeg selv får tid til at spille så meget de næste par måneder, så lidt for lirens skyld, og eventuelt at få lidt coaching erfaring smider jeg det her stake op.

Lidt info om mig: 30 tabler 180m/turbo mtts på PokerStars med ROI på 20-30%.

Dette er i første omgang bare en føler for at se om der er nogle interessante heste, så hvis ikke den/de rette ansøger forbeholder jeg mig retten til ikke at vælge nogen.

Jeg havde tænkt mig at køre en prøve periode på et par uger på $2.5/180, og hvis jeg ser potentiale eventuelt rykke op på $8/180 derefter med det samme.

Der er kæmpe varians i de her sng's, så volumen kommer til at spille en stor rolle, derfor vil en del af min "coaching" også være at lære dig at spille 20+ borde af gangen, samt takle den negative varians der medfølger.

Derudover kan vi eventuelt finde ud af noget hh review, hvis der er noget du er i tvivl om.

Jeg mener de fleste vil kunne lære at slå de her spil, så det vigtigste for mig er at du har disciplin, tid og lysten til enten at lære, eller forbedre dig.

Hvordan kontrakten helt præcis kommer til at se ud finder vi ud af.

I kan søge her i tråden eller pm hvis I foretrækker det.

01-05-2012 12:33 #2| 0

Super lækkert stake..

Hvor stor volume kræver du af hesten pr måned og hvad er cut for dealen?

01-05-2012 12:49 #3| 0
OP

Mellem 500-1000 sng's som minimum, men det er heller ikke helt vildt når først stakee har lært at 20table.

I og med der vil indgå coaching i dealen bliver cut nok noget ala 60-40 i stakers favør, det er dog på ingen måde fastsat.

01-05-2012 13:01 #4| 0

Jeg ved af erfaring at laaaangt fra alle kan lære at 20 table uanset hvor meget tid man bruger på at lære det! Nu ved jeg ikke om du stacker bordene når du spiller, men hvis du spørger mig blir poker usædvanligt kedeligt ved det! Kan selv kun spille 8 borde, max 10 og ville aldrig kunne lære at spille 20, det er helt sikkert!

01-05-2012 13:03 #5| 0

@ Granat

Hvis du stacker bordene og bruger TN.. så er det faktisk ikke så svært at spille så mange borde.. jeg har selv lige spillet 500 x 45 mands sng på 14 dage hvor jeg har spillet 25 borda af gangen.. og hvis jeg kan.. så er der vist ikke ret mange ellers der ikke kan lære det ;) men ja TN vil efter min meining være et must.

01-05-2012 13:07 #6| 0
OP

Jep, TN og stacking er vejen frem :)

Og det bliver bestemt ikke kedeligt når du har 20 borde kørende, tværtimod sker der noget i hele tiden.

01-05-2012 13:14 #7| 0

Gl med at finde en mentalt stærk hest, for det skal der sørme til med de swings der er i 180s :D

01-05-2012 13:34 #8| 0

Hehe - jeg synes poker er kedeligere end skak hvis bordene stackes! Gl med hesten

01-05-2012 14:00 #9| 0

Super interessant projekt , håber du finder en med lyst og tid

01-05-2012 14:47 #10| 0

Lyder faktisk interessant og især coaching delen ser interessant ud. Må overveje om 20 tabling er muligt. Har været igang med 18 tabling på 7 usd 50/50 dog uden TN - så kan da være det er muligt.

01-05-2012 17:38 #11| 2

Jeg er umiddelbart super interesseret.

Derfor er det også med fare for at skyde mig selv i foden, at jeg er lidt for aggressiv i min ansøgning, men here goes:

Pokerbaggrund
Har spillet en ordentlig bunke Superturbo SnG på ipoker, som jeg "rensede" med -4% roi. Men med den høje rake, lå jeg blandt de bedste regs hele vejen op til $22. På grund af den nye lovgivning, var det dog ikke holdbart, hvorfor jeg skiftede til til cash.
Det resulterede i knap 70K hænder på NL30 og NL50 med et overskud på $2200, inden arbejde tog al min tid, og interessen efterhånden forsvandt en smule.

Kombinationen af SnG og cash har givet mig solide egenskaber inden for både ICM og postflopspil, som jeg er sikker på er super brugbart i forhold til 180mands. Ligeledes har jeg flere semi-store cashes i MTT på trods af, at det aldrig har været noget, jeg har spillet seriøst.

Diverse nicks
Ongame - Leoptra87
ipoker - Leopatra1987 og Leopatra

Motivation
Jeg trænger til at komme i gang igen efter en pause på et par måneder. Har lyst til at lægge det i det, som det kræver, for at det ikke længere er småpenge, der bliver hevet hjem hver måned.
Det er så her du kommer ind i billedet. Forventer, at du kan give det sidste, for at gøre mig til en rensemaskine for os begge.

Forslag
Og så til den aggressive del. Jeg er ikke interesseret i at spille $2.50. Det er ganske enkelt for lavt til at jeg gider bruge tid på det.
I stedet har jeg tænkt mig at starte på $8 med en rulle på 100ish BI. Du kigger mig over skuldrene i starten, og har lov til at stoppe dealen, hvis du finder mit spil hovedrystende.
Dealen vil være 60/40 i dit favør indtil jeg når et overskud på $2K, hvorefter der splittes 50/50.
Al form for VIP-rewards er naturligvis med.

Jeg bør blive anset som en af de mere pålidelige profiler herinde, med flere deals som både staker og stakee, men jeg også er dybt involveret i arbejdet med at stable den nye poker-radio på benene.

Du kan fange mig enten her eller på lenny_poulsen (at) hotmail (dot) com hvis du er interesseret.

01-05-2012 17:57 #12| 0

virker ret hovedløst at ville ha en 100bi rulle til 180s med så sick meget varians der er leo :)

dit udslag burde blive lavet en smule om, men klart en trustworthy person hvis man endelig skal stake nogen herinde

gl !

Redigeret af luckb0x d. 01-05-2012 17:57
01-05-2012 19:06 #13| 0

Man behøver jo ikke at betale alle BIs fra start.

Ellers fedt tilbud - har længe været mit ønske at lære at multitable som nævnt i OP.

01-05-2012 21:58 #14| 0
OP

Jeg har modtaget en del rigtig gode ansøgninger, så hvis dette stake har vagt interesse vil jeg foreslå at ansøge hurtigst muligt.

Regner med at have fundet de heldige om et par dage.

01-05-2012 22:52 #15| 0

nogle stærke navne der er på banen her, så du får lige et high five herfra. Rigtig fedt projekt - super interessant. GL til jer alle

02-05-2012 03:17 #16| 0

Held og lykke med dit projekt hebzor, helt bestemt et interessant et af slagsen!
Derudover vil jeg også give +1 til luckb0x, leo er helt klart en trustworthy person, og tror helt bestemt i ville kunne finde et supert samarbejde.

03-05-2012 01:09 #17| 0
OP

Har fundet den første hest, kan godt være der kommer 1 til 2 mere i løbet af i morgen.

03-05-2012 19:22 #18| 0
OP

Det blev ikke til flere i denne omgang, ville ikke starte for meget op og risikere ikke at have tid til alle.

Men hvis det går godt og jeg finder lidt mere tid vil jeg helt sikkert smide et lignende tilbud op igen, da der var en del rigtig gode ansøgere imellem :)

03-05-2012 19:41 #19| 0

GL til jer :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar