15/30 hånd til Lmmo

#1| 0

Party Poker 15/30 Hold"em (10 handed) converter

Preflop: Nomanson is UTG+2 with 8, 8.
UTG folds, UTG+1 raises, Nomanson 3-bets, MP1 folds, MP2 folds, MP3 folds, CO folds, Button calls, SB calls, BB calls, UTG+1 calls.

Flop: (15 SB) 3, 6, K (5 players)
SB checks, BB checks, UTG+1 checks, Nomanson bets, Button folds, SB calls, BB calls, UTG+1 folds.

Turn: (9 BB) J (3 players)
SB checks, BB checks, Nomanson bets, SB calls, BB folds.

River: (11 BB) 5 (2 players)
SB checks, Nomanson checks.

Final Pot: 11 BB

08-01-2005 22:02 #2| 0

Selv om jeg ikke er Laila (lmmo), vil jeg alligevel tillade mig at svare...
Det er herligt at se hvor agressiv du er...
Har du noter på UTG+1 eller er dit reraise preflop med 88 på en early raiser standard?

08-01-2005 23:10 #3| 0

@Normasson - Det er ikke pænt at gøre grin med min tighthed :-(
Nej joking, det er ok.
Jeg spiller jo på ingen måde 15/30, men jeg vil da gerne kommentere alligevel.
På et fuldt bord havde jeg nok ikke været så aggressiv preflop, men postflop ville jeg have spillet den på samme måde. Der er intet som indikerer du er slået og det er MEGET mærkeligt at du ikke bliver raiset postflop. Jeg havde raiset det flop næsten uanset min hånd ( altså en hånd som jeg kan kalde et raise med ), både for at finde ud af om du har ramt, men også for at få dig til at sætte tempoet ned, så jeg kan trække lidt billigere.
MEEEN jeg spiller ikke 15/30, så deeet.
Men det er godtnok et passivt bord. På lowlimit ville der sidde en med K3 og vinde hånden :-(

EDIT : Hehe Thomsen, K3 get it ?
Nej jeg driller....

08-01-2005 23:44 #4| 0

Jeg tror faktisk godt jeg kunne finde på at pakke 88 i den situation, men hvis de skal spilles er det nok bedst at stange.

Fedt at du checker efter på river...også selvom 88 er bedre end A6

09-01-2005 01:05 #5| 0

@Lmmo

Hånden skulle ikke referere til din tightness men din tendens til weakness (selvom de ofte går hånd i hånd). Jeg ville blot vise et eksempel på, at man som regel ikke skal være bange for synere selvom bordet er skræmmende.

09-01-2005 01:14 #6| 0

@Nomanson - Selvom der er en K på bordet, så synes jeg de andre afslører deres hænder på den måde de spiller på.
Indrømmet, jeg har spillet mange af mine hænder weak, men er begyndt at spille meget mere agressivt. ( efter jeg opdagede at de andre ikke havde specielt bedre hænder og hvis de har skal de nok fortælle det )
Men det krævede at jeg rykkede op på de lidt højere cent borde. For på mikro limits er der meget få som bluffer så ekstremt som jeg har set det, selvom det er shorthanded.
Men på dette board ville jeg heller ikke blive skræmt.
( Men sandsynligvis stadig tabe til K3 )

09-01-2005 11:11 #7| 0

Her er en til :)

Party Poker 2/4 Hold"em (6 handed)

Preflop: Hero is Button with 9, T.
UTG calls, 2 folds, Hero calls, SB completes, BB checks.

Flop: (4 SB) 2, Q, 9 (4 players)
SB bets, BB folds, UTG folds, Hero calls.

Turn: (3 BB) 3 (2 players)
SB bets, Hero raises, SB calls.

River: (7 BB) Q (2 players)
SB bets, Hero calls.

Final Pot: 9 BB

Results in white below:
Hero has 9h Th (two pair, queens and nines).
SB has 7c 3d (two pair, queens and threes).
Outcome: Hero wins 9 BB.

09-01-2005 12:06 #8| 0

LOL - Hold da k... en ringe spiller !
Den her havde jeg ikke spillet som dig. Jeg kan godt se han nok ikke har flushen, men havde sat ham på en bedre hånd en din nier.
Scary at folk spiller så ringer. Ikke underligt der er kæmpe swings :-) For det er bestemt ikke alle som spiller sådan.
Havde du nogle reads ?

09-01-2005 12:27 #9| 0

Ja selvfølgelig ;)

93% vp$ip, 13.56 PFR% efter 59 hænder.

Min nye bedste ven :)

09-01-2005 13:21 #10| 0

Pointen med at reraise er jo at man helst vil op mod så få spillere med et medium par som 88

09-01-2005 19:21 #11| 0

Jeg havde smidt preflop (I Nomansons hånd) medmindre jeg hade set UTG+1 være alt for aggressiv på andre hænder.

Jeg mener faktisk at reraiset er en fejl, hvis ikke denne betingelse er opfyldt. Du kan være overbevist om at det ville være en fejl mod mig og sandsynligvis også mod dig selv.

Kim

09-01-2005 22:12 #12| 0

Jeg er enig med Kim. Hvis ikke jeg har specielle reads på min modstander, så smidder jeg også 88 overfor en standard modstander på dette niveau. Jeg er dog enig i post flop linien og, at den skal raises hvis man vælger at spille.

Jeg tror dog at et fold er den korrekte beslutning.

/Mikael

10-01-2005 11:16 #13| 0

Det minder om en anden hånd nomanson postede, hvor han reraisede preflop med mindre par (6"ere tror jeg det var) men dette var mod en der var for agressiv. Håber også det er tilfældet her nomanson(som DTM og KimN skriver)

Jeg er godt klar over det er for at isolere.

10-01-2005 17:35 #14| 0

@Kim

Han raisede A2o UTG tidligere, så jeg synes det var den rette spiller at 3-bette. Iøvrigt synes jeg der er en betingelse for et sådant 3-bet, som alle glemmer: der skal være en rimelig chance for at komme HU. Siden det blev en 5 hændig pot, må jeg siges at lave en fejl preflop.

Hvis jeg kan komme HU med 88 på PP 15/30, så 3-better jeg mange spillere her, da agressions niveauet generelt er højt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar