162$ mtt på stars

#1| 0

41 tilbage i 100k guarenteed.

næste prize hop ved 30.
____________________________________________________

Vilain i hånden: Bailey_24

En hurtig søgning på officialpokerrankings viser at han ikke spiller store tours normalt.

Tidligere i turneringen:

Jeg har AKo i co. har~ 17k, blinds 750-1500/75 avg. ~30k.

Foldet til mig der siger 4k med AK

Bailey_24 betaler i sb, resten folder.

flop: 369

bailey checker, jeg vælger lidt alternativt at tage et frikort, da jeg ikke er sikker på hvor jeg står, og agter at skubbe en blank turn mere(?) istedet:

turn: K

chk chk

river: 3

bailey checker, jeg skubber...

han betaler med K Q
____________________________________________________

blinds 1k/2k

Jeg har 29k avg. ~45k. Bailey har 60k

foldet til mig i co. Jeg siger 5500 med A8

villain caller i sb. flop: 38T

villain checker, jeg siger rest- We like?

20-03-2007 23:39 #2| 0

Jeg kan ikke lide dit spil i nogle af hænderne :S

Hånd 1, skub floppet! Som spillet, skub turn!

Hånd 2: Bet dit standard bet på 8250 her :-)
I hånd 2 giver du ham ikke chancen for at lave et move, dit skub gør at du MEGET sjældent bliver betalt af en dårligere hånd. Så hellere lave et standard bet, velvidende at vi insta betaler hvis han skubber...

Og så husk lige at post i "analyse tours"

21-03-2007 00:31 #3| 0

Hvorfor vil du skubbe turn i hånd 1? vi er vel enige om at vi er wa/wb her, ik? der er ingen draws som villain ikke selv havde skubbet... Vi er forhåbenligt enige i at det er et "value check" for at gemme vores hånd bedst muligt og få betaling på river?

I hånd 2: Ser det ikke en del stærkere ud med et cont bet der commiter mig? Jeg ønsker jo netop at han ska lave et "stort call" med et mindre pocket pair. Specielt hvis du selv er fortaler for at skubbe med AK i hånd1 (som egentligt også er standard, men jeg skrev også at det var et alternativt check, da jeg blev i tvivl om hvor jeg stod) må dette da være et relativt std push.
Eller regner vi med en større SS for at et lille PP skubber her til et cont. bet?

Det blev vist noget rodet lalala, men håber du/i forstår.

ps: admin: gider du rykke dette indlæg til analyse tours

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar