1300 bb pot fra home game

#1| 0

Spillet er NL100 med tvungen 2 kr. straddle, og det er nærmere regel end undtagelse at der bliver straddlet til 4 eller 8 kr. pre. Spillet er vist 6-handed på dette tidspunkt, men potten er 3-vejs. Hånden kommer fra hukommelsen, og i første omgang uden spillernes holdings.

Spiller 1: Bordets bedste spiller, som i øvrigt lever af det. Tænker alt ned i mindste detalje. Er mega loose/aggro, men har altid hovedet med sig. Viser fra tiden til skralde handsker op i større pots. Stack: +1 k (dække hele bordet)

Spiller 2: Tænkende aggro/loose spiller, med rigtig god spilforståelse. Kommer også ofte ud i sjov, men ved bestemt hvad han laver. Stack: 550

Spiller 3: Er i slænget kendt som semi-tør, men har på aftenen åbnet en del handsker pre, men involverer sig ikke nævneværdigt i større pots med skrald. Tendenser til at spille semi-money scared på dette tidspunkt i gamet. I øvrigt spiller 3's største pot til dato. Stack: 650-700.
Der er i hånden straddlet til 4 kr. af spiller 2, som i øvrigt har position på spiller 1. (Og spiller 3 har position på spiller 2)

Spiller 3 siger 15 kr. fra knappen, som kun bliver betalt af spiller 1 og 2.

Floppet slår: Q 9 8 - Pot: ~45 kr.

Spiller 1 og 2 checker, og spiller 3 byder pot.

Spiller 1 tænker, og re-raiser til 130-140'ish. Pot: ~220-230'ish.

Spiller 2 vælger nu relativt hurtigt at skubbe til midten. Pot: ~770-780'ish.

Det skal siges at spiller 1 og 2 lidt har kørt en hetzt mod spiller 3 (meta game :]) og ofte sat pres på ham før, dog ikke så hæftigt som her.

Spiller 3 vrider sig og har det ikke godt med situationen, men ender med selv at skubbe stakken til midten. Pot: ~1500'ish. <--- Giver spiller 3 og 1 en side pot på ~300 kr. hvis spiller 1 caller.

Spiller 1 går i boksen i like 5 minutter og har virkelig svært ved sin decision. Han ender dog med at folde.

1) Hvad CRAI'er spiller 2 med?
2) Hvad kommer spiller 3 ind med?
3) Hvilken range bør spiller 1 calle/folde med her?

Hvis der mangler informationer så sig til, stavefejl/grammatiske fejl bliver rettet i morgen, er simpelthen for træt nu.

15-06-2009 10:25 #2| 0

1: 10J, derfor han tjekker for at trykke stakken til midten, da han venter at der bliver budt i en pot der er raiset preflop
2: AQ - han ved at han trækker til Nuts, men efter beskrivelsen af, at han spiller i sin største pot og han spiller semiscared, giver det bedst mening
3: Folde alt under trips/stærkt flushdraw

Imponerende stacks for alle på et NL100 bord

15-06-2009 10:55 #4| 0

spiller 1 har 88
Spiller 2 har Q j
spiller 3 har 99

(har slettet lidt indlæg i tråden for at få den til at blive seriøs)

15-06-2009 14:13 #6| 0

hvad folder du annezh?

15-06-2009 14:20 #7| 0

@ sayallin: Hvem siger jeg er med i hånden?

15-06-2009 15:58 #8| 0

Spiller 2 : 67

Spiller 3 : KK

Spiller: Q Jx

15-06-2009 16:44 #9| 0

få den til at blive seriøs...let me lol....

der er jo ganske få holdings begge spillere kan have efter beskrivelsen givet af dem...og det er selvfølgelig ikke muligt at analysere sig frem til hvilken der er mest sandsynlig med den meget simple måde hænderne spilles på...

det eneste man kan gisne om er selvfølgelig spiller 1's calling range...

15-06-2009 21:21 #10| 0

Nu var det ikke meningen at det kun skulle være en gætte konkurrence, så er der nogen grund til at du vælger de holdings du gør, ManCini?

@ sayallin
Nej, det er måske ikke muligt at analysere hvad folk har præcist, men i så fald: hvad burde folk, i følge dig, sidde med på hånden?

16-06-2009 01:40 #11| 0

Nåeh, troede det var det du ville have os til at komme med bud på :)

Umiddelbart tror jeg oftest shoveren har et stort draw, eller måske endda bare nut draw med en eventuel gutter.

Obv har spiller 3 et spot, og jeg kan ikke finde andre hænder end et OP, som tager så langtid om at skubbe pengene ind, og som ligner en der har et spot.

Spiller 2, tjaeh, det var vel lidt fis og ballade at jeg gættede på TP, umiddelbart ved jeg ikke hvad det er, han skulle tænke over i så lang tid - har han draw, betaler han vel (det er jo trods alt et aggro home game med gutterne), så det er det eneste jeg kunne forestille mig han ville tænke over, for så at ende med at folde.


16-06-2009 10:51 #12| 0

Spiller 2: Nuts, trips, to par, Qx, andre gode diamonds draws (A-K/J-T, T7 etc.)

Spiller 3: AA, KK, AQ, Q8, 98 og måske et semi godt diamond draw A-K/J-T

Spiller 1: Bør kalde med nuts, trips, TTP og +A-K/J-T

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar