15/30, weird AQ hånd

#1| 0

15/30 Party. Villain er ex_Noose, jeg kender ikke meget til hans spil, men ved at han er dygtig og en af de mest vindende på Party gennem tiden.

Jeg har somsagt ikke spillet ham ret meget, men jeg har ham som noget 24/18 over en lille sample. Jeg selv har været ret rolig, og spillet noget 21/17ish og ikke vist nogen hænder op endnu.

Effektive stacks 3k

Oban23 siger 120 UTG, Villain caller i MP, jeg caller i BB med AQ.

Flop T94

Jeg checker, Oban checker og villain byder 275, jeg c/r til 660, Oban mucker og villain tænker nu en 5 sek og går herefter AI.WTF?

EDIT: Havde skrevet floppet forkert

10-03-2008 18:58 #2| 0

Det er 6max ikke?
3bet preflop 100% med Oban i hånden.
Du kan ikke calle bettet, selvom han er på draw er han fint inde. Desuden tror jeg du skal have position for at udspille noose. Bare muck floppet. Hvad er din plan hvis han caller?

10-03-2008 19:06 #3| 0
OP

Jeg 3better som standard preflop, især mod en fyr som Oban der tager et flop af med næsten ATC som han hejser utg, men af en eller anden årsag følte jeg mere for et call i situationen....

Jeg skyder en del turncards, checkcaller nogen og checkfolder andre, såsom 6x, 7x, 8x (medmindre jeg rammer noget flushdraw obv)

10-03-2008 19:10 #4| 0

Villains linje giver absolut ingen mening -- bordet er jo relativt dry og du kan sjældent kalde hans shove med mindre du har set eller to par.

Du har ret sjældent overpar da JJ-AA 3-bettes preflop.

AT er en mulighed, men uden at kende dit CR range, så check-caller eller leader du sikkert oftere med sådan en hånd.

Ergo ligner det et bluff (Yeti Theorem) -- spørgsmålet er som om villain ved at du ved at det ligner et bluff (men selvom han ved at du ved at han bluffer ofte h er, så har du jo sjældent noget du kan kalde med, så det er et godt bluff men skidt for en stærk made hand)

10-03-2008 19:14 #5| 0

@Ahle

Spiller normalt ikke cash og slet ikke det limit, så dette er bare hvad jeg umiddelbart tænker om hånden. Jeg hælder mest til at han har ramt et set. Måske sidder han endda med 56s. Ved nærmere eftertanke virker det jo åndsvagt at c/r i stedet for c/c hvis han har ramt så godt. Jeg undrer mig dog lidt over at du kun kalder pre. Ville mene et raise til omkring 400 ville være bedre for at se hvor du står.

Ron

10-03-2008 19:20 #6| 0

Villians range er super bred. JQ - nuts. Hvis man skubber allin med JQ her, er man til tider nødt til at gøre det samme med stærke made hands. Dit fold er self. easy da du er skidt inde mod alt, men spørgsmålet er vel hvilken range der skal calles med?

Jeg vil mene T9+ skal calles og resten foldes, men et rigtig svært spot.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar